Vakencorner
|
Anonym
|
Hak-kors byggnad i Marinbasen i San Diego..
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
det här borde alla se då det bevisar hur djupt det hela har gått ur styr...jag kommer personligen gå igenom hela stockholms architektur personligen så fort jag får tid..
" http://nwowatcher.com/smf/index.php?topic=3958.new#new " detta kan även vara bra och användas som bevis till omöjliga "fårskallar" som vägrar acceptera konspirationen och se den i vitögat.. låt oss väcka folk i större uträckning..!! Viva LA Verdad.. |
||||
|
||||
|
Re: Hak-kors byggnad i Marinbasen i San Diego..
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Swastikan används dock offtare som en positiv symbol när den är vänd åt andra hållet.
Posted on: 2005/8/23 7:22
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Om den är vänd åt andra hållet kallas den för Sauvastika. Den står för natt och svastikan för dag. Sauvastikan använde sig bland annat de japanska buddisterna av.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Hej
Kom ihåg att det bara är en bild.. med dagens photoshop så är det lättfixat.
Posted on: 2005/8/23 15:56
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
jag minns när jag menade att Frihetsgudinnan där i inloppet till New york stod på ett jättefundament bestående utav en sk Davidsstjärna - jag hävdade det stenhårt till jag fick tag på en skarp bild på verkligheten - har någon av er besökt KRISTIANIA i köpenhamn? - Vid en av ingångarna hade nånn eller några konstnärer svetsat upp en Frihetsgudinna och trätt en davidsstjärna över hela skapelsen - Det tyckte jag var belysande för vad det är - men det där med fundamentet - där hade jag kanske fel - nåja.... Viisst kan man fejka med fotoshopen, men vad spelar det för roll det man ser - ser man ju live...
Hälsar SHYGETS och hans löss -
Posted on: 2005/8/23 16:22
|
|||
|
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"
Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tänkte ta mig själv rätten att "flumma iväg"
komma bort från huvudämnet Jag såg nyligen en nummera förbjuden film med Kalle anka (Donald duck) (Der Fuehrers Face (banned disney cartoon) av Walt Disney (e inte hans släkt med bush) han brukar ju ha en massa symboler i sina filmer ugglor osv... åter till kalle anka: i filmen var kalle anka med under nazitiden det va fullt med hakors (inte så konstigt kanske) men en grej jag oxå såg i slutet av programmet var obylisker men det kan ifs ha varit stora stengrejer men ändå men va fan gör man man e ju inte mer än männiksa men det e klart öite paranoida e vi kanske alla trots attman egentligen bara "spånar" söker efter sanningen med stort S hehe tack för ni lyssna /maggs |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
frihetsgudinan gavs till usa
av franska frimurare Frimurare ger en frimurarregering en Illuminatisymbol. det låter som en enkel matematik med andra ord en hund är begraven |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
om ni kollar länken så ser ni att det fler bilder..
visst kan man ifråga sätta allt i världen men att tro bilderna är "photo-shoppade" är väl lite blåögd't.. vi ska inte glömma att cia värvade gott om arbetskraft från deras ariska bröder som precis blivit piskade efter ww2.. ( operation paperclip ) Där bland annat joseph mengele aka. angel of death fick ökat stöd i sina sjuka experiment, istället för att bli inlåst för sina brott mot mänskligheten.. eller Wherner Von Braun, som bjöd london Bor'na på V1 raketer blev front man för "apollo programmet" där man tydligen varit på månen.. hahaha.. där har ni Photo'shoppade billder om något från den filmen.. såg dessutom en film där alla inblandade i månlandnings filmen avslöjar bluffen och försöker rentvå sig genom att skylla på dom döda medbrottslingarna.. detta är en av dom sjukaste dokumetärer jag sett i mitt liv... " Dark.Side.Of.The.Moon-Moonlanding.Conspiracy.avi " ett måste se för er alla pro amerikaner som fortfarande tror vi varit på månen.. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Månladningen
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Tjena efeko
Jag trodde inte heller att vi var på månen för en jag började "undersöka" mot bevisen allt som pekar på att vi inte var där de sk bevisen som att inga stjärnor finns vaggan vajar osv de "bevisen" har en naturlig förklarning se här: http://www.badastronomy.com/ så jag tillhör en av de som tror att vi var på månen men det finns vell en del mysko dödsfall som gör att man tvekar en anning men jag är nog 90 på att vi var det och 10 mot |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Månladningen
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
det som är roligt med denna dokumentär jag såg igår är att alla huvudpersoner kring "månlandningen" är med i själva dokumetären förutom själva regisören och nixon som Rumsfeld och kissinger skyller det hela på..
alltså på denna dokumentären erkänner "Rumsfeldt" "kissinger" och alla deras nära att månlandningen var inspelad på en studio i london precis efter när filmningen till "2001 space oddysey" var klar.. se filmen så kommer dina 100% i ditt huvud att byta plats.. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Månladningen
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag återkommer när filmen är sedd
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login