Vakencorner
|
peace.se - en riktig guldgruva!!!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jag sökte på Ove Svidén som novax citerat i tråden om ränta och fann http://www.peace.se
Jag började läsa "Sagan om Kung Peng och det lönsamma krigens årtusende". Stort... Året innan han dog, blev David Rockefeller även nyfiken på mina svenska texter och lät översätta Kung Peng-sagan till tyska och engelska. Till min stora glädje ansåg han att min beskrivning stämde till 95%. Det var några namn som inte var korrekta. Dem har jag nu ändrat. http://www.peace.se/sagan_om_index.html
Posted on: 2007/1/8 20:48
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
Re: peace.se - en riktig guldgruva!!!
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
hoppas ingen jävel sätter in pengar på Donationer mottages tacksamt på Bankgiro 5020-4841
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jag säger inte att jag håller med om precis allt han säger men en intressant sida är det. Vart har han fått sin info från...
Får sova på saken och studera vidare imorrn...
Posted on: 2007/1/8 21:23
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
maggot<-- Kan du förklara din reaktion?
Nu har jag läst resten av "Sagan om Kung Peng" och jag känner alla pusselbitar falla på plats. Från historiens dolda bedrägerier, den korrupta ekonomin som verktyg till global makt till de möjligheter vi har framför oss: en ny ekonomi med medborgarlön och användaravgift på pengar som grund för människor att medvetet skapa ett rikt liv på jorden. Tårarna föll när jag läste de sista raderna och jag känner mig stärkt i min vilja att vara med och skapa en helt ny verklighet...
Posted on: 2007/1/9 12:19
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Vicken kille! sitter inte han med fingrarna i kors bakom ryggen så är han att räkna med framgent...skitkul....den sidan är att rekomendera till klentrogna gatekeepers....tipsa Aschberg.....
![]()
Posted on: 2007/1/9 13:15
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
enligt min mening så stinker sidan av kristet svammel. Det känns ungefär på samma sätt att vara inne där och när man går i nordstan och Jehovas vittnen står 15 meter framför en och söker ögonkontakt med deras flygblad |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hehehe...maggot,...det räckte att bara se gubbens face på bilden så ringde alla "jehovas vittnes alarmklockor"...
![]() Frid din gamle "klädkammar-runkare"... ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
hehe... hoppas ni ger sidan en chans och läser Sagan. Vad exakt är det som är kristet svammel? Finns det några konkreta kopplingar till Jehovas förutom er känsla? Visst blir jag lite fundersam när kyrkan är inblandad men utifrån de 95 teserna så är han ute efter att transformera den ganska grundligt... Jag står fast vid att det är en guldgruva att ta nytta av vid informationsspridandet.
Posted on: 2007/1/9 14:18
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Sidan har en viss sekt varning över sig. Men jag tycker sagan verkade intressant. Man ska kanske inte döma boken efter utseende?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ja det vilar ett stänk av PRO (kaffe å avec) över denna man..........vi får nog hålla uppsikt.................
Posted on: 2007/1/9 22:47
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login