Vakencorner
|
Anonym
|
Ron Paul and freemasonry
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det här låg uppe på redice idag.
http://aftermathnews.wordpress.com/20 ... ron-paul-and-freemasonry/ Klart det var något skumt med honom också. Känn er fett lurade alla som bombade nätet med Ron Paul-propaganda i hopp om att ni skulle kunna förändra något inom ramen för systemet. All förädring börjar inifrån. |
||||
|
||||
|
Re: Ron Paul and freemasonry
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tror inte att JBS är en gatekeeper-organisation, så det argumentet räcker inte för att anklaga Ron för att vara frimurare.. Hur det är ställt med dom andra påståendena vet jag inte, men en sak vet jag, dom som vräker ur sig såna påståenden har ALDRIG några bevis..
Du har väl sett den där debatten med Larry Mcdonald ( JBS ) och Pat Buchanan ( CFR ) ? "Congressman Larry McDonald takes on Pat Buchanan and Tom Braden. They wrangle over the John Birch Society, the CFR, the CIA and the NWO. Congressman McDonald" http://video.google.com/videosearch?q=Larry+Mcdonald&sitesearch=
Posted on: 2008/4/23 19:55
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
redice kan man ju inte lite på. värre än aftonhoran
Posted on: 2008/4/24 11:47
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Alan Watts farsa var frimurare. Vad betyder det (i sig självt), jo inte ett enda piss. Det är därför det är den perfekta platsen att dölja en organisation i en organisation. Det kallas för kompartmentalisering.
JBS = piss, de låter bra ungefär som NRA men de stöjder alltid motsatsen till vad de säger, när det räknas. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Exakt, många går på de enklaste tricken, det är skrattretande att läsa om amerikanska politiker som en lösning på problemen, de har betalt for att skapa dem, inte lösa dem.
Posted on: 2008/4/24 15:31
|
|||
|
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
vad snackar du om? äger Bonnier Redice? är du Ron Paul kramare?
Posted on: 2008/4/24 15:33
|
|||
|
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Red Ice flummar på ganska friskt, inte för att jag har något emot det men vissa av Henriks gäster stinker COINTELPRO.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Typ vem? Han interviuvar i vart fall inte Alex Jones! desinfo-agenten nummer ett!
Posted on: 2008/4/24 23:56
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
ja red ice creation är rena paradiset för många new age dårar som icke och tsarion. han som håller i programen e så jälva tor och dålig så att jag nästan får damp.
Posted on: 2008/4/25 18:13
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Har du hängt där mycket?
Posted on: 2008/4/25 18:49
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag skulle nog säga att redicecreations är en av de bästa portarna till kaninhålet på nätet.
Antingen är man redo att lyfta på illusionens slöja, eller så är man det inte. |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login