vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Hak-kors byggnad i Marinbasen i San Diego..
det här borde alla se då det bevisar hur djupt det hela har gått ur styr...jag kommer personligen gå igenom hela stockholms architektur personligen så fort jag får tid..

" http://nwowatcher.com/smf/index.php?topic=3958.new#new "

detta kan även vara bra och användas som bevis till omöjliga "fårskallar" som vägrar acceptera konspirationen och se den i vitögat..
låt oss väcka folk i större uträckning..!!
Viva LA Verdad..

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Hak-kors byggnad i Marinbasen i San Diego..
Fast detta kan vara lite svårt att bedöma om hakkorset (Svastikan) fyller samma betydelse. Det är urspungligen ett positivt tecken som använts av indianerna och många andra religioner. Att direkt säga att svastikan är negativt och tecken på NWO är om ofta vilseledande och fel.

Svastikan betyder välfärd på sanskrit och symboliserar lycka och framgång (vilket kan förklara varför byggnaden i länken kan ha skepnaden).

Tyska nazisterna använde symbolen själva för att stärka dem själva med lycka och framgång, men tyvärr så har just svastikan blivit en symbol för att endast förknippa med nazister och deras illdåd.

Detta är ett exempel på ett vykort av E. Philips från 1907 som används för lyckönskningar:

Resized Image

På baksidan till detta vykort står det:
GOOD LUCK EMBLEM

"The Swastika" is the oldest cross and emblem in the world. It forms a combination of four "L's" standing for Luck, Light, Love and Life. It has been found in ancient Rome, excavations in Grecian cities, on Buddhist idols, on Chinese coins dated 315 B.C., and our own Southwest Indians use it as an amulet.

It is claimed that the Mound Builders and Cliff Dwellers of Mexico, Central America consider "The Swastika" a charm to drive away evil and bring good luck, long life and prosperity to the possessor.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Swastikan används dock offtare som en positiv symbol när den är vänd åt andra hållet.

Posted on: 2005/8/23 7:22

Anonym
Om den är vänd åt andra hållet kallas den för Sauvastika. Den står för natt och svastikan för dag. Sauvastikan använde sig bland annat de japanska buddisterna av.

See User information
Hej

Kom ihåg att det bara är en bild.. med dagens photoshop så är det lättfixat.

Posted on: 2005/8/23 15:56

See User information
jag minns när jag menade att Frihetsgudinnan där i inloppet till New york stod på ett jättefundament bestående utav en sk Davidsstjärna - jag hävdade det stenhårt till jag fick tag på en skarp bild på verkligheten - har någon av er besökt KRISTIANIA i köpenhamn? - Vid en av ingångarna hade nånn eller några konstnärer svetsat upp en Frihetsgudinna och trätt en davidsstjärna över hela skapelsen - Det tyckte jag var belysande för vad det är - men det där med fundamentet - där hade jag kanske fel - nåja.... Viisst kan man fejka med fotoshopen, men vad spelar det för roll det man ser - ser man ju live...
Hälsar SHYGETS och hans löss -

Posted on: 2005/8/23 16:22
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

Anonym
Jag tänkte ta mig själv rätten att "flumma iväg"
komma bort från huvudämnet

Jag såg nyligen en nummera förbjuden film med Kalle anka
(Donald duck) (Der Fuehrers Face (banned disney cartoon)
av Walt Disney (e inte hans släkt med bush)
han brukar ju ha en massa symboler i sina filmer ugglor osv...

åter till kalle anka:
i filmen var kalle anka med under nazitiden det va fullt med hakors (inte så konstigt kanske)
men en grej jag oxå såg i slutet av programmet var obylisker

men det kan ifs ha varit stora stengrejer men ändå
men va fan gör man
man e ju inte mer än männiksa

men det e klart öite paranoida e vi kanske alla
trots attman egentligen bara "spånar" söker efter sanningen med stort S

hehe

tack för ni lyssna /maggs

Anonym
frihetsgudinan gavs till usa
av franska frimurare

Frimurare ger en frimurarregering en Illuminatisymbol.

det låter som en enkel matematik
med andra ord en hund är begraven

Anonym
om ni kollar länken så ser ni att det fler bilder..
visst kan man ifråga sätta allt i världen men att tro bilderna är "photo-shoppade" är väl lite blåögd't..
vi ska inte glömma att cia värvade gott om arbetskraft från deras ariska bröder som precis blivit piskade efter ww2.. ( operation paperclip )

Där bland annat joseph mengele aka. angel of death fick ökat stöd i sina sjuka experiment, istället för att bli inlåst för sina brott mot mänskligheten..
eller Wherner Von Braun, som bjöd london Bor'na på V1 raketer blev front man för "apollo programmet" där man tydligen varit på månen..
hahaha.. där har ni Photo'shoppade billder om något från den filmen..

såg dessutom en film där alla inblandade i månlandnings filmen avslöjar bluffen och försöker rentvå sig genom att skylla på dom döda medbrottslingarna..
detta är en av dom sjukaste dokumetärer jag sett i mitt liv...
" Dark.Side.Of.The.Moon-Moonlanding.Conspiracy.avi "

ett måste se för er alla pro amerikaner som fortfarande tror vi varit på månen..

Anonym
Månladningen
Tjena efeko

Jag trodde inte heller att vi var på månen
för en jag började "undersöka" mot bevisen
allt som pekar på att vi inte var där
de sk bevisen som att inga stjärnor finns vaggan vajar osv
de "bevisen" har en naturlig förklarning

se här:
http://www.badastronomy.com/

så jag tillhör en av de som tror att vi var på månen men det finns vell en del mysko dödsfall som gör att man tvekar en anning men jag är nog
90 på att vi var det och 10 mot

Anonym
Re: Månladningen
det som är roligt med denna dokumentär jag såg igår är att alla huvudpersoner kring "månlandningen" är med i själva dokumetären förutom själva regisören och nixon som Rumsfeld och kissinger skyller det hela på..
alltså på denna dokumentären erkänner "Rumsfeldt" "kissinger" och alla deras nära att månlandningen var inspelad på en studio i london precis efter när filmningen till "2001 space oddysey" var klar..
se filmen så kommer dina 100% i ditt huvud att byta plats..

Anonym
Re: Månladningen
Jag återkommer när filmen är sedd

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper