vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
loose change, zionist styrd?
Jag har hort fran flera stallen att det ar nagot skumt med loose change, att dom arbetar for zionisterna, dom vill lagga skulden pa george bush och dolja dom som verkligen gjorde det.

Men a andra sidan sa vore det inte smart att dra hela KONSPIRATIONEN, det racker val forst med att trampa upp stigen till george bush, sen kan dom fortsatta vilken vag man kanner for det.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: loose change, zionist styrd?

See User information
Här är en ganska oroande blog
Loose change blog

http://loosechange911.blogspot.com/20 ... ouder-than-words-and.html

Posted on: 2007/5/10 20:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Sluta rök så mycket braja, LC2 tar endast och totalt förstör den officiella konspirationsteorin.

See User information

Posted on: 2007/5/10 21:00

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser

Anonym
Det har inget med mitt brajrokande. Forresten sa ar det 4 manader sen sist jag rokte :)

Men jag litar inte pa nagon, det gar inte att fa ut den absoluta sanningen ur nagon kalla.

See User information
Quote:

rymd_ninja wrote:
... det gar inte att fa ut den absoluta sanningen ur nagon kalla.

Det är inte sant...

Läs Zhuan Falun.

Posted on: 2007/5/11 9:55
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
zionisterna ar en del av konspirationen. Men varfor jag sager zionister ar att usa ar dar och for deras krig och nwo efter 11 september.

Det enda som skapar en verklighet ar val du, nar du skapar en verklighet om att jag skulle skapa min egen verklighet.

See User information
Bara för att jag skapar min värklighet så betyder det inte att du inte skapar din värklighet..

(Tyvär råkade jag ta bort inlägget innan för att jag skriv det i voids namn)

Vad vill man fokusera på?

Är glaset till hälften fullt eller till hälften tomt?

Är LC zionistinfiltratörer eller är LC sanningssökare?

Själv väljer jag att utgå från att folk gör ett så bra jobb dom kan, men att det är lätt att vara programerad av sin omgivning.

Klart att vissa är helt köpta, men jag tror att de flesta bara är lite "normal" programmerade.

Posted on: 2007/5/11 12:25
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
halvtomt

Anonym
Hmm, hur lyckades zionisterna själva få NORAD och köra övningar just den dagen eller få scumfeld att ändra nedskjutningsbefogenheterna?

Anonym
jAG TROR INTE ATT DYLAN OCH GRABBARNA ÄR SHILLS, MEN

JAG ÄR JÄKLIGT RÄDD FÖR HUR MARK CUBAN OCH

PRODUKTIONSGÄNGET, KOMMER ATT PÅVERKA FILMVERSIONEN!

CUBAN ÄR JU JUDE OCH VI VET INTE VEMS ÄRENDEN HAN GÅR!

DE KANSKE TÄNKER FÖSÖKA BANALISERA SLUTPRODUKTEN

OCH LÄGGA PÅ FEL MUSIK TILL EXEMPEL!

DET GÅR ATT SABBA FETT GENOM ATT VISA FEL KLIPP VID FEL

TIDPUNKT!

RAP-MUSIKEN PÅ TRAILERN T EX! VEM FÖRESLOG DEN?

VANLIGA MÄNNISKOR KANSKE TROR ATT DYLAN VILL HA

REVOLUTION MED SKJUTVAPEN! VISSA BÖRJAR DÅ UNDRA OM

DE ÄR DEMOKRATER ELLER TOKSKALLAR!

OM NÅGON HAR KONTAKT MED DEM; SÄG ÅT DEM ATT VARA PÅ

SIN VAKT!!!

Anonym
Quote:

novax wrote:
Quote:

rymd_ninja wrote:
... det gar inte att fa ut den absoluta sanningen ur nagon kalla.

Det är inte sant...

Läs Zhuan Falun.

Är det inte lite märkligt att det bara finns en mästare på denna planet som besitter den absoluta sanningen?
Förklara Zhuan Falun varför det är så?

