vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Passagen.se

See User information
Jag länkade till den svensktextade versionen av LC2E på passagen.se's debattsida, USA sektionen. Sen igår har 237 personer besökt tråden! Man kan ju hoppas att de flesta har laddat ner filmen.

Posted on: 2006/2/12 21:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Passagen.se

See User information
Bra jobbat

Posted on: 2006/2/12 21:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Nu har antalet personer som besökt tråden ökat till 270! Shit the tråd is on fire! Besök och kika, den heter LC2E och andra filmer.

http://debatt.passagen.se/show.fcgi?c ... ference=10500000000000431

Posted on: 2006/2/12 22:34

See User information
373 personer har nu besökt tråden! Det är ju riktigt coolt haha!

Edit - 430 personer har nu besökt tråden!

Edit 2 - 484 personer.

Edit 3 - 504.

Posted on: 2006/2/12 23:43

See User information
Alltså allvarligt nu går det undan, 582 besökare i LC2E och andra filmer tråden på passagen.se, USA sektionen!

Posted on: 2006/2/13 21:47

See User information
Trevlig Trevligt

Posted on: 2006/2/13 22:05
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...

See User information
Trevlig Trevligt

Ja det är tokbra! 666 personer nu!

Posted on: 2006/2/13 22:58

Anonym
666 är som sagt en intressant siffra, kom o tänka på att Sveriges nationaldag detta år sker den 060606 ... Får hålla koll på det datumet.... Eller har jag blandat ihop det med någon annan nationaldag????... Blev lite osäker nu :) ... Ja, ni vet säkert bättre... Skrik till i så fall..

Hoppas alla dom som varit inne ser filmen, nja, jag vet att alla inte gör det, men många i alla fall..... Då ere kört sen :) ... No way back...

Hare...

Anonym
jag blir jävligt nojig nu med alla dessa siffror.

nästa "terrorist" attack kanske inte alls sker i usa, madrid eller London kanske rentav "baby-london" är på tur för dom här smutsiga krafterna som nu trots allt är ett faktum.

dom får ju redan komma in och gripa folk hur som helst och deportera dom till hemilga tortyrläger redan.

060606 kommer jag nog försöka undvika att vara i närheten av stan iaf..
speciellt sånna områden som heter "kista" bland annat..

Anonym
:)

Anonym
Jag fick gå in o slammra lite också på passagen, ceenode blev usernamnet.. Ingen lust med dessa sidor egentligen, men man måste ju försöka i alla fall...

EDIT: Efter att ha läst runt lite så kom jag till samma slutsats som för ett par år sen eller nåt... Programeringen funkar bra, och det dummaste av allt, det går inte att få vissa att kolla på filmer etc, dom skall ha en textrad som bevisar allt nyss.... Tröstlöst.. Nä, jag får hålla mig här, jag orkar inte med allt tjafs från okunniga... Grrr :) ... Får dra ett par föredrag istället... Då ere jag som bestämmer :):):)

Hare...

See User information
EDIT: Efter att ha läst runt lite så kom jag till samma slutsats som för ett par år sen eller nåt... Programeringen funkar bra, och det dummaste av allt, det går inte att få vissa att kolla på filmer etc, dom skall ha en textrad som bevisar allt nyss.... Tröstlöst.. Nä, jag får hålla mig här, jag orkar inte med allt tjafs från okunniga... Grrr :) ... Får dra ett par föredrag istället... Då ere jag som bestämmer :):):)

Haha! Ja en del människor är bra ovilliga att ta till sig ny information. 792 personer nu.

Posted on: 2006/2/14 22:50

See User information
Det såg ut som tråden skulle dö ut ett tag men nu har det tagit fart igen, 973 besökare nu, och jag har lagt till painful, deceptions, 9/11 eyewitness och lite andra google videos.

Posted on: 2006/2/16 18:25

Anonym
Coolt, o jag tänkte köra hårt ett tag på passagen, svårt o få folk o titta på material dock, men skam den som ger sig.

See User information
Coolt, o jag tänkte köra hårt ett tag på passagen, svårt o få folk o titta på material dock, men skam den som ger sig.

Inte ge upp nu, nu är det dags att köra på ordentligt! 1027 sist jag tittade...

Posted on: 2006/2/16 22:31

Anonym
postat i propaganda tråden...
+ i kanten för vissa som tänker själva o vågar ta del av alternativ info...

Uh whii... För att dra en lång historia kort. Du har kommit relativt långt, jämfört med många många andra. Att ens sätta sig ner och studera den värld vi lever i, på lite närmare håll kanske låter som en självklarhet, men det är ändå väldigt få som kommer Dit, så grattis. Själv är jag gammal i gamet och har gått igenom fruktansvärt mycket material. Jag ville för det första vara säker på dom viktigaste prylarna, sen så ville jag ha ihop det, hur är det möjligt, vad ligger bakom, hur länge har det pågått?...

Du kommer med lätthet att komma långt inom en snar framtid, inge probs med det, det enda som behövs är den egna tanken, och intresset. Information finns det så länge Du lever, och jag överdriver inte. Men, det går relativt snabbt att få sig en uppfattning om vad som är på G. På vaken.se så studerar vi allt alternativt material som går att få tag på, vi jämför snackar och diskuterar allt i detalj. Det kan vara lite knepigt att sätta igång o dra loss i forumet där, mycket låter "too wierd", men som sagt, det är info som länge varit på G ut, och den är uppbackad med bättre bevis än jag någonsin sett i media etc.

Till att börja med, smaka på den här o tänk till lite, den väger ruskigt mycket och får lov att göra det.

Citat av J Edgar Hoover, Chef för FBI i drygt 50 år.
(Anser folk att inte han vet vad han snackar om, ja då vet jag tusan inte vad o vem man skall tro på) Personligen så VET jag vad han talar om, och han har så rätt.

The individual is handicapped by coming face to face with a conspiracy, so monsterous he cannot believe it exist.

Och det är det bästa skyddet eliten har på toppen (The Illuminati), som får dom att mala på, dag ut och dag in, år efter år o så vidare. Och det enda dom behöver göra för att bevisa att informationen inte är sann, är att säga att den inte är det. Aldrig någonsin har man bevisat motsatsen...

Avslutningsvis:
Hur kan det komma sig att den information som finns att tillgå inte kommer ut i media?... Kolla in en spindel nästa gång Du ser en spinna nät, den kopplar ihop tråd efter tråd efter tråd... Rupert Murdock äger och kontrollerar större delen av media, över hela världen. Han är också väldigt bra vän med Bushadministrationen...

Skulle de va nåt speciellt, fråga på bara, jag har all tid i världen och ett par nytrimmade pekfingrar :) ... Dra gärna in på vaken.se o säk i forumet också.. Men ge infon tid, och ta god tid på Dig att studera o kolla dokumentärer o föredrag.

Jag själv mådde inget vidare straxt innan jag vaknade till, mycket på grund av infon förståss, i dag mår jag bättre än någonsin... O vad skall hända med skatter o jobb?.... Det finns andra probs att ta hand om innan...

Hare riktigt gött...

Kul ju :) ...

Hare gott...

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper