Vakencorner
|
Centralbanker och ränta
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Till er som anser att systemet med pengar och ränta är nåt väldigt skumt och att bankerna sysslar med mystiska saker som ingen har insyn i så tycker jag ni ska läsa denna artikel så kanske ett och annat klarnar:
http://di.se/Index/Nyheter/2007/05/29/235105.htm
Posted on: 2007/5/29 21:38
|
|||
|
||||
|
Re: Centralbanker och ränta
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Åh så klar jag blev...tack Pzzzt... Vill du söka in på Avdelningen... det är ett erbjudande du inte kan motstå! ![]()
Posted on: 2007/5/29 22:28
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Heh, jag tror inte att dom som gör pengarna tycker de är för billiga, då skulle de höja räntan.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
zpz2. Jag har frågor till dig.
Vad gör du här egentligen? Vad vill du? Vad är du ute efter? Du har uppenbart din världsuppfattning helt klar för dig. Du övertygar ingen. Och ingen tycks övertyga dig. Så, vad handlar det om? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
zpz2 jobbar för SÄPOs avdelning för psykologiska operationer.
Hans uppdrag är att få dem som börjar komma sanningen på spåren att tjafsa internt och att få dem rikta att rikta sitt fokus i fel riktning, dvs. mot honom och hans politiskt och "vetenskapligt" korrekta mind-controldravel istället för att ställa in siktet på framtiden och på vad vi kan göra för att sprida information och fakta om t.ex 9/11. Självklart förstår han inte själv vad hans uppdrag går ut på. Han är speciellt utvald för att han har stor talang för att dubbeltänka. Han vet bara att han får en summa pengar av en för honom okänd man för att uttrycka sina åsikter i ett forum. Därför lägger jag ingen energi på honom. Och han borde satsa sin tankeenergi på att förbättra världen istället för att bevara den. För universums vågor är gynnsamma för förstörelse av det gamla nu. |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login