vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

New blood

See User information
Hej, tänkte dra en liten presentation innan jag börjar posta vilt. Har vart gäst på forumet under en tid men beslöt mig för att regga igår. Ålder 23-26, bor i Stockholm. Har vart en "knäpp" konspirationsteoretiker sedan 6-8 år tillbaka. Följt så mycket jag kunnat som spridits runt på internet och i böcker. Från att fotbolls VM inte sändes till att hela universum skulle bestå av 5 galaxer och allt inom är ont etc. Min tro är att jag är skapad utav Gud, och ingen annan. Kom fram till detta efter att jag började inse att folk jag försökte ta lärdom utav som David Icke, Jordan Maxwell, Michael Tsarion, Zeitgeist Movement etc inte visade hela sanningen. Det var vid den här tiden jag "vaknade", det har lett mig på god väg och lärt mig en viktig läxa. Att vill man finna sanningen inom något ämne så går man till botten direkt och hittar den själv. Då slippe man förlora all tid på att lyssna och lösa material från folk som spekulerar för mycket och tappar verkligheten. Jag tror inte på slumpen, tror att allt händer utav en anledning. Jag är starkt emot New age rörelser, Satanism, Hedniska religioner. Med det menar jag inte att jag är emot folk som tror eller utövar detta utan jag är starkt emot den vilseledda informationen som folk på toppen strömmar ut. Vill bara få det sagt så ni inte tror att jag attackerar någon på forumet utan själva kärnan. Jag har kärlek till varje människa, och är det viktigaste måste jag säga.

Det får vara nog för nu =)!

Posted on: 2009/10/14 14:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper