Vakencorner
|
Var Israel inbalandad i 9/11 attackerna ??
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Här är alla fakta som "bevisar" det:
9/11 Who did it? Well, here's the answer.
Posted on: 2009/1/6 8:37
Edited by Spartacus88 on 2009/2/2 9:12:23
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Israel utförde 9/11 attackerna
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
tror mer att det är militären underättelese tjänster med mera.
och en jävla massa kaffe, för dem jobbade nog mest om inte enbart natt. när dem trycket på knapparna för att byggnaderna skulle rasa, det vill säga twin towers styrdes från helikoptrarna tror jag.. överseende uppifrån för att kunna se allt. militär taktik. sen byggnad 7 så kunde dem spränga från en anna hög byggnad. men just twin towers var från helikoptrarna. det är ju bara onödigt att hyra in israeler, tror ni inte att denna makt har resurser så det räcker. dom äger ju. för att man verkligen ska få fram fakta innan så måste man ha en känsla över var nästa icensatta grej kommer ha hända, och övervaka den platsen minutsiöst. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
![]()
|
New York är Israels största stad.
Posted on: 2009/1/8 15:44
|
|||
|
Denna profil är tyvärr bannad.
Vill ni mig någonting, heter jag numera computerror |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Psst Det heter inte Israel utan Råttschildistan...
Posted on: 2009/1/8 16:16
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
ingen som vet något om det hemliga rummet i ett av twin tower som den där vaktmästaren var så rädd för, coh det rum han aldrig vågade gå in i.
jag tror att det var en gateway, skulle vara kul att hålla koll på vad dem bygger på just den våningen när dem startar igång. det lär ju vara skynken fördragna? =)) |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Posted on: 2009/1/8 17:55
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Det verkar mera troligt att det mesta utfördes av israeler, där flertalet var mossad. Flera hundra israeler befann sig i området kring9/11 . Alla som greps släpptes iväg till Israel under Michael Chertoffs överinseende. Han är chef för homeland security och dual US/Israeli citizen
Rekommenderar http://www.911missinglinks.com/ Många skeptiker till inside job teorin tvivlar på genomförbarheten av en CIA styrd eller liknande inhemsk operation. Där kan jag hålla med. Risken är alltför stor att någon av alla hundratals arbetare som behövs för operationen skall känna en alltför stor motvilja till ett sådant fruktansvärt slag mot USA. Israel har dessutom en lång historia av terror och false flag operationer. Jag tror att några tiotal högre uppsatta inom USA,s regering och militär kände helt eller delvis till dådet i förväg. Människor som man visste att man hade kontroll över främst imom NY området.
Posted on: 2009/2/1 10:24
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Mossad kunde inte föra bort bevismaterialet från brottsplaten (stålet),
Mossad kunde inte ändra protokollen på hur snabbt flygvapnet ska skicka upp plan när ett flygplan blivit kapat (det ändrades två månder innan 11 september, så deras standard som dom haft ända sen 70 talet att skicka upp plan omedelbart var förbjudet, så dom var tvungna att ringa pentagon, och där svarade inte rumsfeld direkt som han skulle gjort) Mossad kunde inte skicka alla från FBI som skulle leda ett kris team om en terrorist attack hände till kalifornien. Mossad kunde inte skicka folket som skulle leda ett kris team om en kärnvapen attack eller liknande hände till england. Mossad kunde inte göra så att många av usas stridsplan flög till alaska och canada den dagen. Mossad kunde inte göra så att där var en massa war games som gjorde så att folket i kontroll rummen fortfarande trodde där var kapade plan i luften efter dom hade kraschat in i tornen. osv osv, mossad var inblandade men det är omöjligt att det var dom som utförde attacken ensamma. sen när man tittat på vem som var med och försäkrade world trade center veckorna innan och vem som satt i 911 kommissionen och vem som kontrollerade säkerheten av tornen så ser man CFR och bilderberg medlemmmar överallt. Förstår inte varför du rekommenderade en propaganda film gjord av en nazist som skyller allt på judar, vet du vem han som gjort filmen är?. det finns mycket bättre filmer om 911, folk som säger att bara judar kunde utföra 911 som han gör och skriver ordet JEWS stort över hela bilden när han visar några judar visar hans fördomar tydligt. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Israel kan inte heller vara ensamt om att styra mörkläggningen i all världens media och den ensidiga nyhets-styrningen ( propagandan )
Illuminati , detta internationella nätverk , med ett av deras huvud- verktyg-zionismen- är den grupp som troligtvis ligger bakom planläggningen och som sedan använt sig av Illuminati-kontrollerade företag och säkerhetstjänster för att utföra attacken. Och inte bara den utan tre större attacker och flera mindre operationer.
Posted on: 2009/2/1 16:14
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Malmösoldier m fl. Jag efterlyser och hoppas på en bred och förutsättningslös penetration i ämnet.
Missing links bla , men även Christopher Bollyn har undersökt kopplingar till Israel , vilket alla andra undvikit hittills. Har man råd med självcensur inom sanningssökande? Det blir lite väl tacksamt att skuldlägga illuminati , som ju är väldigt osynliga och inte den drivande och verkställande grenen. Höga befälhavare inom militär och underrättelsetjänsten i USA var delaktiga, det står helt klart. Men det vore önskvärt om fler vågade studera spåren till Israeliska politiker och affärsmän . Varför låta sig styras av "smearing" av människor som t ex männen bakom missing links. Jag tycker fler borde se filmen, ta fasta på vad som är av intresse och kririsera vad som är mindre bra
Posted on: 2009/2/1 22:30
|
|||
|
||||
|
Re: Var Israel inblandad i 9/11 attackerna ??