See User information
Quote:

rymd_ninja wrote:
...

Men jag litar inte pa nagon, det gar inte att fa ut den absoluta sanningen ur nagon kalla.

"in vino veritas"

Sorry, kunde inte låta bli

Posted on: 2007/5/11 20:49

Anonym
Pajas.

Anonym
hur kan nagon kanna till varenda handelse och konversation, allt javla skit och forsta hur allt hangde ihop, det ar den absoluta sanningen. Ingen manniska i varlden kan se och hora allt.

Anonym
nej tack, jag vill inte lasa dina nazi bocker. Vart fan har jag fatt bilden av att sanningsokare ar inget annat an nazister inners inne? Jo vaken.se! Ni ar sa javla dumma att ni inte kan se langre an sa. FUCK YOU

See User information
Quote:

rymd_ninja wrote:
nej tack, jag vill inte lasa dina nazi bocker. Vart fan har jag fatt bilden av att sanningsokare ar inget annat an nazister inners inne? Jo vaken.se! Ni ar sa javla dumma att ni inte kan se langre an sa. FUCK YOU
Nu får väl ninjan ta å diversifiera lite, det sitter även folk här som är både förälder och farförälder som genom sin omtanke till kommande generationer söker svar på en massa frågetecken som skapats av allas blåögdhet, inte minst min.
Eftersom vi råkar sitta i samma båt så kan vi inte gaffla om höger eller vänster i detta läge, nu är vi bara människor, personligen så har jag kastat bort alla dessa epitet och etiketter och skiter fullständigt i om nån är svart röd grön blå eller vad du vill, här handlar det om man har nåt mellan öronen eller inte.

"En människa som till följd av sitt annorlunda synsätt för fram idéer, insikter eller upptäckter som är nyttiga, intressanta eller underhållande för en viss kultur under ett visst tidsskeende, kommer av samhället att upphöjas till geni.
Om å andra sidan dessa idéer, insikter och upptäckter inte anses vara nyttiga eller underhållande på ett sätt som just det samhället är berett att erkänna, kommer den människan att betraktas som egendomlig.
Samma människa-olika etiketter.

Likaså är många genier före sin tid-de betraktas som tokstollar av sin samtid och får inget erkännande förrän årtionden eller rentav århundraden senare.
Samhället sätter etiketter på oss och etiketter är ofta missvisande." citat, minns inte varifrån.....så rikta din frustration åt rätt håll, men du avgör vilket som är det rätta hållet.......skilj på sak å person...../ Farfar Gaston

Posted on: 2007/5/12 10:38
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Quote:

rymd_ninja wrote:
En snäll mäniska är lycklig (inte dum)"Vaken.se" är snäll.

En snäll mäniska är inte ,ofta som det sägs,"dum" tvärtom mycket
klok eftersom hon har förstått vad livet handlar om : det vi gör för våra medmäniskor gör vi för oss själva(Micro&Void) Tack för ni finns.

Du Ninja ;När huvet talar skall inte RÖVEN svara . Kom i håg det .

RymdN..Varför sikta på ett slag under bältet? Fattar inte det?
Om du vill lära känna Oss nynasar, enligt dig. Fattar inte det?

Men för att man skall lyckas Krvävs , omdöme. integritet. Mod.

Och det viktigaste av allt:Rymd Ninja!: är Perssetiken -: om inte annat så sjlävbevarelsedrift. Självreglering är bättre än detaljering i lag.Denna txt gäller även våra teoretiker som Zink ,zpz3+3=6

Men vakna e´eller dra tillbaka till din rem sömn: Fu u 2 boy .

Posted on: 2007/5/12 16:35

Edited by sale on 2007/5/12 17:06:24

See User information
911 Jews Israel ADL Protocols of Zion

Protokoll som är 16 år gammla ,stämmer överens med dagens världsläge... 6 min som är sevärda.

http://www.youtube.com/watch?v=MgKUgIKAAsI&mode=related&search=

Posted on: 2007/5/13 16:21

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper