vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Varning för Alex Jones etc.

See User information
Jag tycker Alex Jones är bra och gillar honom. Men en varning bara, en del information som han och andra kommer över är disinformation skapat för att förvirra sanningsrörelsen.

Jag vet inte vad som är disinformation, men det kan vara bra att ha många källor som inte alla säger exakt samma saker.

Det finns bevis på PSI-Ops som skriver artiklar innifrån pentagon och detta artiklar som Alex Jones och andra förmedlar vidare. Alex är inte ond på något sätt, han är grym och gör sitt för att stoppa NWO. Men ett varningens finger bara, eftersom de som styr är verkligen insatt i det mesta. De gör allt för att förvirra oss.

Sen finns det två aspekter på saker och ting också, ett fysisk perspektiv och ett metafysiskt, men det är en annan historia.

Var rädd om ditt intellekt bara!

peace!

(på www.divinecosmos.com kommer det komma ut en artikel rörande psi-ops om några dagar)

Posted on: 2009/6/3 13:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Varning för Alex Jones etc.
"Det finns bevis på PSI-Ops som skriver artiklar innifrån pentagon och detta artiklar som Alex Jones och andra förmedlar vidare"

Bevis och källa på detta tack annars ta tillbaka det. Dom brukar ju rätt ofta prata om detta på hans show, hur pentagon hyr folk för att smutsa ner bloggar osv. det är ingen hemlighet och det är något han ofta avslöjar.

Men tack för varningen ändå hoppar i mina nödsituation kläder och gasmask nu ifall dom släpper ut en närvgas attack ifrån infowars kontor och förklarar martial law.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Vi ska också veta att i princip varenda dokumenthandling som släpps avvisas för att blott vara fake, en förfalskning, eller desinformation. Ändå verkställs allt i alla dessa dokument! "Protocols of the Learned Elders of Sion", "Report from Iron Mountain", etc!

Posted on: 2009/6/3 16:46
Anti-Korruptionsbyrån - Blogg om den Nya Världsordningen och Revisionism!

See User information
Kom inte med såna där påhopp Seilon, om du skall komma med såna påhopp så får du fan dra fram lite bevis, för vem som helst kan rakt upp och ner påstå vad som helst om vem som helst!!

Så skärpning, Alex bygger nästan all information på det som står i massmedia/böcker/lagtexter osv, dessa dissekeras sen för att strippa bort det mesta av disinfo och spin..

Posted on: 2009/6/3 21:04
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Jag ville bara varna. Jag har inte bevis mer än att de som styr oss gör det inte ifrån denna världen.

Tankeformer kan enkelt uttnyttja oss. Saker är inte så enkla som de verkar.

Men for the record, jag gillar Alex! Och älskar det han gör! Men vi lever mitt i ett krig om vår kropp, sinne och själ.

Fast vi har i princip redan vunnit, i alla fall de som lever mer kärlek och ärlighet emot sig själv och andra. Vi lever i en helt fantastisk skapelse :)

Men innan vi kan ta del av en perfekt harmoniserad värld så ska 'NWO' och Co. avslöjas. Sen bär det av emot en utopisk värld i fred och frihet :)

Posted on: 2009/6/10 18:23

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper