vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

David Mayer de Rothschild

See User information
Är detta familjens gullegris? Han som ska få de sista bitarna på plats?
Han känns ju på nåt sätt som en riktig helyllekille som har en perfekt bakgrund (äventyrssnubbe/svärmorsdröm som är löjligt "påläst") för att en dag kunna vara den som styr världens rike.

Eller är han allt detta för att familjen nu (kanske inte just nu, kan va planerat sen innan hans födsel iofs) känner "att folk börjar bli mer vakna och därför behöver vi snabbt någon som kan rentvå familjen och få ut en trovärdig familjemedlem för bättre reklam/propaganda"? och vad passar inte bättre än en ung "Al Gore II" med efternamnet Rothschild.

Hans andranamn är ju riktigt skrämmande, därför känns det som om att det skulle kunna vara David som en dag ska styra allt. Vad tror ni?

Posted on: 2008/9/20 20:09
“Emancipate yourselves from mental slavery. None but ourselves can free our minds...”

Bob Marley
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: David Mayer de Rothschild

See User information
Jag såg ett av hans föredrag för rätt länge sedan. Det var inget speciellt unikt, det var mycket om "klimathotet" och vikten av att skola barnen till att tänka ekologiskt och att bli den nya sortens världsmedborgare.

Posted on: 2008/9/20 23:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

miksjo skrev:
Jag såg ett av hans föredrag för rätt länge sedan. Det var inget speciellt unikt, det var mycket om "klimathotet" och vikten av att skola barnen till att tänka ekologiskt och att bli den nya sortens världsmedborgare.

Det är väl väldigt unikt om en Mayer Rothschild håller föredrag om sånt här? Det tycker jag absolut!! Det ringer i en hel del klockor :)

Posted on: 2008/9/20 23:27
“Emancipate yourselves from mental slavery. None but ourselves can free our minds...”

Bob Marley

See User information
Man skulle kunna vara rationell och ändå se en röd linje här.

Han verkar vara en hycklare iaf, han försökte avleda en fråga med att säga att Jupiter och Saturnus är närmare Solen än Jorden... Självklart har han koll på sådant. Det var på en Alex Jones show.

(finns på youtube)

Posted on: 2008/9/21 1:03

See User information
Quote:

Mescalito skrev:
Man skulle kunna vara rationell och ändå se en röd linje här.

Han verkar vara en hycklare iaf, han försökte avleda en fråga med att säga att Jupiter och Saturnus är närmare Solen än Jorden... Självklart har han koll på sådant. Det var på en Alex Jones show.

(finns på youtube)

hehe ah jag såg den med på youtube. Han sköter ju snackat riktigt bra David.
Tycker att det är tråkigt att Alex inte klarar av situation och blir helt vansinnig haha... han förlöjligar ju David konstant typ, det blir liksom pinsamt på nåt sätt, och självklart så sväljer ju David allt... med vilje, för han är så smart troligtvis.

Posted on: 2008/9/21 1:12

Bob Marley

See User information
Alex Jones är en skön karaktär, jag vet inte hur man ska ta in av hans påståenden. Som ofta är ganska allmänna, "hans" avslöjande av Bohemian Grove väger stort tycker jag.

Men han är knappast en bra intervjuare, jag är knappast utbildad inom det. Men för att få ut information ska man ju försöka "hålla med" eller hålla sig så neutral som möjligt, något som Alex Jones inte klarar av riktigt heh.. Men jag hade nog betett mig likadant, hade nog spottat högljutt precis när jag lägger på luren.

Kul att vi kallar honom David som att han vore våran bästa vän. Något lurt är det, han vill inte ha något med bankimperiet att göra officiellt. Det är lite som du säger att han är "skapt" för detta. Han verkar inte vara speciellt feodal i början, men vad jag förstår så ska "vanliga" människor bidra till den största delen i hans "plan". Jag har inte läst mkt om hans bok men det känns som kontentan.

Posted on: 2008/9/21 19:05

See User information
Quote:

Mescalito skrev:
Alex Jones är en skön karaktär, jag vet inte hur man ska ta in av hans påståenden. Som ofta är ganska allmänna, "hans" avslöjande av Bohemian Grove väger stort tycker jag.

Men han är knappast en bra intervjuare, jag är knappast utbildad inom det. Men för att få ut information ska man ju försöka "hålla med" eller hålla sig så neutral som möjligt, något som Alex Jones inte klarar av riktigt heh.. Men jag hade nog betett mig likadant, hade nog spottat högljutt precis när jag lägger på luren.

Kul att vi kallar honom David som att han vore våran bästa vän. Något lurt är det, han vill inte ha något med bankimperiet att göra officiellt. Det är lite som du säger att han är "skapt" för detta. Han verkar inte vara speciellt feodal i början, men vad jag förstår så ska "vanliga" människor bidra till den största delen i hans "plan". Jag har inte läst mkt om hans bok men det känns som kontentan.

Japp, jag tycker detta luktar, verkligen!
Det var väl väldigt längesedan någon döptes till Mayer också?
Det blir väl Nathaniel & David Rothschild ihop som kommer styra i framtiden.

Posted on: 2008/9/21 22:18

Bob Marley

Anonym
Quote:

nazgul4 skrev:
Det blir väl Nathaniel & David Rothschild ihop som kommer styra i framtiden.

Nej, de kommer vara döda eller sona sina brott på annat sätt. Inte sådana negativa tankar nu...:)

OT Alex Jones är en förfärlig intervjuare. Han behöver en rejäl dos mediaträning, för det han har att säga är ju viktigt.

See User information
Jag tror inte att David eller Nathaniel kommer att styra särskilt mycket faktiskt, men jag tror iofs väldigt sällan att fronfigurer är mycket mer än just ett verkställande utskott, inte själva teorin bakom.

Men boken är ju faktiskt riktad till barn, precis som Alex säger. Jag minns själv när jag var i den åldern (å allt ska vara grönt bla bla bla) det är knappast svårt, barn har en tendens att trissa upp varandra i denna fråga.

Någon annan som har minnen från progressiv propaganda i skolan som barnsben?

Jag minns otroligt mycket positivt om FN hit och dit, FN är så bra. Iofs är det inget som avtagit på senare dagar, men nu står vi något mer objektivt inför det. När jag var 8 år så läste jag knappast om vilka efterchockar länder där FN varit och hållit fred skulle få, eller hur FN hyllar Kinas enbarnspolitik.

Posted on: 2008/9/22 5:56

Anonym
Rothschild kommer inte styra något i Världsordningen? Såklart de kommer. De är helt klart en av de absolut mäktigaste på denna planet.

Men däremot kommer de inte agera frontfigur, utan mer som de i alla tider gjort, arbeta genom proxys.

See User information
Det var precis det jag skrev fast i andra ord. Jag menar att David redan är en officiell person, dessa personer kan inte styra i teorin på samma sätt som den första Meyer tillexempel.

Förstår du nu?

Posted on: 2008/9/22 12:48

See User information
Klockren intervju! hahaha.
Nä fan Alex Jones är guld, hans sätt är klockrent och framrätt.

Posted on: 2008/9/22 14:55
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi

See User information
Quote:

Librarian skrev:
Men däremot kommer de inte agera frontfigur, utan mer som de i alla tider gjort, arbeta genom proxys.

jag menar inte frontfigur utåt sett i NWO. jag menar för deras egna familj, för Rothschild.
För att på nåt sätt få familjen att se "bättre ut" idag, folk börjar vakna mer och mer och ser nu vilka familjer som ligger bakom allt.

Om familjen fortsätter att ligga lågt och aldrig kommentera dessa frågor som vi undrar över så kommer folk bli mer misstänksamma. Istället så fixar dom fram "den nya sortens Rothschild", de unga "oskyldiga" som ska få familjen att framstå som nåt helt annat än vad de egentligen är.

Posted on: 2008/9/22 18:41

Bob Marley

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper