Vakencorner
|
TV4-fakta om pentagoncrashen
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Sänds just nu. Repris den 5:e mars.
Posted on: 2006/3/1 23:11
|
|||
|
||||
|
Re: TV4-fakta om pentagoncrashen
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tack för tipset Nisse!, Och ja National Geo har jag för mej kör nån typ av terror vecka så vi inte glömmer bort att vara rädda!
Posted on: 2006/3/2 1:21
|
|||
|
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust
Youngevity Associate http://ygy-90-for-life.webnode.se/ http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Japp.. såg det precis..
Posted on: 2006/3/2 2:00
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Handlade den bara om själva crashen och sa att det var terrorister från Afghanistan eller tog den upp motbevis mot den officiella versionen?
Posted on: 2006/3/2 15:33
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Antagligen om elaka araber som vanligt. Jag såg ett program på discovery om Pentagon attacken och folk pratade om planet som hade slagit in i byggnaden, men det finns verkligen nästan inga vrakdelar alls, och sen använde de det fejkade Bin Laden bandet där han bekänner sig skyldig till attackerna, bra jobbat Discovery!
Posted on: 2006/3/2 16:35
|
|||
|
"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag såg inte hela programmet.. tänker dock se reprisen. De hade en massa animationer där det, enl min åsikt, mer eller mindre såg ut som att hela pentagon låg under ett tak.... samt att planet flisades sönder och sögs in i byggnaden el dyl. Sjukt såg det ut iaf. att de sen pressar på att det satt explotionssäkra fönster just i den sektionen förklarar ju i alla fall inte hur sjutton de hittat delar från någon helt annan typ av flygplan än som påstås flugit in i byggnaden... såvida den inte morfades på samma gång som resten av planet bara försvann.. Och justja.. de visade de berömda fem framsen som visar ? planet som flyger in
Posted on: 2006/3/2 17:06
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Var det någon som spelade in programmet när det sändes idag ?
Tänke att man kanske skulle kunna ha filmer som kommer från var sin "konspirationsteori" (den offeciella vs. "vår") ... Så att folk kan se båda sorter och lättare se orimligheterna i den offeciella versionen. Jag vet inte om jag är ute och cyklar.....
Posted on: 2006/3/5 22:10
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login