vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Gammal vakenmedlem tillbaka

See User information
Yup, I'm back-oh. Jag reggade mej way back when år 2005, och var aktiv ett par månader efter. Efter det har jag droppat in lite sporadiskt då och då i varierande syften. Men nu är jag här för att stanna.

So. Om meself.
22 år gammal, otroligt snygg, single and wanna mingle, ett ego som skulle få Narcissus att blekna, gillar animé, Japansk popmusik, och har en ohälsosam fascination med 80-talet. (Don Johnson är min idol. Seriöst. En kille som går runt i rosa kostymer, då vet man att han inte är rädd för något. Plus att han var med i den episka TV-serien Miami Vice. Seriöst, hur mycket badass kan rymmas i en linnekostym? ...eller det kanske är skäggstubben som gör det?)

Just nu pluggar jag webbdesign och japanska i Växjö. Senare i vår tänker jag plugga till friluftsledare i Falun, och eventuellt plugga mer japanska. Förhoppningsvis kommer jag att flytta till Japan nästa höst och plugga där istället. (Jag gillar skoluniformer...öh, jag menar, jag gillar japansk mat.)

Jag har också ett ohälsosamt hat för Al Gore. Försöker påminna mej själv att det är bättre att älska än att hata, men, meh, det går inte så bra med en sån lögnaktig råtta.

Är också en stor fan av David Icke. Härlig kille. Ska bli göttans att se honom live.

Well, that's all I have.

Posted on: 2009/9/24 17:04
Your shoelace is untied.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Gammal vakenmedlem tillbaka

See User information
Välkommen tillbaka, Al Gore är inte särskilt populär på detta forum.

Posted on: 2009/9/24 17:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Min syrra var en nästan fanatisk anhängare av honom en gång i tiden. Vet inte om hon sysslar med det längre, men det var rätt läskigt att skåda. Någon borde piska honom rejält.

Tack för välkomnandet. :)

Posted on: 2009/9/24 17:26
Your shoelace is untied.

See User information
Helooo there!

Posted on: 2009/9/24 17:39
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Állo, állo.

Posted on: 2009/9/24 17:45
Your shoelace is untied.

See User information
Welcome Back, Burre!

Tycker Al Gore har ett otroligt sympatiskt utseende, brukade älska den tokstollen, sedan har det ju visat sig att jag brukade vara rätt så puckad men Faen visst har den lögnaren slående drag!
Marry me Al!

Posted on: 2009/9/25 2:22
"Mig skrämmer ni inte alls, ni eländets herremän...
Beröva oss hoppets stjärna, den skall nog bli vår igen"
-Cornelis Vreeswijk

See User information
ようこそ!
JPOPとJ-INDIESはいいですね... (^o^)

Posted on: 2009/9/25 5:53

See User information
@Rocketbanana: Thanx, dude. :D Som du säger, den där råttan är rätt så charmig. Det är ju därför han är så poppis. Men, nah, om du jämför honom med David Icke så gifter jag mej hellre med Icke. Nekrofilism-sex med Al Gore i en kista i Skull & Bones-bunkern är inte precis min dröm om ett lyckligt giftermål.

MLive: ありがとうございます!

浜崎 あゆみ は かわいい です ね?

Och där använde jag den lilla japanska jag lärt mej hittills. Vet inte om det sista var riktigt grammatiskt rätt, dock.

Posted on: 2009/9/25 8:45
Your shoelace is untied.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper