vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Flight 77 och Flight 93 - Vad hände med passagerarna?

See User information
Kunde inte hitta nån liknande tråd...

Alla vet vi på vilket sätt människorna i wtc byggnaderna mördades. Men vad hände egentligen passagerarna på flight 77 och flight 93?
Enligt Loose Change fördes dom ju till diverse lokaler. Dom måste ju blivit avrättade, frågan är hur....

Teorier?

Detta är ju sjukt vidrigt, det vidrigaste som hände den dagen på ett sätt. Har faktiskt inte hört några teorier alls om detta så posta gärna mkt.

Posted on: 2008/3/28 0:12
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Flight 77 och Flight 93 - Vad hände med passagerarna?
zyklon b

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
dom blev nog gasade i planen och landade någonstans för att sedan lastas ut, eller dem kan också förts ut levande och sen avrättats. teorierna är många, tänk inte hur 'dem' gjorde.....

tänk hur 'du' skulle göra... vad är logiskt i 'deras' synvinkel...
klart dem sätter in radiostyrda militärplan istället för riktiga 'vanliga' plan... tex.

pga av det är då mindre risk för att någon passagerare ska lyckas avstyra den planerade attacken...

det är intressant att ta reda på vad som igentligen hände med
passagerarna, för skulle man kunna hitta någoin vid liv som går ut i media vore det ett stort steg... varför har inte denna saudier
gått ut i tv eller reser till ett annat land och berättar att han faktiskt lever... är han dum eller liksom!?

han skulle ju rentvå sitt namn plus att han säkert skulle kunna stämma skiten ur usa för att sen bli en kändis o tjäna lite bagis'

jag tror på gas när det gäller planen...kolla moskva när dem
gasade folk i teatern.

nervgas är effektivt, tyvär..så det är bara börja tejpa brevlådan o
sova med stängda fönster grabben..hähähä.

jag tror att det många som var på väg till dominikanska rep. i nått av dessa Flight 77 och Flight 93 plan...

dominikaner som skulle flyga hem....

luska i det å kolla om du finner nått...

Anonym
eller så kommer det inte fram på ett bra tag hur dem dog.

under tiden råder jag dig att införskaffa dig eller låna en projektor
och spela just att föredra loose change..men samt 9/11 demolitions på en vägg eller duk ute på gaten... det gör nytta.

extremt provokativt och extremt lätt att nå ut till nyfikna, vilsna själar som blivit lurad, och som fortsätter bli lurad via
fuckidiupt mainstream.

det är bara sätta i gång.
1.projektor...högtalare...laptop
2.elverk,(litet honda elverk som man hyr för en liten summa)
3.skarvkablar (220)
4.brinnande intresse för att hjälpa andra samt att spotta dessa
djur som arrangerade 9/11 I ANSIKTET. REJÄLT.

Anonym
Chansen finns ju också att alltihop är påhittat. Att det aldrig fanns några passagerare och de historier som cirkulerar är skådespelare bara. Jag säger inte att det är så, eller att jag ens tror det, men risken finns att passagerarna bara är uppdiktade. Planet som "störtade" i shanksville är enbart för att skapa amerikanska hjältar.

http://www.911weknow.com/index.php?op ... t&task=view&id=6&Itemid=9

Anonym
jag förstår hur du tänker men jag har faktiskt en kontakt en person som kommer från dominikanska vars hela familj omkom den dagen 9/11.

tror inte hon skulle ljuga om det, eller snarare jag vet för hela grannskapet där i dominikanska vet att dem saknas.

sen om dem gasas eller dödats på ett annat sätt... det är tragiskt...frågan är bara vad man måste göra konsekvent.

så som att gå ut dela ut info. punkt

See User information
Quote:

strong skrev:
jag förstår hur du tänker men jag har faktiskt en kontakt en person som kommer från dominikanska vars hela familj omkom den dagen 9/11.

Vet du namnen?
Finns de med på någon av passagerarlistorna:

http://www.rense.com/general21/pass.htm

Posted on: 2008/3/28 19:16

Anonym
mycket bra, tack för denna info om passagerar listorna, har sökt efter dessa. ska genast kontakta denna person som är från dominikanska, och som kände en familj som omkom 9/11 usa.

får jag namnen på familjen osv så publicerar jag dem omgående... uppföljning på detta garanteras!

See User information
En annan viktig sak med wtc sagan är ju att många av persnerna som var med i manifesten osv, inte ens finns på riktigt.

Folk som satt på planens familjer blev erbjudna upp emot en milj. dollar i kompensation av flygbolagen, 4 (eller 6) personer har utkrävt denna miljon. Ingnen av dessa från flight 93 eller 77..

Men, givetvis dödades dom andra fåren på planet. Nu ligger dom nog i en omärkt grav. i skogen någonstans.

Posted on: 2008/3/30 12:50
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
har du några länkar till det?

som sagt, imorgon ska jag maila personen, jag får väl svar på tisdag förhoppningsvis.

jag tror denna familj lever.
skulle det vara så och dem träder fram så kan det bli problem för vissa.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper