Vakencorner
|
Re: Ett kinesiskt batteri
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
![]()
Posted on: 2007/10/30 19:22
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
hmm, försår inte det sistnämnda. Det var ju menat som en ironi över de slavarbetande kineserna. Upplys mig vidare
![]()
Posted on: 2007/10/30 19:28
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
![]()
Posted on: 2007/10/30 19:42
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
he, he, men jag tyckte din citron teori verka lustig , men jag fatta den bara inte...om den var relaterad till nåt eller bara en vetenskaplig citronteori
Därför fråga jag...
Posted on: 2007/10/30 19:47
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
he, he, men jag tyckte din citron teori verka lustig , men jag fatta den bara inte...om den var relaterad till nåt eller bara en vetenskaplig citronteori
Därför fråga jag...
Posted on: 2007/10/30 19:49
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
http://video.google.com/videoplay?doc ... o=0&type=search&plindex=0 http://video.google.com/videosearch?q=lemon+power&sitesearch=
Posted on: 2007/10/30 19:50
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Den var cool du!
Posted on: 2007/10/30 19:59
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Här är om citron, eller apelsin, eller är det citron
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... pe=&topic_id=7141&forum=4
Posted on: 2007/10/30 20:34
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Förbannat bra! Tror jag tackar å mångas vägnar! Så jävla slående.
Jag menar hallå eller, det brinner skyskrapor i stora infernon i 40 tals timmar och allt står kvar. När en lägenhet brinner upp så är resten av lägenheterna givetvis kvar, aningen rökskadade bara. Det har jag sett med egna ögon. Jag har själv byggt höglager med min far, och jag lovar , inte fan hade det vält på långa vägar, endast de yttre stolparna, å detta pga de är 100 tals mycket tunnare än dessa balkar i wtc och att de absorberar den första kraften, sedan slår den fysikaliska lagen F=ml in...å inte fan hade de tänts eld på heller. vi har byggt lager åt eriksson och även om varjecentimeter av hela lagret hade vart full smockade av "brandfarliga" datorer så swkulle det inte hänt ett smack med stålet. å denna skiten kollapsar under tio sekunder. Nä, nä nä, i så fall finns jag inte, jag sitter på pluto å dricker öl, mitt förnuft har aldrig existerat. Bullshit. å allt det för lite rök å enstaka eldssvådor. Då måste dom ha gått kriong i ett korthus hela tiden om detta skla va möjligt Kolla förresten en väldokumenterad olycka där en jumbo flög in i en bro, å se vad som hände med bron, lite sönderslagen e den ju givetvis...såg den på tv 4, svarta lådan hette dokumentären, vet inte om den går att finna, på arkiv eller nåt Byggnad 7 är deras stora misstag.
Posted on: 2007/10/30 20:53
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login