vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Nazi Obama calls for global unity 07/24/08

See User information
Nu börjar dom visa färgen......

http://www.youtube.com/watch?v=Q1uk1YMVi6E

Posted on: 2008/7/24 21:48
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Nazi Obama calls for global unity 07/24/08

See User information
Quote:

gaston skrev:
Nu börjar dom visa färgen......

http://www.youtube.com/watch?v=Q1uk1YMVi6E
Han har hela handen i illuminatis kakburk. http://vaken.se/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=11292&forum=8

Posted on: 2008/7/24 21:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Obama Nation....

Hmmm....

ObamaNation

Hmmm...

Obamination

Abomination...

Errr..

A Bomb A Nation

Obama....

A BOMBER!

Just another NWO lackey, illuminat, and he will make it even worse for the common person, following his leaders..

Posted on: 2008/7/25 0:36
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

Anonym
Vad obehagligt uppriktig han var...

See User information
En global värld där vi alla är lika är inget negativt. Vi måste sluta se oss som separerade. Obama är inte Illuminati, även om det kan tolkas så.

Han vet inte om allting bakom scenen.

Jag håller med honom, vi måste riva murarna mellan våra olikheter. Även om det går i NWO's anda så finns det mycket positivt då vi endast gemensamt kan rädda vår jord.

NWO vill krascha ekonomin och skapa en gemensam stat som förslavar oss. Obama vill att vi ska vara fria, och det intrycket ger han sina supporters. De kommer inte acceptera förslavande.

Och vi kommer inte bli förslavade. Jag vet att många inte delar min positiva syn och jag kommer inte disktuera det. Det är upp till var och en att söka faktan - men i allt negativt finns det positivt och vice versa.

Jag säger inte hur det är, jag kan bara berätta hur jag ser på det och min positiva syn går inte att rubba då jag är mycket väl insatt i allt det negativa ifrån Planet X, till UFO invasion, till reptiler, till annunakis och demoner. Det finns lika mycket positivt bara att folk lägger sin energi och fokus på det mörka istället för det ljusa.

Ur mitt perspektiv är vi alla energi och vi alla är en. Så om vi fortsätter hata och vara rädda så ger detta makt till Illuminati/NWO, medan om vi kärleksfullt omfamnar t.ex. Bush eller Reinfeldt så faller hela deras värld. De klarar inte av kärleken och kärleken är den starkaste kraften. Ljuset lyser upp det mörka.

Men det är min syn, och jag kan inte tvinga den på dig som läser. Glöm dock inte att positivt finns i det negativa och vice versa. Vi är alla en.

Peace!
- seilon

Posted on: 2008/7/25 10:39

Anonym
Quote:

seilon skrev:
En global värld där vi alla är lika är inget negativt. Vi måste sluta se oss som separerade. Obama är inte Illuminati, även om det kan tolkas så.

Han vet inte om allting bakom scenen.

Jag håller med honom, vi måste riva murarna mellan våra olikheter. Även om det går i NWO's anda så finns det mycket positivt då vi endast gemensamt kan rädda vår jord.

NWO vill krascha ekonomin och skapa en gemensam stat som förslavar oss. Obama vill att vi ska vara fria, och det intrycket ger han sina supporters. De kommer inte acceptera förslavande.

Och vi kommer inte bli förslavade. Jag vet att många inte delar min positiva syn och jag kommer inte disktuera det. Det är upp till var och en att söka faktan - men i allt negativt finns det positivt och vice versa.

Jag säger inte hur det är, jag kan bara berätta hur jag ser på det och min positiva syn går inte att rubba då jag är mycket väl insatt i allt det negativa ifrån Planet X, till UFO invasion, till reptiler, till annunakis och demoner. Det finns lika mycket positivt bara att folk lägger sin energi och fokus på det mörka istället för det ljusa.

Ur mitt perspektiv är vi alla energi och vi alla är en. Så om vi fortsätter hata och vara rädda så ger detta makt till Illuminati/NWO, medan om vi kärleksfullt omfamnar t.ex. Bush eller Reinfeldt så faller hela deras värld. De klarar inte av kärleken och kärleken är den starkaste kraften. Ljuset lyser upp det mörka.

Men det är min syn, och jag kan inte tvinga den på dig som läser. Glöm dock inte att positivt finns i det negativa och vice versa. Vi är alla en.

Peace!
- seilon

Det är mest NewAge.

Anonym

See User information
Alla frimurare är inte onda.
Det är lätt att se saker i svart och vitt.

Och att döma folk (sebben).

Det gäller att se effekten av en händelse, av vad någon säger. Och se helheten. Och då behöver man söka många källor, det räcker inte att lyssna på en källa.

Därför tar jag in allt, även om det är ohälsosamt (enligt sebben's principer). Men jag har stor förståelse och kärlek för alla i mitt hjärta. (har du det sebben?).

Är lite trött på dig nu sebben, men jag respekterar dig och att du får uttrycka dina åsikter. Men du måste lära dig reglerna:
Quote:
Man skriver inte nedlåtande och undvik bedömningar av andra i forumet.

PEACE!
- seilon

Posted on: 2008/7/25 14:36

Anonym
Man ska se folk för vilka frukter de bär fram. Vill du ha den här nya GMO äpplet fullt med HIV virus, varianten som funkar på dig och inte negrerna i Afrika.

Selion har rätt i viss mening, det är "illuminerade" frimurare, aka. luciferianer och inte de pseudo kristna ateisterna de gillar att omge sig med.

See User information
Tack för länken Gaston.

Skakande! Precis som med Gordons Browns tal om en ny världsordning.

Hur tydligt kan det bli med NWO/"roadmap to hell"

Seilon:

Jag är också för en global enighet.
Men en enighet om respekt för våra olikheter, inte likriktan.
Detta är den fina gränsen mellan paradis och helvete.

De här snubbarna skiter fullständigt i våra olikheter, de slår undan gränser i avsikt att likrikta oss.

Oj vad tydlig agendan är. Att de ens vågar uttala sig! Suck!

Mats

Posted on: 2008/7/25 16:41

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper