vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Viktig presentation om EU/NWO-infiltreringen i England

See User information
Brian Gerrish har forskat om "välgörenhets"-organisationen Common Purpose. Han ger konkret information om hur de infiltrerar och kontrollerar alla städer på alla nivåer och hur de rekryterar framtidens ledare. Han säger också vad vi kan göra och hur man talar om detta för oinformerade människor på ett effektivt sätt. Från 2007-09-15.

Video-länk

Sök även på Ms V's videos där hon på sitt sansade sätt talar ut om EU och tyranniet i framför allt polisstaten England. Det var genom henne jag hittade Brian Gerrish.

Posted on: 2008/2/17 16:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Viktig presentation om EU/NWO-infiltreringen i England

See User information
Tänka sig. Jag satt precis och tittade på en av Brians presentationer (5:e gången faktiskt). Ta gärna och hör er för bland lokala politiker, poliser och skolor. Reaktionen kan bli högst oväntad. Common Purpose lägger till en pusselbit jag saknade under lång tid; hur man skulle kunna infiltrera på kommunal nivå.

Kolla även upp David Noakes och hans välformulerade presentationer om sitt eget lands EU-situation. Vi är så lika britterna rent socialt att det knappast förvånar mig att vi fick detta till Sverige redan för ett tag sedan.

Glöm inte att titta in på http://eutruth.org.uk/

Ett par Sverigerelaterade länkar
http://www.commonpurpose.org/home/countries/sweden.aspx

http://www.mangfaldgertillvaxt.se/?page=partner

De har tydligen besökt Malmö Högskola under en konferens om mångkultur 2004.

http://www.mah.se/templates/Page____9911.aspx

Posted on: 2008/2/17 17:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Så intressant var det, ja...

Jag är ledsen om det saknas ufo, cia, illuminati, mind control etc men detta är faktiskt något som sker på er egen hemmaplan. Jag hoppas inte att det är för nära för folks bekvämlighet. Själv planerar jag redan att komma dessa djävlar på spåren med start i min egen hemkommun.

Börja med lite research på egen hand ute på fältet. Tro mig - det är mycket givande och inspirerande när man kan presentera fakta som man själv dragit fram istället för att bara referera till hemsidor och andra truth-seekers.

Eller ska ännu en tråd relaterad till vår egen situation här hemma dö ut till förmån för ännu fler trådar om 9/11 (som ändå bara slutar med att Zink låter folk springa i cirklar) ?

Posted on: 2008/2/19 14:36

See User information
Synd om den här försvinner

Posted on: 2008/3/2 11:19

See User information
Kan nån försöka hitta/ladda ner denna, så vi kan bränna ut den och sprida den till medborgarna..

Posted on: 2008/3/2 12:32
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information

Posted on: 2008/3/2 12:47
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Tackar. De är noterade och kommer att granskas.

Välgörenhet, Brödraskap, Rotary..det här kommer att bli jättekul att ta tag i.

Posted on: 2008/3/2 13:36

Anonym
Quote:

Icehorn skrev:
Så intressant var det, ja...

Jag är ledsen om det saknas ufo, cia, illuminati, mind control etc men detta är faktiskt något som sker på er egen hemmaplan. Jag hoppas inte att det är för nära för folks bekvämlighet. Själv planerar jag redan att komma dessa djävlar på spåren med start i min egen hemkommun.

Börja med lite research på egen hand ute på fältet. Tro mig - det är mycket givande och inspirerande när man kan presentera fakta som man själv dragit fram istället för att bara referera till hemsidor och andra truth-seekers.

Eller ska ännu en tråd relaterad till vår egen situation här hemma dö ut till förmån för ännu fler trådar om 9/11 (som ändå bara slutar med att Zink låter folk springa i cirklar) ?
Jag har inte hunnit kolla videon. Jag håller fullständigt med dig angående att det är viktigt att
fokusera på vad som händer i Sverige och Europa istället för att endast spåna med 911 frågor .Självklart är 911 viktigt men vad som händer med EU och Sverige är också oerhört viktigt.Vi får inte glömma att eliten har redan lyckats skapa en union i Europa det har dom inte gjort i USA än.

See User information
Quote:

gaston skrev:
Här är lite på hemmaplan att rota i....hehe

http://www.rts.org/?information#150

"Adopt-Adapt-Improve", jag funderade på var jag hört det förut.
Ah, visst:http://video.google.com/videoplay?docid=-3540094232690833167

Skämt åsido, jag tittade på videon. Mycket intressant. Det är ju inte säkert att infiltrationen använder samma metoder här i Sverige, men man kan ju titta närmare på organisationer som ägnar sig åt ledarskapsutbildning, inte bara bland politik och näringsliv utan också bland ungdomar. Jag undrar också vilken typ av "mind control" som de använder, den måste vara effektiv.

I videon nämns att den muslimska världen kommer att vara den "fiende" som eskalerande våld och kaos kretsar runt, jag läser just nu bl.a. William Guy Carr's "Pawns in the Game" (från 1958) och där nämns just att "WWIII" kommer att utkämpas mot den muslimska världen, källa är bl.a. Albert Pike's skrifter från runt 1890!

Man blir lätt nedstämd när man tänker på vilken otrolig beslutsamhet som ligger bakom den ondskefulla agendan som pågått över många generationer, flera hundra år bakåt, ja en del säger ända sedan Ormen och Eva i Edens lustgård.

Jag håller med om att det finns saker man kan göra åt sånt som händer idag mitt framför näsan på oss. Jag tycker det är extremt viktigt att försöka få igång en debatt i media så att folk vaknar.

Posted on: 2008/3/2 17:15

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper