vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Extrem trails-aktivitet i Borås verkar övergå till regn

See User information
Åkte ifrån Göteborg vid ca. kl. 18.00 och märkte mycket trails på himmelen, när jag kom till viared strax innan Borås, var det fullt med trails på himmelen. Det intressanta var att det just nu börjar övergå till först dis, sedan gråliknande regnområde och att det börjar blåsa upp. Videokameran står på och dokumenterar allt, så snart kommer antagligen de första regndropparna.

Återkommer med mer info senare.

Posted on: 2007/5/22 16:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Extrem trails-aktivitet i Borås verkar övergå till regn

See User information
Keep up the good work...tack för rapporten!

Här i värmland har jag inte sett röken av några sprayande plan sen tre dagar innan jag skrev till militären o kommunen.
Däremot har det passerat tre militärhelikoptrar på olika dagar.
De har flugit precis bakom skogsridån men vikt över tomten ner bakom ladan...samma spår som planen flyger men väldigt nära gården.

Här är tjyvtjockt med vitt dis i luften o kvällstid seglar stora, feta trails förbi samtidigt som chembows lyser i solnedgången.
Vackrare än i verkligheten.

Molnen ikväll är helt tokiga o transformerar om sej var femte sekund.
Ena stunden är det jämntjockt grått dis, nästa stora ljusa molnfria cirklar o fraktal dis för att sen vika undan o bli klart o sen bli vitt dis igen o sen bli utkammade strängar...fram o tillbaks....hmmmm.
Har huvudvärk nu....kraftig...brukar inte ha det.

En cloudbuster är på väg hitåt till detta området nu. Skall bli kul o se vad som händer med diset!

På torsdag åker jag o en kompis till byn för å köpa grejor o bygga en själva.

Har haft återkommande, mycket starka drömmar om "alien invasion" senaste månaden.
En natt hade jag samma dröm från tre på natten till sju på morgonen. Vaknade nog fem gånger eftersom katterna o dottern stökade friskt i huset men så fort jag sov var jag tillbaks precis där drömmen slutade.
Har aldrig varit med om det tidigare.

Drömmen var så fruktansvärd att jag nog förväntar mej en ufo föreställning snart på himlens stora bioduk=)

Live 3D aluminium hologram invasion of the bodysnatchers.....mums

Posted on: 2007/5/22 19:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Kör hårt,
hoppas få se lite film då........
Och eller bilder på Chembustern och vad den gör där uppe.

Gött å läsa

Posted on: 2007/5/22 19:31

See User information
Quote:

OrGone wrote:
Keep up the good work...tack för rapporten!

Här i värmland har jag inte sett röken av några sprayande plan sen tre dagar innan jag skrev till militären o kommunen.
Däremot har det passerat tre militärhelikoptrar på olika dagar.
De har flugit precis bakom skogsridån men vikt över tomten ner bakom ladan...samma spår som planen flyger men väldigt nära gården.

Här är tjyvtjockt med vitt dis i luften o kvällstid seglar stora, feta trails förbi samtidigt som chembows lyser i solnedgången.
Vackrare än i verkligheten.

Molnen ikväll är helt tokiga o transformerar om sej var femte sekund.
Ena stunden är det jämntjockt grått dis, nästa stora ljusa molnfria cirklar o fraktal dis för att sen vika undan o bli klart o sen bli vitt dis igen o sen bli utkammade strängar...fram o tillbaks....hmmmm.
Har huvudvärk nu....kraftig...brukar inte ha det.

En cloudbuster är på väg hitåt till detta området nu. Skall bli kul o se vad som händer med diset!

På torsdag åker jag o en kompis till byn för å köpa grejor o bygga en själva.

Har haft återkommande, mycket starka drömmar om "alien invasion" senaste månaden.
En natt hade jag samma dröm från tre på natten till sju på morgonen. Vaknade nog fem gånger eftersom katterna o dottern stökade friskt i huset men så fort jag sov var jag tillbaks precis där drömmen slutade.
Har aldrig varit med om det tidigare.

Drömmen var så fruktansvärd att jag nog förväntar mej en ufo föreställning snart på himlens stora bioduk=)

Live 3D aluminium hologram invasion of the bodysnatchers.....mums

Exakt klockan tre på natten så sker det mycket med aliens - en reflex är drömmarna - men det stannar tyvärr inte med det. Implantat och annat grejs...
Har andra märkt att det vaknas klockan tre...

Posted on: 2007/5/22 19:36
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Quote:
Exakt klockan tre på natten så sker det mycket med aliens - en reflex är drömmarna - men det stannar tyvärr inte med det. Implantat och annat grejs...

Måste upp och Pissa då....

See User information
Har två rotfyllningar...(märker ni hur paranojjan kommer tassande)
Den senaste skall göras klar om två veckor...fick tipset att hålla en magnet mot lagningen för att sabba mina implantat lite.

Köpte en fin anime film på loppis i lördags; "toward the terra, kampen om jorden" Har sett halva men det är en fin infofilm om nutiden. Hjärntvätt, muterade människor som är goda o odlar grönsaker o onda vanliga människor. O bara eliten får bo på jorden för den är så giftig. Superdatorn som styr allt heter "farmor".

Hej Monitor...skall försöka fixa lite bilder o film o få ut det på nätet...men vi bybor har bara sketna modem o de vi känner med bredband bor så långt långt borta....bortanför skogen!

Posted on: 2007/5/22 19:46

Anonym
Kör på med orgonen.. Om man skulle ta o skaffa sig en bra och mycket billig orgonerare, vad rekommenderas då? Har inga tusenlappar att investera i nuläget direkt.

Anonym
Quote:
Köpte en fin anime film på loppis i lördags; "toward the terra, kampen om jorden" Har sett halva men det är en fin infofilm om nutiden. Hjärntvätt, muterade människor som är goda o odlar grönsaker o onda vanliga människor. O bara eliten får bo på jorden för den är så giftig. Superdatorn som styr allt heter "farmor".

Som ni vet så överträffar alltid verkligheten dikten.

Vad sägs om att implementera konst överallt. Sätta upp små "skulpturer" här och var, inte konstigare än att det finns byster med carl Von Linné, Jonas Alströmer eller Gustaf Fröding som duvorna kan skita på (duva! Märk väl... )

Trädgårdskonst kanske? Ska se om det går att få tidningen Sköna Hem intresserad...

Resized Image

Förresten är Borås staden där det alltid regnar... idealiskt för Chemtrails. Jag har vittnesbörd från insatta i området att det pågår stor aktivitet där...

See User information
Pratade med en som bygger om skolgårdar till grönare lekplatser för barn.
-Köp en sketastor cloudbuster med en massa små devices vid roten...handgranater o towerbusters i fina mönster....sälj in den som en skulptur/humlestör eller tipi till ungarna....montera upp den med kommunbidrag och låt den byggas via en ABF kurs...så vips mår alla skitbra.
Får se om hon nappar på iden.

Gav lärarna på skolan en info dvd om chemtrails...de sa att det aldrig varit sån frånvaro på skolan tidigare..under en veckas tid var det tre ungar av 18 på dagis...de sa att ovanligt många vuxna på skolan fått cancer.
Där går vår dotter....
Mobilmasten står en km från skolan.

Posted on: 2007/5/23 22:12

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper