vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Försöker NWO döda oss?

See User information
Jag har läst mycket om att de vill att jorden enbart ska ha 200-300 miljoner invånare. Nån som kan fylla i källa med det ytterligare, så är jag tacksam.

Okej, på ett sätt kan jag förstå deras twisted sätt att tänka. Om vi ska låta våran art leva vidare så ska vi ha de mest kunniga, vettiga personer kvar. De lever efter en speciell etikregel av de 3.

Men då kommer de till en fundering; om de försöker döda oss så kan de ju knappast gå ut med: "Vi måste minska jordens invånare - därmed måste några av er ryka".

Kan detta bero på att de gör det i smyg? Flour i dricksvatten, cancer som ökar, mer sjukdomar, vaccin som dödar, strålning o.s.v o.s.v

Är det så de försöker förminska populationen?

Teorier, länkar uppskattas, speciellt det med att de vill förminska populationen.

mvh

Posted on: 2008/4/23 8:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Försöker NWO döda oss?

See User information
Kolla på Alex Jones film Endgame. Sök på begreppet "eugenics".

Posted on: 2008/4/23 19:36
Making nature against the law seem a bit unnatural!
http://se.msnusers.com/OrGone
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Ishtar skrev:
Jag har läst mycket om att de vill att jorden enbart ska ha 200-300 miljoner invånare. Nån som kan fylla i källa med det ytterligare, så är jag tacksam.

Okej, på ett sätt kan jag förstå deras twisted sätt att tänka. Om vi ska låta våran art leva vidare så ska vi ha de mest kunniga, vettiga personer kvar. De lever efter en speciell etikregel av de 3.

Men då kommer de till en fundering; om de försöker döda oss så kan de ju knappast gå ut med: "Vi måste minska jordens invånare - därmed måste några av er ryka".

Kan detta bero på att de gör det i smyg? Flour i dricksvatten, cancer som ökar, mer sjukdomar, vaccin som dödar, strålning o.s.v o.s.v

Teorier, länkar uppskattas, speciellt det med att de vill förminska populationen.

mvh

det är inte "våran" art som skall överleva, det är DERAS art, som skall överleva, oss, närmare bestämt.

Lyssna på Alan Watt, Alex Jones är bara en gaphals, som ljuger.

Posted on: 2008/4/23 21:23
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

See User information
Quote:

Ishtar skrev:

mvh

Jag har också hört detta och visst det kanske stämmer. Men samtidigt tror jag det är viktigt att se att det också går lite i motsatts till hur utvecklingen sett ut de senaste 100 åren. Medellivslängden har ju ökat nåt enormt, sjukvården har blivit bättre (trots att jag har många invändningar på hur den fungerar) vi har tillgång till en varierad kost och bättre levnadsstandard än förr. Många sjukdomar som folk dog som flugor av för bara 50-60 år sedan är ju borta.

Men visst så tjänar ju läkemedelsföretagen pengar på att människor är sjuka och ofta känns deras "mediciner" väldigt tvivelaktiga. Fluor, aspartam, e-ämnen osv svämmar över.

Det är ju bra att känna till denna agenda så att man kan leva sitt eget liv på friskare sätt och ta avstånd från all skit dem försöker ha i oss.

Men samtidigt kan det vara viktigt att hålla en viss distans för sin egen skull så att man inte blir apatisk över läget

I End Game tar Alex Jones upp detta med deras agenda: http://video.google.com/videoplay?doc ... o=0&type=search&plindex=0

Posted on: 2008/4/23 22:55
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi

See User information
Han är en gaphals ja, men jag tror inte han ljuger. Att ljuga betyder att han medvetet för dig bakom ljuset, jag tror han har fått en psykos eller något liknande. End game bör, vad man än tror, tas med en väldigt stor nypa salt. Typ hela handen full med salt..

Posted on: 2008/4/23 22:56
"THIS INTERNET NOTE, IF PRINTED, IS LEGAL TENDER FOR ALL DEBTS, PUBLIC AND PRIVATE"

"The real action is in the reaction"

"Sen den elfte september 2001 har vi sett krig emot terrorn och terrorn har växt..."

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper