vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Pandora's Black Box Chapter 2 Flight Of American 77 Released!

See User information
http://www.911blogger.com/node/5541

Lee Hamilton, 911 kommissionen - "We where set up to fail."

Posted on: 2007/1/13 19:34

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Pandora's Black Box Chapter 2 Flight Of American 77 Released!

See User information
Men Herre Gud, vad ska zpz säga om det hela? Du vet väl att FBI och NTSB är ju konspirationsteoretiker.

Posted on: 2007/1/14 0:26
"Paper is poverty... it is only the ghost of money and not money itself". - Thomas Jefferson
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

BuckFush wrote:
Men Herre Gud, vad ska zpz säga om det hela? Du vet väl att FBI och NTSB är ju konspirationsteoretiker.

hyssssssssssssssschhhhhhhh man ska inte driva gäck men tomt folk..

Posted on: 2007/1/14 0:32

See User information
En bild säger mer än 1000 ord.

Resized Image

Posted on: 2007/1/14 1:13
"Paper is poverty... it is only the ghost of money and not money itself". - Thomas Jefferson

See User information
Alltså, nu kan vi ju lägga ner diskussionen om Hani Hanjours flygkunskaper, eftersom planet omöjligt kunde ha slagit ner lyktstolparna, och tydligen flög över Pentagon.

Posted on: 2007/1/14 16:16

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser

See User information
Och sen undrar jag, om planet nu flög över Pentagon, hur kunde då passagerare identifieras??

Posted on: 2007/1/14 17:33

Anonym
Varför ännu en film på 1:04?

Om inte det går att fixa en på 15 minuter som visa vad det handlar om så är det som vanligt förklarligt och inte särklilt ororväckande data.

Jag har läst att om man stänger av vissa funktioner i planet som kaparna gjorde så loggar inte planet alltid den korrekta kursen. Man kan få fel på några hundra meter.

See User information
Orkar du inte koncentrera dig i 1 timme?

Ju mer den officiella historien åker åt helvete, desto mer förnekar vissa. :)

Bara det enkla faktum att Pentagon träffades överhuvudtaget, speciellt efter att tornen attackerats, är bevis nog för att det var en insider-operation.

Posted on: 2007/1/14 23:43

See User information
Buffrar filmen nu

Men är det bara jag eller kommer man till googlevideos framsida istället för direkt till filmen när man klickar på googlevideo knappen nere till höger?? störande tycker jag, förut kom man ju till filmen...

Posted on: 2007/1/15 9:44
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

See User information
Nej så blev det för mig mä. Fick klicka på en länk där på 911blogger sidan, och ska kolla på den ikväll tänkte jag

http://video.google.com/videoplay?docid=-8672066571196607580&hl=en
Där är direktlänk ^^

Posted on: 2007/1/15 13:05
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...

See User information
Quote:

Om inte det går att fixa en på 15 minuter som visa vad det handlar om så är det som vanligt förklarligt och inte särklilt ororväckande data.

Jag har läst att om man stänger av vissa funktioner i planet som kaparna gjorde så loggar inte planet alltid den korrekta kursen. Man kan få fel på några hundra meter.

Varför har de stängd av vissa funktioner redan att börja med? Om det är så måste det finnas rimliga slutsatser till varför kaparna bestämde sig för att göra det. Varför gjode dom det??

Om de gjorde det?

Hmm,du sågar informationen pga av längden?? märkligt.

Posted on: 2007/1/15 13:29

Anonym
Quote:

rick123 wrote:
Quote:

Varför har de stängd av vissa funktioner redan att börja med? Om det är så måste det finnas rimliga slutsatser till varför kaparna bestämde sig för att göra det. Varför gjode dom det??

Om de gjorde det?

Hmm,du sågar informationen pga av längden?? märkligt.

Jag det gör jag. Om man inte kan på kort tid visa på en teori som är så enkel som att ett flygplans data inte stämmer med hur planet flög så är man inte ute efter att visa på någon sanning utan vill dessutom lägga till en massa propaganda som den som tittar på det helst ska falla för.

Död åt all denna ovidkommande propaganda!!!!

Att alla som tror att det officiella samhället håller på med en massa falsk propaganda har inte upptäckt att även motsida håller på med samma sak. Man måste vara ovaken för att upptäcka att så inte är fallet.

See User information
Quote:

zink wrote:
Jag det gör jag. Om man inte kan på kort tid visa på en teori som är så enkel som att ett flygplans data inte stämmer med hur planet flög så är man inte ute efter att visa på någon sanning utan vill dessutom lägga till en massa propaganda som den som tittar på det helst ska falla för.

HAHA Du är för rolig du
Måste allt sammanfattas i en minuters avsnitt för att du ska orka, ha!
Jag är ledsen men alla konstigheter får inte plats på en minut, hur snabbt dom än gör det. Ibland får man faktiskt gilla läget och offra en timma om man har intresset eller tror på sin sak, man får offra några nätter med en historisk bok som igentligen är ganska tråkig att läsa men väldigt intressant när man väl tagit sig igenom den. Men visst, jag summerar för dig: DEN OFFICIELLA SAGAN ÄR INTE SANN!!
Enkelt och snabbt nog?

Quote:

zink wrote:
Död åt all denna ovidkommande propaganda!!!!

Kunde inte säga det bättre själv

Posted on: 2007/1/15 21:14
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

See User information
Quote:

Ja för de där piloterna är värsta konspirationstokarna. Du kanske skulle skriva till dem och berätta att de minsann inte är ute efter att komma fram till sanningen, utan bara vill sprida ovidkommande propaganda, gör det.

Nu har flight data recordern visat att den officiella framställningen av hur Flight 77 flög är fel och då börjar du grina.

Sen var det inte enbart om flight data recordern i klippet, vilket du borde veta om du kollat på det.

Men det är typ så här du vill ha det för att orka med alltså, klippet börjar:

19 män med knivar kapade 4 plan och flög in i WTC tornen som rasade och ett plan flög in i Pentagon medan ett kraschade pga att de modiga passagerarna övermannade kaparna! The End.

Slut 1 minut senare.

Posted on: 2007/1/16 0:30

See User information
Vet någon om det finns versioner av Pandora-filmerna med svensk undertext, och gärna med bättre kvalitet än de FLV-versioner som ligger på bla you tube?

Posted on: 2008/1/5 0:30

Anonym
Marken var ju mjuk och planet bara försvann, precis som FBI sa. Om det inte var det mjuuuka planet som bara försvann så var det SUPERplanet som plöjde stolar med sina superaluminiumvingar (sådana man flög till månen med) rakt in i Pentagon och Federal Bullshit Ingrates tänker inte släppa filmerna, varken nu eller aldrig. En typisk så kallad tillfällighet.

See User information
Ok, now we have enough info to convince any intelligent person about the truth or the fact that the official theory the govt theory is bullshit.

So, spread the info to SWEDISH pilots.

Do your homework.

Shut up about the 911 thing already, stop getting too stuck in it...

endless details.... debates...

Loss of time energy...

Even if all involved admit it, what are you gonna do?

Do it now.

Do it.

The evidence is conclusive:

Govt is corrupt.

Teach Herr Svennson and Janne Svenne about Bildt, Sahlin bilderberg etc...

Lazy cunts haha!

Posted on: 2008/1/5 7:46
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

Anonym
Jag vet inte vem Zink är men upplever det som lite komedi att så många sanningshungriga väljer att samlas i en fårskock och skrika högt, håna och bli som paralyserade får så fort han öppnar käften.

Jag skiter i vem eller många andra på forumet är men läser ändå vad varje person skriver för att det är det enda sättet att bemöta eller tolka in budskapet på.

Jag har producerat film under ett antal år och kan jag bara hålla med om att det visar på producentens okunskap när man radar upp för många och långa grejer per automatik.

Det finns en gyllene regel som de flesta lär sig att använda redan på manusstadiet.

Kill your darlings!

(Man bör alltså redigera bort allt som inte har högsta rang i koppling till ämnet eller står högst i informationskedjan.)

Sedan är det förståeligt om inte alla som gör film har tagit till sig denna regel. Det är ju många amatörer som älskar att göra film av estetiska eller informationsmässiga skäl. Men regeln finns enbart för att tittare skall orka hålla intresset uppe och att informationsflödet eller konstnärligheten skall hålla hög kvalitet. Det har ju visat sig att filmer som inte följer denna regel har en tendens att bara nå ut till de redan frälsta.

Det kan väl inte vara varken er eller producentens högsta önskan.

See User information
Quote:

Det finns en gyllene regel som de flesta lär sig att använda redan på manusstadiet.

Kill your darlings!

(Man bör alltså redigera bort allt som inte har högsta rang i koppling till ämnet eller står högst i informationskedjan.)

Jag håller till viss del med dig. Det blir mer lättsmält om man kortar ned till enbart "det viktigaste", vad det nu är, antar att det beror på vem som ser en produktion. Problemet är att i många fall så bildas då stora luckor som gör att man inte kan få saker och ting att hänga samman (återigen beroende på vem som ser den). Vad det gäller PBB 2 och 3 så är det i stort sett hela flygningarna som är med (en del "snabbspolningar" sker för att det inte ska bli för långt), inte bara valda delar, antagligen för att om de gjort det så skulle det låtit "men, nu har ni ju bara valt ut det som är intressant, och som passar er", och eftersom det gör det så låter det istället "men ååååh kan ni inte klippa ned det istället". Jag vet inte, kanske det ska göras en trailerversion som bara visar det absolut viktigaste med hänvisning till den kompletta filmen, jag vet inte.

Med risk för upprepning, så jag letar fortfarande efter versíon mer bättre kvalitet (dvd-iso tex) och / eller en svensk undertextversion (om det nu finns någon), eller vet någon om någon jobbar på en?

Posted on: 2008/1/5 13:04

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper