vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Göteborg delas upp mellan kriminella gäng

See User information
En specialgrupp inom polisens spaningsrotel i Göteborg jobbar nu intensivt med att kartlägga eventuella ovänner till Naser Dzeljilji. Det var i torsdags kväll som den sk Naserligans ledare sköts med flera skott. Strax därefter förekom skottlossning mot en pizzeria som tillhör en släkting till ledaren för Original Gangsters (OG). OG och Naserligan är två rivaliserande gäng och polisen befarar nu gängkrig i Göteborg.

I Göteborg finns flera etablerade kriminella gäng som Original Gangsters, Hells Angels, X-team och Naserligan, och under dem finns förortsgäng bestående av tonåringar som langar knark, rånar, misshandlar och är återkommande besökare hos socialtjänsten. Polisen uppger att dessa undomsgäng inom kort kan komma att ta över i alla Göteborgs stadsdelar. "Om utvecklingen fortsätter får vi förortsgäng som tar över olika delar av stan", säger Bertil Claesson, chef för polisens särskilda ungdomsgrupp i Göteborg.

Posted on: 2006/8/28 15:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Göteborg delas upp mellan kriminella gäng
Det var väl en jävla tur att det inte var jag som sa det här på forumet... då hade man väl blivit kallad rasse och fascist direkt!

Konstigt att så många väljer att precis som strutsen stoppa huvet i sanden så fort någon ens antyder att den organiserade gängverksamheten är påträngade realistisk om man nu inte bor i ett skyddat område eller är så hjärntvättad att man inte ser vad som händer mitt framför näsan på oss... på betryggande avstånd från WTC, Alan Jones eller Chemtrails...

Reality bites!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Bhuu, jag får inte skriva.. Mamma, mamma vaken är dum, jag vill ha godis.

Jaxton, sluta tjura hela tiden, Snart lägger jag in en regel att man inte får tycka synd om sig själv i varje inlägg. Så sluta med detta annars så önskar jag att du slutar skriva här för gott.

BennyBears inlägg är helt sakligt och har inget med varken rassism eller annat att göra.

Posted on: 2006/9/4 14:36
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
... lägg in en sån regel är du snäll!

See User information
Visst har Illuminati byggt upp förutsättningar för kriminell verksamhet så man får ett problem som man kan använda i en Problem -> Reaktion -> Solution scenario.

Ett bra exempel på det är miljonprogrammet, den katastrofala integrationen och EU medlemskapet.

Vad man istället skulle ha gjort var att expandera städer med stil, assimelare en begränsad invandring i det svenska systemet för att undvika utanförskap, sluta tvinga Afganistan att producera narkotika och Bevara nationens identitet.

Posted on: 2006/9/10 3:02

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper