Vakencorner
|
Re: Hemlig statistik över högmålsbrott!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag måste göra ett tillägg: När jag kollade upp de nyligen genomförda grundlagsändringarna stötte jag på en oerhört lång radda med tillägg och ändringar, särskilt rörde det avsnittet om barnporren. Det rör sig om typ 30 sidor A4 där man närmast vällustigt fantiserar om hur minderåriga fotograferas under förpuberteten och hur fasansfullt det är. Men mitt i alltihop fanns insmuget några rader om ändringar av myteriparagrafen som senast ändrades år 2000, sen fortsatte barnporrsändringarna åtskilliga sidor till...
Har det skett myterier? I Sveriges krigsmakt? Eller något annat som föranleder lagändringen!? Högintressant, och så döljer man det med oändligt blarr om barnporr... Sånt otur för vissa att det trots allt finns Vakna Ögon (fler än det i triangeln!)
Posted on: 2010/12/1 9:00
|
|||
|
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
|
||||
|
||||
|
Re: Hemlig statistik över högmålsbrott!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
VARFÖR PLOCKADES DÅ HÖGMÅLSBROTT BORT UR STATISTIKEN 1987 OCH HAR VARIT HEMLIGA SEDAN DESS?????
Varför sitter höjdarna och fyller sina egna fickor och ger feta bonusar till sina polare?? Its the same shit for an answer. Dont expect wisdome or solidarity where it cant be found. Dirty actions tells of dirty intentions in a dirty mind : )
Posted on: 2010/12/1 16:27
|
|||
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login