vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Hälsa - Silver

See User information
Nu har jag sett tillräckligt av kollodialt silver. För och främst så brände jag mig i ansiktet för lite mer än en vecka sedan, använde då silvervatten att badda med, samt att dricka, jag har aldrig läkt så fort.

För det andra, så hade far min, som är skeptiskt till det mesta förrän han har fått det bevisat för sig, han hade ont i tummen, det hade spruckit lite i skinnet, aningens nageltrång o lite sånt. Det hade gjort ont i tummen i flera dagar, och i kväll blev det lite för mycket, så han hällde upp ett par matskedar i en äggkopp, höll sen tummen i vattnet, det tog ca: 5 minuter, sen var allt värk borta. Ännu ömt om man trycker på det, men värken släppte helt och hållet.

Har testat själv o blivit övertygad innan, det där med tummen var dock ganska skoj.

Må väl!

Posted on: 2010/2/5 22:47
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Hälsa - Silver

See User information
Man kan ta på plåster oxå blöt då och då...

En sak som silver är grymt mot är irriterat underliv såsom urinvägsinfektion, speciellt på tjejer. Det slutar klia ganska omgående spraya med liten sprayflaska då och då...Man kan även spraya i underlivet vid samlag om man blir irriterad....

Hemligheten är rikligt med silver...

Hade en bekant som hade urinvägsinfektion i nån månad med penicillin som inte hjälpte. Inom några dagar vart han bra med silver genom att spraya och dricka. Silvret kryper långt in i urinröret om man sprayar rikligt...

Även bra att veta vid allvarliga saker såsom matförgiftning tar man en rejäl slurk med silver då och då inte fjuttig tesked...

Posted on: 2010/2/5 23:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Tackar för infon, och det verkar ju vara så bra som många säger. Själv så har jag också probs med 2 tänder, vi har nog lite dåligt vatten här, sen är stress väldigt illa förtänder, i alla fall. Tanprobsen har slutat göra ont efter jag började köra med silver! Har varit 2 ggr med ambulans på akuten pha av att jag kollapsade av för mycket smärta... Morfin hjälpte inte, inte heller citodon eller alvedon, men silver!

Må gott

Posted on: 2010/2/5 23:42
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
iwarrior

Har du löst tandproblemet helt? Annars har jag hört flera som löst riktigt odrägliga tandproblem med MMS. Kolla det

Posted on: 2010/2/6 8:45
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"

See User information
MMS?

Mina tandprobs är pga av SSRI först o främst, sen ere många års stress, o lite socker...

Funderar dock på vad MMS är :)

Posted on: 2010/2/6 15:43

See User information
Quote:

greensparrow skrev:
Man kan ta på plåster oxå blöt då och då...

En sak som silver är grymt mot är irriterat underliv såsom urinvägsinfektion, speciellt på tjejer. Det slutar klia ganska omgående spraya med liten sprayflaska då och då...Man kan även spraya i underlivet vid samlag om man blir irriterad....

Hemligheten är rikligt med silver...

Hade en bekant som hade urinvägsinfektion i nån månad med penicillin som inte hjälpte. Inom några dagar vart han bra med silver genom att spraya och dricka. Silvret kryper långt in i urinröret om man sprayar rikligt...

Även bra att veta vid allvarliga saker såsom matförgiftning tar man en rejäl slurk med silver då och då inte fjuttig tesked...

Intressant angående urinvägarna. (ett återkommande litet helsike) Ska skaffa spray för ändamålet. Bökigt att skvätta med flaskan.

Fick f.ö. en mystisk växande hudförändring på bröstkorgen som barn och make till sist ansåg jag skulle ta till läkare, och sålunda beslöts att den skulle skäras bort. Men jag tejpade fast "bomullspad" med silver på varje dag som fick sitta en timme, och då försvann den inom en vecka - så jag kunde nöjd och belåten avbeställa tiden.

Posted on: 2010/2/6 17:33

See User information
Well, å jag vet inte vad SSRI är så då är vi kvitt
Skrolla ned till Dennis Richards här så får du höra om MMS. Han fixade bla allvarliga tandproblem för egendel, med MMS
Dennis Richards

Posted on: 2010/2/6 17:35
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"

See User information
Depressionshämmande skitpiller - Seroxat :)

Posted on: 2010/2/6 19:09

See User information
Resized Image
Några vänner från militären förra veckan för den vanliga snacket om militära saker. Vi började diskutera om mjältbrand och vaccinering mot densamma. Jag öppnade min mun och sa - De skulle inte behöva ta några sprutor om alla soldaterna tog kollidalt silver. En lång diskussion fortsatte därefter, i slutet hade vi beslutat att inrätta ett riktigt test "He-Man" "macho" test. Detta var inte en smart sak att göra, men överväg vår lilla grupp. En var jag, Tai-Pan, ex-Seal från Nam, ex-Army Ranger, Shannon, från Desert Storm, och en ex-82. luftburna från Bosnien, Richard, (fallskärmsjägare).

