vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Säpo garderar sig
Säpo har ju nu "börjat" registrera användare som söker på vissa ord på internet ....
detta för att säkra landet mot terrorism och brottslingar

ord som registeras
är
antikapitalism
kommunism
nazism
neger.mm
(säkert david icke oxå ,och andra liknande sökord)

skaparen av säpos nya ordbok
förklarar för tidningen arbetaren
hur antikapitalism blev ett tecken för krimminel verksamhet...

han säger sig inte veta vad orden ska användas till och vill inte ge några exempel
-Det är vell ett begrepp som inte är så viktigt egentligen
och det förekommer inte specielt ofta
men vi har tagit fram dom i händelse av att de kan förekomma i framtiden...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Säpo garderar sig

See User information
Vet ej om Säpo garderar sig, men Säpo har ju haft som vana
att övervaka vissa grupper i det svenska samhället som möjligen
kan uppfattas som hot till stadsmakten.
Som känt har de övervakat registrerat medlemmar av t.ex.
nazister, ny-nazister, kommunister och anarkister osv.

Posted on: 2005/8/4 18:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Tjabba, alla "Kultur-revolutionärer"
Ni kommer väl och lyssnar och stöttar mig då jag står anklagad för att vara en sk. "förintelseförnekare" - jag nästan längtar till den dagen - jag kommer att s.a.s. - "försvara" mig själv och då skall det bli en jäkla karuselll - vill jag lova, jävlar i mig... Hö, hö...
Hälsar Shygets och hans Gula Löss:

Posted on: 2005/8/29 1:16
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

See User information
För att citera Terence Mckenna:

"It´s impossible to have the style of capitalism we have today, in a society with retreating demografics"

En efterkommentar till en föreläsning om att det finns ett sätt att, utan koncentrationsläger, atomkrig, HIV, få planetens befolkning att sjunka med hälften på 40 år. Förslaget lägger även en enorm makt i kvinnors händer som ofta hörs klaga om att de är maktlösa...
Förslaget är att om varje kvinna endast föder ett barn under sin livstid så minskar gaia´s population med hälften på 40år, och efter 40 år ytterligare: minskning med hälften igen.

Because, gott folk, illuminati har rätt på en punkt:
men den ska inte genomföras med bomber o sjukdomar och annat ont, utan med utbildning, utbildning i media, utbildning i orsak och verkan, utbildning igen och lite krav på ansvar redan på grundskolenivå!!

Hallå, varför är det ingen fanatisk minoritet som förespråkar detta? Eller är det bara jag...?

Posted on: 2005/11/23 23:47
I Empower in order to Survive Commanding Instinct I seal the Store of Life Force With the Overtone tone of Radiance I am guided by the power of Space

Anonym
Så fort människan får tillbaka makten känner den ansvar och tar han om detta problem själv, utan krongel. I dag ser vi uppåt, vad säger dom, vad får jag lov att göra, jaha, det går ännu att föda barn, ok,... då så...

Angående att säpo garderar sig för att komma tillbaka till tråden, vad skall man säga,... Inte ett dugg förvånad på vad dom egentligen håller på med. Det jag ännu inte kan förstå är varför så fruktansvärt många ännu går med fruktat stora skygglappar. Allt ligger framför fötterna, och säpo med flera ser till att det får fortsätta.

O så vidare...

Hare gott..

Glöm inte PytteMjuk (Microsoft)

See User information
Glöm inte att MS har under LÅÅNG tid ett realtidsfilter i Messenger som går igenom ALLT vi som använder skriver.
Naturligtvis kallas det inte ett inkräkta/avlyssna utan det är naturligtvis för vårt eget bästa.

Tacka vet jag "HushMessenger", finns fler prog som gör det "lite" svårare för Mamma/Pappa att kolla vad vi gör men den finns på www.hushmail.com !

M.v.h
/StupiD

Posted on: 2006/2/18 20:36

See User information
vart kan man göra detta SHYGETS?

Posted on: 2006/2/19 23:55

Anonym
Någon källa till denna information om SÄPO´s gardering?

Anonym
tidningen arbetaren
samt en massa andra blaskor

Anonym
Det är ju ett ganska komplicerat arbete att försöka övervaka. Vet någon här något om vilka metoder de använder? Vid krypterad överföring är det hopplöst för dem. (PGP till alla). :)

See User information
....Och de som håller på med "forska" om utomjordiska existenser.

Posted on: 2006/2/21 0:31

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper