vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Norman Dodd

See User information
Kommer ihåg när jag först såg G. Edward Griffins intervju av Norman Dodd. Lät helt otroligt att Rockefellers manipulerar landet bland annat genom att utbilda sina egna historiker första gången jag hörde det.

http://www.youtube.com/watch?v=jE6rQPP7sec

Hela intervjun finns nog någonstans på google video eller youtube

Posted on: 2008/6/2 1:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Norman Dodd
http://www.youtube.com/watch?v=YUYCBfmIcHM&NR=1

Jin83: Intervjun ger kött och blod till mycket av den "skelett-information" alan watt presenterar. Norman Dodd är en härlig sanningssägare.
Har lyssnat på 10 min av intervjun nu och den är en riktig pärla. Tur at Mr Griffin dokumenterade detta innan Norman gick bort 1987.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
watching now.... sounds intresting...

Posted on: 2009/1/9 19:41
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

Anonym
"we must control education in the united states"
och
"The alternation of american history" 28:30

Carnegie foundation och Rockefeller Foundation enligt norman.

Går inte att ta ur kontex. Se hela. :)

See User information
Väldigt intressant intervju, den och intervjun med Professor Sutton angående hur väst finansierade Hitler och Sovjet gjorde att jag förstod att det verkligen var sanning.

Posted on: 2009/1/9 22:16

Varning: Bråkstake och Snick Snackare

See User information
Quote:

jin83 skrev:
Väldigt intressant intervju, den och intervjun med Professor Sutton angående hur väst finansierade Hitler och Sovjet gjorde att jag förstod att det verkligen var sanning.
För att han sa vad du redan tror gör det inte till sanning.

Jag säger dock ingenting om äktheten i vad han berättar, men det är viktigt att understryka att

1. Bara för att någon säger någonting i en intervju gör det inte till sanning.
2. Bara för att någon håller med dig om vad du redan tror gör det inte till sanning.

Jag tror dock på vad han säger, men ändå fasas jag över att det inte behövs mer än att någon säger för att folk ska tro det.

Det många här kallar sanning kallar jag mer att de sympatiserar eller håller med.

Posted on: 2009/1/9 22:32
Denna profil är tyvärr bannad.
Vill ni mig någonting, heter jag numera computerror

Anonym
Averell Harriman som var en av nyckel personerna i finansieringen av sovjet och hilter var skull and bones medlem oxå, surprise surprise.

z30, om du inte vet hur det ligger till så tycker jag du ska ta reda på det, bevisen väntar på att bli lästa av dig.

See User information
Jag har som jag sagt inte motsagt det som sägs, bara reagerat på hur folk betraktar det som sanning bara för att någon säger det som de själva tycker...

Missade du det i mitt ovanstående inlägg?

Meningen "Jag tror dock på vad han säger, men ändå fasas jag över att det inte behövs mer än att någon säger för att folk ska tro det." är väl ganska beskrivande, men det verkar vara svårt att få dig att förstå saker tyvärr...

Posted on: 2009/1/9 22:53
Denna profil är tyvärr bannad.
Vill ni mig någonting, heter jag numera computerror

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper