vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Ett kinesiskt batteri

See User information
Vetenskapliga rön har visat att ett kinesiskt batteri kan arbeta i 14 timmar om dagen innan det måste laddas om några enstaka timmar. Det revolutionerande man har kommit fram till att det kemiska bränslet som behövs är, hör och häpna ris!
Det måste skyddas noggrant i mörka lokaler med dålig belysning, för att spara ström. Man antar också att man kan få detta batteri att utföra saker utan att gnissla, ja, till och med sådana banala saker som att sy. I övrigt är det ganska begränsat enligt inblandade forskare.

Posted on: 2007/10/30 18:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Ett kinesiskt batteri

See User information
Quote:

pluto123 skrev:
Vetenskapliga rön har visat att ett kinesiskt batteri kan arbeta i 14 timmar om dagen innan det måste laddas om några enstaka timmar. Det revolutionerande man har kommit fram till att det kemiska bränslet som behövs är, hör och häpna ris!
Det måste skyddas noggrant i mörka lokaler med dålig belysning, för att spara ström. Man antar också att man kan få detta batteri att utföra saker utan att gnissla, ja, till och med sådana banala saker som att sy. I övrigt är det ganska begränsat enligt inblandade forskare.
Citron går utmärk oxo ;men ju flera du serie kopplar ju mera lamper lysser , prova skall du se.

Posted on: 2007/10/30 19:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
hmm, försår inte det sistnämnda. Det var ju menat som en ironi över de slavarbetande kineserna. Upplys mig vidare

Posted on: 2007/10/30 19:28

See User information
Quote:

pluto123 skrev:
hmm, försår inte det sistnämnda. Det var ju menat som en ironi över de slavarbetande kineserna. Upplys mig vidare
TALA ett tydligt språk alla är inte på just din nivå,jag har inget i mot ironi ,jag tog det alvarigt som du ser,men nu är jag med, är du bered på ironi

Posted on: 2007/10/30 19:42

See User information
he, he, men jag tyckte din citron teori verka lustig , men jag fatta den bara inte...om den var relaterad till nåt eller bara en vetenskaplig citronteori Därför fråga jag...

Posted on: 2007/10/30 19:47

See User information
he, he, men jag tyckte din citron teori verka lustig , men jag fatta den bara inte...om den var relaterad till nåt eller bara en vetenskaplig citronteori Därför fråga jag...

Posted on: 2007/10/30 19:49

See User information
Quote:

pluto123 skrev:
Så klar det var en medlem på just vaken .se som har visat denna simpla teknik , om jag minns rätt , skall var i tråden "teknik" jag skall leta lite själv , skall du få se , detta är ett överlevnads tips 4 övrigt , jag åter kommer:) Jo du jag hitta ett ex , du får kolla lite mera själv , men var god.
http://video.google.com/videoplay?doc ... o=0&type=search&plindex=0

http://video.google.com/videosearch?q=lemon+power&sitesearch=

Posted on: 2007/10/30 19:50

See User information
Den var cool du!

Posted on: 2007/10/30 19:59

See User information
Här är om citron, eller apelsin, eller är det citron

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... pe=&topic_id=7141&forum=4

Posted on: 2007/10/30 20:34
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Förbannat bra! Tror jag tackar å mångas vägnar! Så jävla slående.
Jag menar hallå eller, det brinner skyskrapor i stora infernon i 40 tals timmar och allt står kvar. När en lägenhet brinner upp så är resten av lägenheterna givetvis kvar, aningen rökskadade bara. Det har jag sett med egna ögon. Jag har själv byggt höglager med min far, och jag lovar , inte fan hade det vält på långa vägar, endast de yttre stolparna, å detta pga de är 100 tals mycket tunnare än dessa balkar i wtc och att de absorberar den första kraften, sedan slår den fysikaliska lagen F=ml in...å inte fan hade de tänts eld på heller. vi har byggt lager åt eriksson och även om varjecentimeter av hela lagret hade vart full smockade av "brandfarliga" datorer så swkulle det inte hänt ett smack med stålet. å denna skiten kollapsar under tio sekunder. Nä, nä nä, i så fall finns jag inte, jag sitter på pluto å dricker öl, mitt förnuft har aldrig existerat. Bullshit. å allt det för lite rök å enstaka eldssvådor. Då måste dom ha gått kriong i ett korthus hela tiden om detta skla va möjligt
Kolla förresten en väldokumenterad olycka där en jumbo flög in i en bro, å se vad som hände med bron, lite sönderslagen e den ju givetvis...såg den på tv 4, svarta lådan hette dokumentären, vet inte om den går att finna, på arkiv eller nåt
Byggnad 7 är deras stora misstag.

Posted on: 2007/10/30 20:53

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper