Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Så... Ron Pauls kampanj över, eller?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Han har aldrig haft en chans att bli USAs president dock har mänskligheten att chans att överleva tack vare människor som Ron Paul, Juri Lina, ND, Alan watt mm
HELHET |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Håller med om det första, det andra förstår jag inte...
Posted on: 2008/1/11 20:32
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Aight. Jag hoppades att han skulle öka i popularitet, men...fan, det ser inte bra ut för honom nu, speciellt inte om de fuskar med valen och speciellt speciellt inte när amerikanerna är så jävla... (Här bryter jag, eftersom jag riskerade att bryta mot reglerna om jag fortsatte den här meningen).
Suck. Well, hoppet är det sista som överger en, så jag fortsätter hoppas att han ökar i popularitet. We'll see about that I guess.
Posted on: 2008/1/11 20:34
|
|||
|
Your shoelace is untied.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Vi har bara sett början här. Oavsett hur det slutar så har Ron Paul stärkt sin plattform från vilken han går ut med sitt budskap. Se bara hur detta med de försvunna rösterna väcker debatt och uppseende vilket gynnar Rons budskap. Varje ny kontrovers i en rösträkning får effekt inför nästa..osv..osv.
Vi har inte sett slutet på detta än.
Posted on: 2008/1/12 11:28
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Paul har haft sin påverkan, om han blir President = Death of Ron Paul och då blir Eliten glad över Martial Law USA.
I posted info on that earlier....
Posted on: 2008/1/12 22:31
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
BS! Enligt ditt resonemeng så skulle ALLA sanningssägare mördas OM de vore riktiga sanningssägare. I så fall är det bara Olof Palme, Benazir Butto, Pojken i Rödeby, Barnflickan i Knutby, ALLA mördade i Darfur och Rwanda som är sanningsägare. Dina tankegångar suger och har knappt någon logiosk förankring i verkligheten. Eliten använder först och främst nedtystning och smutskastning som vapen emot obekväma åsikter.
Posted on: 2008/1/14 18:11
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
RP har väl inte ens börjat. Vem bryr sig om diebold räknade som inte är mer än några tusen delegater.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
De har redan börjat med smutskastning, men, säkert kommer fusket och korruptionen i systemet att oxå har sin påverkan. Dert är inte BARA de människor som är sanningsägare, fast jag har inte sagt det, menar du att Palmes mord inte hade med någon agenda att göra? Att det inte har haft en påverkan? Min Punkt: På detta plan vinnar ALLTID eliten. Visst han lyckas med budskapet, som Jones osv...men. . . Butto.. Lets see... sägs att hon skulle då tala om Bin Ladins död till exempel, VEM vet egentligen, det är min åsikt, hoppas inte att han blir skadade eller mördade, men det verkar som de som antingen som Ghandi skapa oro kring eliten DÖR...
Posted on: 2008/1/14 22:42
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ja visst hade Ron Paul nog aldrig en chans att bli president MEN om han får mycket röster måste media för eller senare släppa fram honom vilket oxå släpper fram hans åsikter om ex FED
Var lite taktiskt. Precis som SD här i sverige det kommer leda till att "mångkulturen" och massinvandringen MÅSTE diskuteras i media. |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login