vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

spamma tv4/svt alt tv3-insider om att visa loose change

See User information
Ska vi inte spamma en eller 2 svenska nyhetsprogram? Att vi vill att dom ska visa loose change på tv. typ samma tid 4-7 dagar, så dom blir lite bommade av oss,

Tv3 på insider kanske^^ dom är ju hyfsat öppna=)

Jag tror fan att robban på tv3 inte skulle vara omöjlig att ta in den på insider, vill dom ha tittarsiffror så lär ju dom få det, istället som dom gör nu med att mediuntjafs...zzzzzzz....och annat kufiskt. 'om jag trampade nån på tårna nu så säger jag förlåt'

Vad tror ni folks?
Är det värt att prova? Eller ni kanske har kört nåt sånt redan?

Vad tror ni, är det värt ett försök?

Skriv gärna kommentarer=)

Posted on: 2007/4/20 23:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: spamma tv4/svt alt tv3-insider om att visa loose change

See User information
Då tror jag det är större chans att 911 Mysteries blir visad än Loose Change, eftersom den filmen bara lägger fram argumenten för att tornen demolerades utan att lägga skulden på någon, folk får helt enkelt fundera på det själv.

Posted on: 2007/4/21 13:25

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
911 mysteries är ju mycket mer välgjord också. Passar sig nog bättre på "seriös tv".

See User information
Robbans farfar var med och finansierade första världskriget och var en tvättäkta "jude/ödla" jag menar satanist så ni behöver nog inte göra er besväret att spamma tv3.
Går ju i arv sånt där ni vet.

Posted on: 2007/4/21 17:48
Att se är inte att förstå

Anonym
Quote:

HWO wrote:
Robbans farfar var med och finansierade första världskriget och var en tvättäkta "jude/ödla" jag menar satanist så ni behöver nog inte göra er besväret att spamma tv3.
Går ju i arv sånt där ni vet.

Men många tillsamans är vi mycket kraftfulla!
Då är allting möjligt.. så även de fetaste murarna går att bryta sig igenom

See User information
Fetaste murarna ja det var kul
Jag vill inte vara negativ men så stora är vi faktiskt inte.
Zatzy racing community har tex 35317 medlemmar.
Spamma dom vet jag, många där har ju mindre trevliga upplevelser av myndigheteri.

Posted on: 2007/4/21 19:30
Att se är inte att förstå

See User information
Quote:

duracell wrote:
Ska vi inte spamma en eller 2 svenska nyhetsprogram? Att vi vill att dom ska visa loose change på tv. typ samma tid 4-7 dagar, så dom blir lite bommade av oss,

Tv3 på insider kanske^^ dom är ju hyfsat öppna=)

Jag tror fan att robban på tv3 inte skulle vara omöjlig att ta in den på insider, vill dom ha tittarsiffror så lär ju dom få det, istället som dom gör nu med att mediuntjafs...zzzzzzz....och annat kufiskt. 'om jag trampade nån på tårna nu så säger jag förlåt'

Vad tror ni folks?
Är det värt att prova? Eller ni kanske har kört nåt sånt redan?

Vad tror ni, är det värt ett försök?

Skriv gärna kommentarer=)
Hallo Dura jag tror jag känner dig(lol), jag hoppas att det är du (K....), Jag brukarde piska dig i HL...long time no se,,Om det är du ,,om jag säger (jensaboy) så vet du vem jag är.. Om du inte är K.... så är du wälkommen i alla fall

Hör av dig på icq

Men innerst inne så känner jag att han är väl updaterad om detta

Desutom är han en utmnare, tänkte på HA..

Ang Robban så har han Israeliskt påbrå......Han lär inte att ta upp detta ämne först! hoppas jag har fel.

Posted on: 2007/4/21 20:23

See User information
Terrorstorm och 911 Press for truth skulle vara två ytterligare kandidater. Dokumenterat och rakt på sak.

Posted on: 2007/4/21 22:11

See User information
loose change kanske inte är det bästa alternativet, men den filmen påverkade mej mest. Men det beror förmodligen på att det var den första filmen jag såg=p.

Kanske spamma inte är det bästa alternativet?

Någon som har ett bättre förslag?

Posted on: 2007/4/22 20:14

See User information
sale...sry men jag är inte han=) Men tack för att jag är välkommen=D

Posted on: 2007/4/22 20:15

See User information
Quote:

duracell wrote:
loose change kanske inte är det bästa alternativet, men den filmen påverkade mej mest. Men det beror förmodligen på att det var den första filmen jag såg=p. Tror nog 'insider' vore det bästa alternativet, aschberg är ju inte rädd för att visa det ena o det andra=)

Kanske spamma inte är det bästa alternativet? någon som har ett bättre förslag?

Nej, vill man nå fram med något, och verkligen få en effekt, så ska man abolut inte spamma.. Man ska aldrig spamma, vad skulle det ge... personliga kontakter, ringa först och fråga om man kan få sända lite info om...

Skriva något kort personligt, vänligt, inget anklagande om att de är dumma, inte har sänt etc.

Man får tänka på att de flesta har tummen på sig ovanifrån från - från de som vi vill ska exponeras - så om vi ringer/kontaktar tex Bonniersfären och vill att de ska visa hur det finns en elit, NWO... vad tror vi - så det gäller att se hur det kan slinka igenom ändå - vissa personer är inte bortkollrade inom media - det gäller ofta att ha bra kontakter, nå rätt personer.

Posted on: 2007/4/22 20:22
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Tror tyvärr inte att nån tv-station skulle 'våga' visa såna filmer här i sverige=( .

Men hur ska man få ut informationen, så människor slutar leva i sina bubblor och inse hur det egentligen ligger till? Alla jag pratat med säger typ, ¨va fan snackar du om' 'klart det var usama' osv. Men jag har tvingat ett 20-tal av mina kompisar att se en del av filmerna och dom flesta har efteråt ändrat uppfattning helt. T.o.m morsan har sett en del filmer nu och är helt övertygad att nånting inte stämmer med 9/11=p

Dom flesta jag pratat med vet inte ens att det finns alternativa teorier=(

Älskar denna sida <3

trevlig kväll=)

Posted on: 2007/4/22 20:31

See User information
Quote:

duracell wrote:
Tror tyvärr inte att nån tv-station skulle 'våga' visa såna filmer här i sverige=( .

Men hur ska man få ut informationen, så människor slutar leva i sina bubblor och inse hur det egentligen ligger till? Alla jag pratat med säger typ, ¨va fan snackar du om' 'klart det var usama' osv. Men jag har tvingat ett 20-tal av mina kompisar att se en del av filmerna och dom flesta har efteråt ändrat uppfattning helt. T.o.m morsan har sett en del filmer nu och är helt övertygad att nånting inte stämmer med 9/11=p

Dom flesta jag pratat med vet inte ens att det finns alternativa teorier=(

Älskar denna sida <3

trevlig kväll=)

TV4-Fakta har ju visat Loose Change fyra gånger.

Det är bubblor i bubblor. Den verkliga bubblan är något annat - det är om man inte vet varför man är här, meningen med livet etc - utan kanske rentav drivs genom pseudo vaknas försorg till att tro att de dumma är andra därute, och få en slags svartsyn, och bli aktivist i det yttre.

Har någon tid att lägga på att andra ska pseudovakna, och vad skulle syftet vara? Vi är nog inte här för att greja med andra på det sättet... det är att fås att smita från att se den verkliga illusionbubblan. Dock är det säkert bra att även informera... men jag ser det som väldigt underordnat och sekundärt - det finns ingen tid till det egentligen - utan livet är VANSINNIGT mycket allvarligare än så i denna tid. Man ska ta hand om sig själv - det är det bästa man kan göra för de omkring, och "alltet". Det är det enda man kan förändra, sig själv... gör man det så föröndras automagisjt livet, och andra får också en bättre väg genom att se positiva förändringar hos en människa- om den förbättart sig själv - tagit hand om sin egeb bubbla.

Posted on: 2007/4/22 20:48
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Har inte den kanalen så det visste jag inte=p, det var ju skitbra ,,, då är det väl den kanalen man ska inrikta sej på och få dom att visa mer. tex mysterious demolitions, terror storm osv.

btw var ju inne på tv4+ kanal tablå, den går igen på måndag 22.30 =) Men alla här har ju förmodligen redan sett den^^

Men det är ju klart att man kan välja att bo i sin egen lilla bubbla och inte se världen för vad den är just nu=(

olja olja olja pengar pengar pengar

Posted on: 2007/4/22 20:54

Edited by duracell on 2007/4/22 21:11:57

See User information
Quote:
TV4-Fakta har ju visat Loose Change fyra gånger

En snubbe som förolämpade mig som fan förut för att jag trodde på "konspirationsteorier" skrev ganska nyligen till mig och bad om ursäkt för att han hade gjort det eftersom han såg LC2 när den gick på tv 4 fakta. Han gjorde en helomvändning, det gjorde mig glad, framförallt pga att han vågade erkänna att han hade ändrat sig. Såna människor diggar jag.

Posted on: 2007/4/22 22:57

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser

See User information
TV 4 visar filmen som avslöjar Al Gore och klimatkonspirationen nu på torsdag klockan 23:30: The Great Global Warming Swindle.

Om du skall övertyga en TV-kanal att visa en film så måste du lägga upp en strategi. En del TV-kanaler har krav på sig att vara balanserade och visa flera vinklar av ämnet. På torsdag visas även en propagandafilm klockan 21:00. För att balansera den var det enkelt att kräva att en upplysningsfilm skall visas efteråt. TV 4 Fakta balanserar Pentagons krigspropaganda med Loose Change. Det har startats massor av nya TV-kaneler på senaste tiden. Missa inte att även kontakta dem.

Posted on: 2007/4/23 1:07

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper