vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Sanningskrigare?

See User information
Varför tog mitt konto bort om detta som micro sa för ett tag sen, är ett av Sveriges mest fria debattforum?

Det är väl antagligen så att vissa Sanningar är lite mer sanna än andra.

Men ni inser väl att det är jag som "vunnit" i och med detta tilltag?

Posted on: 2007/1/23 19:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Sanningskrigare?

See User information
aha nu fattar jag..tänk vad dum man kan vara när men börjar närma sig pension........klart det handlade om att vinna

Posted on: 2007/1/23 19:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Vem har raderat ZPZ:as konto och varför?
Andra admins, Rapportera in tack.

ZPZ, jag märker att du är borta ur databasen.
När upptäckte du det?

Du är självklart välkommen här. En frisk vind av kritiker och (med eller utan kognitiv dissonans) behövs alltid.

Anonym
Quote:
zpz:
Men ni inser väl att det är jag som "vunnit" i och med detta tilltag?

Vunnit? Är du känslomässigt i femårsåldern så kan jag förstå din naiva kommentar men om du är en vuxen man och ger dig in i diskussioner på ett forum som Vaken.se och tror att det handlar om att du skall vinna eller förlora tankeutbyten så har jag ett gott råd till dig!

Give it up and go back to sleep!

Anonym
Jaha du zpz. Så för dig är detta en tävling.

Hade någon försökt att få bort dig från Forumet så hade man ju spärrat din IP adress, samtidigt.

Du är enbart en Tragisk figur som inte verkar intresserad av dom stora frågorna , så vad har du här att göra.

Skulle jag träffa dig i Verkligheten någon gång så skulle jag spotta på dina Skor.

Från mig kan du bara få Förakt.

911 är ett Insider- Job.

Har du lyssnat på Investigate Journal med Greg Szymanski eller Coast to Coast eller något annat från USA där man kan höra Amerikanska röster i t e x 911 - frågan?

För mig är du en Person som är Medskyldig till Hjälp av " Skyddande av Brottsling " tills du visat något annat..

För jag tror ingen kan vara så Hjärntvättad att man inte kan hitta ett endaste Fel i den Officiella versionen., om man verkligen är intresserad av sanningen.

Anonym
Jag gillar dig ZPZ och raderade dig då sjävklart inte även om vi nog har olika uppfattningar kring 9/11 så har ja inte kunskapen att de en debbat med dig om smällt stål även om det för mig är så självklart att 9/11 var ett incider jobb.
men jag saknar dig även så vi får en objektiv diskution i frågor som läbbiga tandkrämer och microvågsygnar.

KÖR PÅ!

See User information
Jag har inte heller tagit bort ditt konto, säger som void, det behövs såna som dig så vi andra ser hur effektivt kognitiv dissonans är...

Posted on: 2007/1/23 21:06
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
ZPZ, har du några vetenskapliga bevis på att du inte tagit bort det själv?

Sen så håller jag med att zpz är bra på forumet. Har ex. visat mig att många "chemtrailplan" (som jag ser) så är åtminstonde 90% vanliga (civila) plan på vanliga civila flygleder. (eller var det ospa)

Däremot om 9/11 så tycker jag att zpz vid det här laget borde se åtminstonde något som inte stämmer i den officiella storyn

Posted on: 2007/1/23 21:18

See User information
gör en search på "zpz and micro" så dyker det upp en nyhet om att det varit ett intrång på vaken.se och att användares rättigheter har ändrats samt att någon försvunnit.

Ändrat:
Hoppsan...det är visst redan 2007, inlägget ovan skrevs 2006-01-22 av admin *blush*

Posted on: 2007/1/23 21:22

Anonym
Håller med han är skitbra på chemtrail grejen måste ja säga förviso är jag urkass.
då ja inte vet ett skit om vare sig molekyler eller kappsyler

See User information
Fan maggot , kapsyler är du väl kung på, iaf att korka upp dom eller?

Posted on: 2007/1/23 21:33
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Det har du fan i rätt i Tebe men mest gäller ringar och korkar för min del.

See User information
Quote:

maggot wrote:
Håller med han är skitbra på chemtrail grejen måste ja säga förviso är jag urkass.
då ja inte vet ett skit om vare sig molekyler eller kappsyler

Så är ju psilo under välvillig "vård genom isolering" - han skulle ju inte komma tillbaka, han hade växt ur forumet eller vad han sa... nåväl, vi vet ju att han var i speciella tillstånd när han sade det. Vi har alltså ingen just nu som kan det där med tyngdkraftens inverkan på välbefinnandet.

Jag tycker vi ska göra en poll där vi kan rösta på när Psilo dyker upp på forumet igen. Det lär inte vara höga odds på att han kan hålla sig till efter månadsskiftet...

Posted on: 2007/1/23 22:08
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
På fredag är iaf IP bannen borta och då har han nog nya roliga historier att berätta för oss

See User information
Quote:

maggot wrote:
På fredag är iaf IP bannen borta och då har han nog nya roliga historier att berätta för oss

Jag antar maggot att det redan börjar rycka i banningsfingret - håll fingret alert och varmt, sträck och böj osv. På lördag smäller det. Tänk vilka bilder det kan bli också.

Posted on: 2007/1/23 22:16
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
hahaha

See User information
Nu har inte jag så mycket erfarenhet av xoops (som jag tror det här är å¨vaken.se (??))

men visst finns det väl en log så man ser vem som gjort vad?

Posted on: 2007/1/24 17:03

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper