Vakencorner
|
Re: jag lovar att följa reglerna.. om och om igen... ?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
...för att människor har, ibland, en förmåga att störa forumet med off topic inlägg, skriver hatiska och förnedrande saker, hotar andra med våld, skriva hatiska inlägg mot vissa andra, rasistiska saker och bry sig inte ett dugg till hur andra mår.
Ibland har forumet varit fullt med sådan idioti...och väldigt svårt att använda, diskutera och följa trådens ämne. Vi upplever att reglerna var viktiga och finns kvar (även till admins) och har gjort forumet mycket mer användbar och trevligare.
Posted on: 2010/1/27 7:20
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag vet iofs en väg runt det där men den håller jag hemlig eftersom jag håller med om Bill DeBergs motivering
![]()
Posted on: 2010/1/27 8:03
|
|||
|
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Visst, BilldeBerg du har helt rätt.
Risken Men inte är det väl någon som läser texten längre. Ärligt talat, tror ni verkligen att nån illvilligt troll skulle klicka på "Nej" knappen? Jag tror det är bättre med en reminder när man loggar in. Då påminns man om att man strax skall ge sig i kast med Sveriges mest folierade självhjälpsgrupp för paranoida schizofrena (jag är en av dom)PS jag har noterat att man blir inloggad automaiskt numera. Vet inte vad ni gjort, men det är bra.
Posted on: 2010/1/27 8:43
|
|||
|
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login