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Christopher Bollyn har undersökt kopplingar till Israel , vilket alla andra undvikit hittills. Varför undviker man detta tror du ?? Vad har hänt med Bollyn ??
Posted on: 2009/2/2 9:11
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Var Israel inblandad i 9/11 attackerna ??
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Kan man inte bara lämna dörren öppen? Vi kan ju omöjligt veta vilka som stod bakom 911…
Av egen erfarenhet så har info som man inte trodde på faktiskt realiserats… DUH, surprise! = grundlurad igen… som om 911inte vore nog,,, eller en ögonöppnare för att det mest logiska inte alltid är det mest logiska… Jag blev trött på diskussionerna för ett tag sedan just pga att de flesta vill veta bäst om saker de inte vet någonting om, så ser det ut i allmänt… Samma argument och attityd möter man här som där ute… - Nej! Det kan omöjligt ha varit ett insider-jobb - Nej! Det kan omöjligt ha varit Mossad! - De visste bara om det, men deltog inte - De visste och deltog - LIHOP - MIHOP Osv, osv, osv… Trovärdigheten svalnar när människor uttrycker sk vetskap om hur militära mål har utförts, när folk utesluter det ena efter det andra som ren nonsens utan att titta närmare på informationen, eller åtminståne vara öppen för informationen… Eller hur underrättelsetjänsten egentligen jobbar… Vi vet inget om det där, eller iaf väldigt lite… Speciellt hur de jobbade den dagen - No plane - Fake broadcast - Missiler Och annan bull som folk tror sig veta bäst om utan att faktiskt veta… Stäng inte dörren som alla andra där ute, låt både fönster och dörr stå öppen--- korsdrag av information, look in to it… Öppet sinne… Det är inte meningen att vi ska förstå det helt fullt ut, inte ens de som var inblandade,,, tror jag… Om där inte finns samband så blir det ju extremt svårt att bevisa… Det ingår nog i planerna, att förvirra oss med div information om vem som står bakom…”truth-rörelsen” är med stor sannolikhet infiltrerad… Ett annat exempel är den där Alex Jones… Visst, han kan mycket väl vara en desinformatör som matar oss med info som vilseleder… Personligen tycker jag han gör ett extremt bra jobb med att informera oss om felaktigheter i 911… Men låt oss för skojs skull säga att det är MOSSAD i samarbete med the gov, eller tvärt om,,, då blir ju AJs jobb väldigt passande för de som verkligen står bakom 911… Eller hur? Om jag själv skulle stått bakom något så stort som 911 så hade jag givetvis sponsrat,,, sett till att det fanns en ledargestalt längst fram med info som vilseleder massorna när det börjar knaka i fogarna,,, men det är bara jag det… Om man tittar på det stora hela, vad som pågår i världen och främst USA så ”tror” jag hela grejen går ut på att rasera nationen som sådan,,, Ekonomiskt osv… Då är det väldigt passande att ha en ledargestalt som skyller allting på ”the govornment” Som sagt, jag säger inte att det är så, men jag lämnar dörren öppen för att det kan vara så… Trots allt så har info som man har skratta åt visat sig innehålla substans… Men det kanske är mig det är fel på när jag ogillar pekfingret… Peka det stora fingret på de oskyldiga/skyldiga utan att veta vem som är vad… Allt är orkestrerat, det vet vi,,, men av vem, hur och när? Uteslutningsförmågan kommer inte leda en konspiration till sanning… Omöjligt då en konspiration är byggd på motsägelser… Kan ni inte bara lämna dörren öppen så som den stod när ni hittade hit,,, stäng den inte nu bara för att du har hittat något att TRO på… |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Var Israel inbalandad i 9/11 attackerna ??
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Missing links bla , men även Christopher Bollyn har undersökt kopplingar till Israel , vilket alla andra undvikit hittills. Det har verkligen inte undvikits av andra, filmen fabled enemies av jason bermas och alex jones går igenom Israel inblandning och AJ har pratat om deras inblandning många gånger på hans show, det finns många andra utöver dom två som har pratat om det oxå. Quote: Höga befälhavare inom militär och underrättelsetjänsten i USA var delaktiga, det står helt klart. Bra, då är vi överens. Quote: Varför låta sig styras av "smearing" av människor som t ex männen bakom missing links Männen bakom missing links vill vilseleda dig, dom skyller allt på judar. vad tror du att en person kommer tro om 911 rörelsen om den första filmen dom ser är en där allt skylls på judar och texten JEWS står över hela skärmen. Men det är mycket med 911 man inte vet idag, mycket som kommer ta flera år innan det kommer ut, mossad kanske hade en större roll än man trodde men det hade som sagt varit omöjligt för dom att utföra attacken själva och det finns tydliga bevis på att dom inte gjorde det själva. |
||||
|
||||
|
Re: Var Israel inbalandad i 9/11 attackerna ??
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jag är själv kritisk på det sätt som missing links överdriver fokuset på judar. Samtidigt tror jag man måste våga lyfta fram obekväma sanningar om det finns sådana.
Troligen på ett diplomatiskt sätt, men en viss provokation behöver inte alltid vara fel. Jag tycker nog man kan utan vidare säga att sannings och 9/11 rörelsen är väldigt undvikande när det gäller spår som leder till Israel . Förståeligt på ett sätt( att man är rädd om sitt liv och levebröd),men det skapar också ett vakuum vilket gör att de som vågar konfrontera det som andra undviker och blundar för tar i lite för mycket. Den bästa källan som jag hittat är Christopher Bollyn och det är ju tydligt att han fick betala ett pris för sina avslöjanden. Min förhoppning är att många skall se missing links och reflektera över innehållet . De förekommande racial slurs som förekommer borde inte hamna i fokus.
Posted on: 2009/2/2 19:33
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login