Jag är den äldsta, de är unga killar. Testet var att äta ruttet kött och se om silver skulle förhindra förgiftningen. Vi enades om att om någon blev sjuk skulle vi vänta till 40graders feber innan vi tar silver.

Om silvret inte skulle fungera hade vi nära till sjukhuset som låg bara några kvarter härifrån. Vi beslutade att Richard, skulle vara observatör, och de andra två skulle äta ruttet kött. Sedan beslutade vi att ett kött skulle behandlas med silver och en inte. OK, vi gick till Richard `s hus för att hämta det ruttna köttet som han hade. Köttet luktade mycket illa. Vi gjorde två biffar av en normal hamburgares storlek. En sattes i en skål med silver och en utan silver. Vi drog strån för att se vem som fick köttbitarna. Jag har fick köttet med silver och Shannon fick den obehandlade. Vi åt dem och sköljde ner med lite öl. Verkligen macho. Vi väntade och efter en halvtimme fick Shannon ont i magen, som fortsatte att förvärras. Han hade klassisk symptom på matförgiftning.

Jag hade inte utvecklat några symtom alls. Febern började stiga på Shannon vi bestämde oss för att använda silver rätt fort, vid ungefär 39grader, gav vi Shannon fyra matskedar silver varje 15minuter i 90 minuter. Temperaturen ligger stadigt sedan började febern släppa vi gav fyra matskedar silver varje 30 minuter, efter ca fyra timmar började han känna sig normal igen. Vi fortsatte att ge fyra msk silver en gång i timmen fram till slutet av sex timmar bara för att försäkra oss om att förgiftningen var borta. Det var lördag, nu är det måndag han är fortfarande okej.

Styrkan på det kolloidiska silvret låg på ca 9ppm. Så vad det skulle visa sig, (förutom vår dum idé). Nåväl, det silver behandlade köttet var säkert att äta och att man kan behandla rutten mat i en nödsituation med silver. Jag tar vanligtvis silver innan jag äter ute ändå.

Nu när Richard och Shannon använder silver. känns det bättre.

Bless you Bob L

Posted on: 2010/2/6 19:14

See User information
Ni verkar ju testat en del, men vet ni var gränsen för förgiftning ligger? Är ni i närheten av förgiftning vid koncentrationer på 9ppm och en dos på "fyra matskedar var 15 minut"?

Posted on: 2010/2/6 19:31

See User information
Man kan väl säga så här, för det första så fick far min efter typ 12 timmar lite värk i tummen igen, han upprepade då prociduren som i går, en äggkopp med silver i munnen, och sen tummen i en annan. alltså, man lägger i blöt. Smärtan försvann lika snabbt igen.

Jag gjorde också en ny test, jag har varit inne 2 ggr på akuten, endast på grund av smärtkollaps, eller vad man nu skall kalla det. Äter jag nåt med socker så kommer värken tillbaka. I går åt jag en påse godis, förvisso helt o hållet ekologisk, men med vanligt socker i. Samtidigt skölde jag rent munnen då och då med silver, ingen ting hände. I kväll drack jag lite kaffe med socker i, oj vad det började göra ont, släppte iväg det tills det blir sådär för jobbigt, det är en tand som står öppen typ, sprycken o hål i mm, varit så i typ ett år nu.

I alla fall, det började göra för ont, drog då en 4 cl och gjorde som man gjorde när flourtanten kom till skolan :) ... Nu efter 5 min så känner jag nada, noll, ingenting, det pulsar till ibland, men det är ingenting som besvärar för mycket.

Skall nu testa och göra så 2-3 ggr till!

Provade starka tabletterna först, ruskiga rackare som gör att man sätter sig ner, dom tog bara bort 25% av värken, så det är lönlöst.

Skall köra en leverrensning till, känner att det är dags igen efter några kurer med värktabletter.

Finns naturliga saker som fungerar så mycket bättre än dom där Citodon och Tramadol och allt vad det heter... Urs... Men vad gör man när allt som är bra är olagligt!

Tacka vet jag silver, det tar hand om grundproblemet, mye beddre!

Överdos, nja, man kan väl ta en liten smutt då och då, kanske inte ens varje dag, sen är det väl vid verklig förgiftning eller inflamation etc som man skall öka dosen.

Posted on: 2010/2/6 20:02

See User information
Glömde, frun min har en tand som bråkar också, hon gjorde samma sak som jag för en timme sen, hennes värk försvann också.

Just sån här info skall väl ändå slängas in i en wiki! Någon skulle kunna renskriva värdefulla trådar o lägga in dom, sen länka till orginalet, som denna tråd...

Posted on: 2010/2/6 20:03

See User information
ca 70liter ligger förgiftningsnivån på...

Dock hinner du dö av vattenförgiftning innan... =)

Många dricker halvt glas per dag men då är ju frågan om det kan bli problem?

Det är ju inte bra att äta 5-10apelsiner per dag heller!

Det som man ska tänka på att vid akuta sjukdomar kan man ösa ganska bra och man bör göra så också... Därför är 4msk inga problem. Man kan ta 1msk varje 15minuter tills man blir bättre och gärna fortsätta 2-3dagar efteråt 1-3msk dag per dag

Vid kroniska sjukdomar invärtes kan silvret sätta igång en reningsprocess och man kan må dåligt börja sakta med 1 eller 2tsk dag för att öka eller ligga kvar på samma nivå under lång tid.

Min sambo vart rejält förgiftad av möglig olivolja, möglet svällde i magen och det vart riktigt akut hon tog 1/4 glas med silver nästan 1decelitier. Efter 1timma vart hon helt återställd...

Drick aldrig från flaskan silvret blir förstört ganska snabbt om det blandas med andra vätskor, förvara i rumstemperatur eller lite varmare inte i kylskåp...

Silver rätt använt är det minst farliga du kan använda dig av...

Posted on: 2010/2/6 20:12

See User information
Du är medveten om att kolhydrater kan skapa depressioner och senare SSRI?

Bröd/Gluten ,Mjölk ,Socker (ris,potatis)är det bästa man kan inta om man vill misshandla sig psykiskt....Även att frukt är uteslutet helt och hållet det är nästan värre än att äta godis!!

Men det är oxå skillnad på i vilken form kolhydraterna är i makaroner är bättre än bröd, fullkornsris är bättre än vanligt ris då även psykiskt

Quote:

iwarrior skrev:
MMS?

Mina tandprobs är pga av SSRI först o främst, sen ere många års stress, o lite socker...

Funderar dock på vad MMS är :)

Posted on: 2010/2/7 18:06

See User information
Det är sällan jag äter socker numer, bröd har jag också tröttnat på, allt bakas med margarin, så det blir hembakade Indiska snacksbröd istället, malad rostad sesam, lite råg o väldigt lite vete. Med sambal i, kavlas lövtunna o fristeras, yam!

Äter man det kroppen blir sugen på så blir det sällan nåt som är onyttigt. Lite ovanligt ibland, men som sagt, det verkar funka, jag mår bara bättre o bättre! Kollade blodet för 2 veckor sedan, dom sa att det var 100% bra, så de e på rätt väg i alla fall...

Posted on: 2010/2/7 18:36

See User information
Varför har du blodproblem? inte kanske varför, utan vad är problemet?

Posted on: 2010/2/7 21:10

See User information
Nej då, har inga sånna problem, men det brukar synas på blodet om man inte mår bra o käkar klokt...

Posted on: 2010/2/7 22:16

See User information
ohoo! du menar sånt..

Cellsalt Ferr.phos syresätter blodet och renar, om du nu är blodfanatiker?

Du är kanske en VAMPYR

http://images.google.com/images?hl=sv ... um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Posted on: 2010/2/7 22:27

See User information
Hehehe, nej inte riktigt, jag har bara fått pippi på att återställa kroppen till orginalskick. Jag rensar organ efter organ, dicker silver o sånna grejjer. Mest av allt försöker jag hitta stabilitet i hjärtslagen, just nu har jag 60bpm, och det håller sig där hela tiden stadigt, så jag är inte så värst stressad...

Skoj o hålla koll på instrumentet :)

Ska pillra lite ph värde snart också har jag fått för mig. Det går att ställa in ph värdet med kosten, och genom det man dricker.

Sen ere Juice rensning igen... Ät vad man vill fram tills klockan 12, sen är det bara färskpressad apelsin som gäller, gärna mycket. 7 dagar, sen har man fått ihjäl en del otrevliga baciller i tarmsystemet, dom tål inte så mycket apelsin.

Testat för nåt år sen, fungerade bra. Känner man sig ännu sugen på apelsin juice efter 7 dagar skall man nog fortsätta. Tvärtom också, man magen kan reagera lite väl, pausa i så fall, va snäll emot kroppen!

Posted on: 2010/2/7 22:34

See User information
Quote:

iwarrior skrev:
Ska pillra lite ph värde snart också har jag fått för mig. Det går att ställa in ph värdet med kosten, och genom det man dricker.

Björkaska är finfint då ph-värdet behöver korrigeras.
Håller oxå på med kostförändringar, och märker att all form av socker blir mindre attraktivt ständigt. Skönt.

Posted on: 2010/2/8 13:06

See User information
Skall ut o elda Björk nu :)

Posted on: 2010/2/8 15:48

See User information

Posted on: 2010/2/8 22:59

See User information
Quote:

iwarrior skrev:
Skall ut o elda Björk nu :)

Lycka till.
(Är det för stretigt så finns färdigt pulver i hälsokostbutik)

Posted on: 2010/2/9 10:03

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper