vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Ron Paul and freemasonry
Det här låg uppe på redice idag.

http://aftermathnews.wordpress.com/20 ... ron-paul-and-freemasonry/

Klart det var något skumt med honom också.

Känn er fett lurade alla som bombade nätet med Ron Paul-propaganda i hopp om att ni skulle kunna förändra något inom ramen för systemet.

All förädring börjar inifrån.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Ron Paul and freemasonry

See User information
Jag tror inte att JBS är en gatekeeper-organisation, så det argumentet räcker inte för att anklaga Ron för att vara frimurare.. Hur det är ställt med dom andra påståendena vet jag inte, men en sak vet jag, dom som vräker ur sig såna påståenden har ALDRIG några bevis..

Du har väl sett den där debatten med Larry Mcdonald ( JBS ) och Pat Buchanan ( CFR ) ?

"Congressman Larry McDonald takes on Pat Buchanan and Tom Braden. They wrangle over the John Birch Society, the CFR, the CIA and the NWO. Congressman McDonald"

http://video.google.com/videosearch?q=Larry+Mcdonald&sitesearch=

Posted on: 2008/4/23 19:55
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Som många på det här forumet redan vet/har gissat så stödjer jag Ron Paul fullt ut så det jag säger kommer förmodligen att smutskastas eftersom jag redan har bestämt mig för var jag står i den debatten men jag måste endå öppna munnen.
Om Ron Paul verkligen var en gate keeper varför skulle han då vara så mån om budskapet att det inte är hans revolution utan hela folkets/landets revolution? Skulle han inte vara mån om att stå i rampljuset och bli hyllad gång på gång som flagbäraren och den storslagna ledaren?
Istället så upprepar han ju gång på gång att en fredlig revolution, utan våld, styrd av folket är det enda sättet att återta deras frihet innan det är för sent.
Det ska mycket mera till än en hemsida helt utan källor till för att jag ska vända våran kära Dr. Paul ryggen.

Om jag skriver ett långt inlägg i min blogg om att det egentligen är så att Bush är Jesus reincarnation blir det sant då?

Källkritik, källkritik och mera källkritik. Varför är det så ont om den här på vaken förutom när zpz2 och zink öppnar munnen? Då ska det plötsligt till flera doktorsavhandlingar för att man ens ska lyssna på vad de säger.
Missförstå mig rätt, vi står på samma sida men jag anser att många här på forumet börjar snöa in sig lite väl mycket.

Låt oss ALDRIG glömma folket med silver arken!..

Posted on: 2008/4/23 22:53
"THIS INTERNET NOTE, IF PRINTED, IS LEGAL TENDER FOR ALL DEBTS, PUBLIC AND PRIVATE"

"The real action is in the reaction"

"Sen den elfte september 2001 har vi sett krig emot terrorn och terrorn har växt..."

See User information
redice kan man ju inte lite på. värre än aftonhoran

Posted on: 2008/4/24 11:47

Anonym
Alan Watts farsa var frimurare. Vad betyder det (i sig självt), jo inte ett enda piss. Det är därför det är den perfekta platsen att dölja en organisation i en organisation. Det kallas för kompartmentalisering.

JBS = piss, de låter bra ungefär som NRA men de stöjder alltid motsatsen till vad de säger, när det räknas.

See User information
Quote:

raybeam skrev:
Det här låg uppe på redice idag.

http://aftermathnews.wordpress.com/20 ... ron-paul-and-freemasonry/

Klart det var något skumt med honom också.

Känn er fett lurade alla som bombade nätet med Ron Paul-propaganda i hopp om att ni skulle kunna förändra något inom ramen för systemet.

All förädring börjar inifrån.

Exakt, många går på de enklaste tricken, det är skrattretande att läsa om amerikanska politiker som en lösning på problemen, de har betalt for att skapa dem, inte lösa dem.

Posted on: 2008/4/24 15:31
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

See User information
Quote:

Filipino-Monkey skrev:
redice kan man ju inte lite på. värre än aftonhoran

vad snackar du om? äger Bonnier Redice?

är du Ron Paul kramare?

Posted on: 2008/4/24 15:33
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

Anonym
Red Ice flummar på ganska friskt, inte för att jag har något emot det men vissa av Henriks gäster stinker COINTELPRO.

See User information
Quote:

Al-CIAda skrev:
Red Ice flummar på ganska friskt, inte för att jag har något emot det men vissa av Henriks gäster stinker COINTELPRO.

Typ vem?

Han interviuvar i vart fall inte Alex Jones! desinfo-agenten nummer ett!

Posted on: 2008/4/24 23:56

See User information
ja red ice creation är rena paradiset för många new age dårar som icke och tsarion. han som håller i programen e så jälva tor och dålig så att jag nästan får damp.

Posted on: 2008/4/25 18:13

See User information
Quote:

Parasiten skrev:
ja red ice creation är rena paradiset för många new age dårar som icke och tsarion. han som håller i programen e så jälva tor och dålig så att jag nästan får damp.

Har du hängt där mycket?

Posted on: 2008/4/25 18:49

Anonym
Jag skulle nog säga att redicecreations är en av de bästa portarna till kaninhålet på nätet.

Antingen är man redo att lyfta på illusionens slöja, eller så är man det inte.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper