vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Betrayed! Letter From Leo Zagami

See User information
Från: http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=8181

Betrayed! Letter From Leo Zagami

Save the Males – March 8, 2008

After the recent events unfortunately I'm not feeling too well, it has been the worst experience in my life. First I get abandoned by my wife that leaves me on the 23rd of February taking also my only son away from me after stating that I was becoming a problem for the inter religious dialogue of the Fethullah Gulen Movement and I wasn't a good Muslim for her.

Then she also said that my dangerous stand against the Vatican-driven New World Order was damaging the possibility of her return into politics in Norway, later after she left she even written in a sms message that she could finally work with Giorgio Hugo Balestrieri and Ezio Giunchiglia of the P2 ...

I was basically completely shocked about the situation but my alarm bells should have been ringing from the moment I saw coming into the picture in May 2007 this strange Jesuit called Thomas Michel SJ at a Gulen Movement event dedicated to Sufi mystic Rumi arranged by Muslim Illuminati Kemaletin Suslu one of the brothers of my wife.

After that I started criticizing the Gulen movement and their New World Order position close to the Jesuits, a move that made me increasingly unpopular with my wife Fatma Suslu that started to say to me that I should stop immediately my illuminati Confessions on the net and convert to a strict and more fundamentalist view of Islam otherwise she will leave me. That was obviously a brainwashing imposition for me and I couldn't accept such a proposal and on the 23rd of February 2008 she eventually left .

Initially I was sad but she promised to show me the kid and that I shouldn't worry about this difficult moment . But the following Monday my lawyer calls me and tells me she went to the police and has moved charges of domestic violence against me and she has no intention of showing me my son Isak Rumi Zagami ever again. I soon realized that she had been completely brainwashed against me by the Jesuit friendly Gulen Movement known also as the Opus Dei of Islam and she wanted to grow up Isak on her own so they could brainwash him with their twisted and hypocritical version of Islam .

Sufism should be about tolerance and the family of the Prophet Mohammed which my wife belongs should be a true beacon of light for the Muslim world. Instead my dear friends they are simply New World Order criminals like everybody else afraid that my stand against the system could damage their so called inter religious affairs and all the rest of their dirty business....

In any case after two weeks of not seeing my son Isak I try to put pressure on the religious movement of my wife in order to show me my son again but instead at 9.30PM on the 4th of March two policemen and a police woman come to my house and arrest me so I spend 12 hours in a cold prison cell and few hours been interviewed by the police that eventually released me at 1.30 pm on the 5th. But at 10 o'clock in the morning I saw a priest to which I finally tell the truth about my forced conversion into Islam to please my wife's family and the way they sold me out to the authorities as only a true Judas could do.

Yes my wife sold me to my worst enemy – the Norwegian Freemasons. From now I cant obviously continue to follow a book (the Q'uran) that tells me that I should respect the family of my wife because they are traitors and criminals to their own religion, happily working for the New World Order mafia and their sick establishment of lies and corruption. My wife Fatma Suslu was my best friend and my only love and to be betrayed by her in this way is definitely the worst experience of my life. Fatma had also an important meeting with a Norwegian politician last month regarding the possibility of running a Cultural Center (obviously in the hands of the Norwegian Freemasons) that simply means she has been bought by the enemy but I hope my son Isak will one day read this article and realize the evil connections of Islam and the Suslu Family with the Vatican NWO and how much his father had to suffer because of their injustice and their malicious lies on my persona.

Now my illuminati enemies got a new friend in Fatma who desperately works relaunching her image on FACE BOOK with her illuminati friends like Yoko Ono and even Paulo Coelho. In the meantime I'm waiting for an answer from my lawyer on what's going on with Fatma's false charges against me. She has no witnesses on her side so at the moment it is simply her word against mine but the police have confiscated my two computers (a MAC and a PC) and two mobile phones.Why??? Well this abuse of power is typical of this fascist driven country and their police state that already came to visit me last year after they closed my first website saying that they will take my kids from me if I didn't close down my new site in Italy. Well in that occasion Fatma was totally supportive of my struggle against the New World Order and she even went public on the radio to talk about it and later went to the social workers to defend our case and our kids from these evil people.

The Gulen Movement has influenced the police in Norway to confiscate my computers as they are probably afraid I could use some of the pictures I have with leaders of their organization, pictures made in secret meetings and they want to avoid any scandal that could link them to their Jesuit manipulators, but the police is also gonna find on my computers a wonderfully video of my ex wife Belly dancing in a very non fundamentalist style...I hope they dont erase it as it was definitely a performance that could make a Jesuit faint and a very unique one from a descendant of Prophet Mohammed .

From the 5th of March 2008 I'm officially a Christian again as my suffering made me realize that He is our only savour and Mohammed is a false Prophet who's descendants are involved in satanism and the New World Order.

It's time for a reality check and for an ultimate exposure of the Muslim side of the Illuminati cake....I'm now alone and in great danger in Norway. When I went out of my house earlier there was a police surveillance car parked in front of my door, I don't know anymore what they are gonna do with me now that I don't have any protection and I'm so vulnerable, I might disappear or I might be condemned without any reason to spend my next few years in a boring prison cell. I really don't know what will happen, but remember my true friends out there I will never stop this war against the New world Order until I die , and one day my precious son will finaly revenge me and bring down this evil Vatican beast and their Muslim allies.

Leo Lyon Zagami
formerly Khaled Saifullah Khan
leoyoung1999@yahoo.com

Also see:

Italian illuminati investigated by public prosecutor
www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?id=6774

Illuminati Rebel Issues Dire Warning, Battle Cry
www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?id=5804

Posted on: 2008/3/9 17:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Betrayed! Letter From Leo Zagami

See User information
Händer detta på riktigt eller är det bara historier, allt verkar fokusera kring hans öde. Historier eller sanning, låter som om det skulle kunna vara en taget från en tv-serie eller manuskript till en film.

Om det är på riktigt så verkar han verkligen ha oflyt.

Om han har något viktigt att berätta, hemliga bilder eller historier, varför inte sprida all information på internet istället för att bara ha det på sin dator som sedan beslagtas.

Posted on: 2008/3/9 19:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Anledningen till att hellywood skapar så många filmer om "illuminati", ufo osv är ju för att dom vill få folket att komma in i dom tanke barorna..

Konspiration? Du har nog bara kollat för mycket på x-files.

Är inte så jätte insatt i leos arbete överlag, men jag har inte hört att han skall vara en desinformatör.. Men man vet aldrig :)

Posted on: 2008/3/9 19:47
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Quote:

jin83 skrev:
Händer detta på riktigt eller är det bara historier, allt verkar fokusera kring hans öde. Historier eller sanning, låter som om det skulle kunna vara en taget från en tv-serie eller manuskript till en film.

Om det är på riktigt så verkar han verkligen ha oflyt.

Om han har något viktigt att berätta, hemliga bilder eller historier, varför inte sprida all information på internet istället för att bara ha det på sin dator som sedan beslagtas.

Här har du Leo Z:s hemsida som har varit igång ett antal år.
Han har varit med i P2-logen i Monte Carlo .

http://www.illuminaticonfessions.webfriend.it/index.htm

http://www.redicecreations.com/radio/ ... 2dec/RICR-061228-SUB.html

Här är hans senaste framträdande hos Greg Szymanski

http://arcticbeacon.com/audio/2008/2008-LRN/02-2008-LRN/0226-2008/

Anonym
Leo Z är en av de få få jag har förtroende för just nu iaf, vi får se hur det blir. För dig som inte satt dig in i hans material och intervjuer så gör det bums. Finns endel under LYSSNA. Många alternativ-radio-kanaler som har intevjuat han och testat honom för att hitta desinfo vibbar. Jag har inte hört han till denna dag slira/undvika i någon fråga han fått. Leo är ju en av dem som avslöjat/har låg trovärighet för Benjamin Fulford och hans story. (Makow, Watt, Syzmanski, är ju fler i den skaran.) Jag vill åka ochj träffa honom i Oslo (eller vart son helst) vid tillfälle. Är fler på vaken.se som också uttryckt det. Eftersom han är i Norden bör vi ta tillfället innan det kanske är för sent.

Nu måste jag nog verkligen få klar min artikel / nyhet om Leo som bara legat i över en månad.

See User information
Det finns inga Ex-Illuminati, utom de som är döda.

Den här killen är ju bara ute efter publicitet. Droppar någon "Bomb" då och då och fyller ut med välkända faktum.

Han påminner väldigt mycket om den där gubben Schnoeblen som tydligen också hade varit satanist, Wiccan, 27:e gradens frimurare, mormon, scientolog och allt vad det var. Nu vara han tydligen djupt troende kristen.

Gå inte på det här.

Posted on: 2008/3/12 13:10
"Now I have become death, the destroyer of worlds"

Anonym
Han är ju arg i varje intervju och ber folk engagera sig. Han är menar att alla stora maktsläkten, maktorganisationer är styrda av eliten.

Han väljer inte att dra focus mot en speciell grupp och säga att "DOM" är de vi ska attackera. Han menar att hela systemet är ruttet osv. Men samtidigt ger han namn och specificerar väldigt bra vilka ansikten inom eliten som är genomruttna och är dåliga. Det är inte många alternativ-radio-lirare som väljer att göra det.

Flera alternativ-radio-kändisar pekar ut en specifik grupp och startar sen bråk med alla andra kända konsp-forskare om de inte attackerar denna grupp också, vilket jag ser som medveten in-fighting.

Han är hittills extremt kontraproduktiv disinformation isåfall. Han är ju inte den som driver focus mot det som är klassisk disinfo eller klassisk new-age propaganda.

1. Var är hans disinfo twist?

2. Vad är syftet med honom om han nu skulle vara ute på ett uppdrag från eliten?

Bäst att träffa honom och göra intervju och skaffa sig en direkt känsla.

See User information
Quote:

void skrev:
....

2. Vad är syftet med honom om han nu skulle vara ute på ett uppdrag från eliten?

Bäst att träffa honom och göra intervju och skaffa sig en direkt känsla.

Känslan är ingenting...

2. Reeeepost:

Do not pay attention to the "world events", they are all orchestrated to make you pay attention
to them.
The struggle you should pay attention to is on a personal level.

I might add this which may sound contrary to what I said but read carefully:

When masses are made to believe something negative, they may create what they did not want, which is how for instance the "NWO" like you people name it, works.

You are believing it is taking shape, so it will take shape and theorists are major players in helping this taking shape by bombarding you with "facts" that it is taking shape.

Claiming you are giving in power everyday, and they control you more...while in reality you are in full control.
So the people who are "waking up" to it are the ones who are creating it.

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=82487#forumpost82487

Varför skulle de inte arbeta så?
Skapar de inte tillstånd/förutsättningar till det där de vill ha igenom, att det ska manifesteras - genom att låta fåren hålla på med aktivism och kampmentalitet - är det inte vad de alltid gjort?

Det skapar inte sig själv därute, utan är en följd av, en återspegling av oss själva - så ju mer det fås att "exponera", informera, utmåla och peka mot "de onda därute", ju mer fås den världen. Det är vad de onda gamla krafterna vill - och "sanningsrörelsen" (allt är ju bakvänt i denna tid...) skapar fearfactor därute, och är de som ivrigast pekar mot andra, mot det yttre - och det är att kriga och låta det där bli starkare.

Som att tro att krossa ens egen spegel(bild) skulle göra att man plötsligt skulle vara en bättre/finare person.

Det är inga problem därute, allt är i fullständig kontroll - det är de enskilda människorna, nu är det som globalt, som har blivit så... det är en speciell tid,och är det något det inte borde finnas tid till så är det aktivism och att hålla på med andra...
Alla får vad de ska ha och förtjänar.

Don Quijote...

Tro på tekniska lösningar, eller att det handlar om speciella säkra platser och det där... är det vad denna tid innebär, och som vi möter nu... är det inte vad tex jag postat om vad riktig Mayatolkning innebär... istället?

Vakna.

Posted on: 2008/3/12 14:01
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
OFFTOPIC - Om novax klassiska new-age-tänkande.

När brunskjortorna knackar på novax dörr, kommer han lugnt och fint ta på sig skjortan dom sträcker till honom och följa alla order direkt.

Du är på pricken exakt vad som defineras som klassiskt new-age-tänkande. Det är enormt intressant att du kan känna till så mycket, men ändå ha denna flummiga låsningen i huvudet.

Du saknar civilkurage, är det någon annan i världen du bryr dig om förutom dig själv?

(Edit, okej jag överreagerade lite med tendens till otrevlighet, men står hårt för åsikten om folk utan civilkurage. Vill inte starta nån debatt, inget illa menat från min sida, all cool?)

Anonym
Jag tycker novax är ganska harmlös när man vant sig med honom... Han är bara emot det mesta. Speciellt känslor och särskrivningar. Att han skulle ta på sig en brun skjorta hyser jag inget tvivel om däremot. Han har ju varit med i Hitler Jungen, jag menar scouterna

See User information
Resized Image

Posted on: 2008/3/12 16:55

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
void: jag förstår varför ni inte förstår varandra...

du tror att man manipulerar verkligheten där ute genom att försöka att fysiskt förändra den.

novax tror att verkligheten där ute är en reflektion av vårat inre och genom att förändra sitt inre kommer ens yttre upplevelse, var man hamnar, vad man råkar ut för, vilka man drar till sig, hur sårbar man är o.s.v att motsvara det man har inom sig.

Vi tror olika helt enkelt och det är därför som de flesta kommer att råka ut för skit elände och allmän jävulskap och en del kommer att ha the time of their life om än lite gungigt nu när det börjar dra ihop sig...

Sen får man komma fram själv till vilken världsbild som är mest realistisk...

Anonym
Offtopic

Goinghome: Mhmmm.

Jag tänker dock inte i de banor att jag vill fysiskt förändra. Jag följer bara hjärtat och det verkar dra mig mot agerande. Hittills har det bara belönat och stimulerat mig på alla sätt och jag verkar hitta stabila, sunda och "rätt" människor genom detta, vilket är skönt.

12 år av ofrivillig programmering stal det svenska systemet av mitt liv. Det var ju bara skit som lärdes ut (och långsamt som fan gick det). Hade det varit på "riktigt" så hade allt det där kunnat läras ut på 3 år max.

Folk är passificerade och saknar naturlig moral (den har programmerats ut ur dem). De saknar även naturligt civilkurage. Folk är egocentreade och är bara intresserade av sig själva och vill inte skydda eller hjälpa flocken.

Jag tänker inte sitta tillbakalutad o flumma medans någon pervers maktelit våldtar oss mentalt och fysiskt på alla plan.

On topic:

Lets go to norway... Micro: ring/maila honom nu så vi kan bestämma ett datum. En helg är bäst, inte veckodag.

Anonym
Quote:

void skrev:
Offtopic

Jag tänker dock inte i de banor att jag vill fysiskt förändra. Jag följer bara hjärtat och det verkar dra mig mot agerande. Hittills har det bara belönat och stimulerat mig på alla sätt och jag verkar hitta stabila, sunda och "rätt" människor genom detta, vilket är skönt.

Det där känner jag igen, men det är ju ens inre "kompass" som drar till sig folk som är på samma nivå som man själv plus minus litegrann...höjer man sin nivå, från fårskocken till att se konspirationen t.ex. så blir det en naturlig sållning av agnar och veta bland umgänget också. och så fortsätter det väl genom livet...

Quote:

12 år av ofrivillig programmering stal det svenska systemet av mitt liv. Det var ju bara skit som lärdes ut (och långsamt som fan gick det). Hade det varit på "riktigt" så hade allt det där kunnat läras ut på 3 år max.

Finns det inte nån blankett 143A man kan fylla i o kvittera ut några gratisår? :(

Quote:

Folk är passificerade och saknar naturlig moral (den har programmerats ut ur dem). De saknar även naturligt civilkurage. Folk är egocentreade och är bara intresserade av sig själva och vill inte skydda eller hjälpa flocken.

Javisst... men jag tänker så här att flocken som helhet är ganska lost... och en för stor flock har svårt att fungera som en flock...mindre tribes fungerar...så för mig civilkurage o lite full-on ska det hända ngt eller vad? är jag bara 100% för, men att rikta det mot att försöka hjälpa den stora flocken....jag vet inte...jag tror på att starta en ny flock och se vilka som hänger på...de flesta kommer att tro att man e galen som ens vill flytta ut i skogen liksom men det gör det ju lätt att se vilka som inte kommer att hänga med en... de som sitter o väntar...ja lycka till liksom. jag växlar ibland mellan att tänka lite militant "bara förändra dig själv" och att tycka att det är bra bara folk gör NÅNTING, så länge de inte fastnar där de är för att flocken tycker att det blir obekvämt om man växer.

Det är nog för att jag kan se och förstå båda världarnas "tänk"... för mig är det viktigt att det skapas en bro mellan det gamla och det nya som så många som möjligt kan passera över och framför allt se att det finns en andra sida eller åtminstone se 100 meter framför sig.

Quote:

Jag tänker inte sitta tillbakalutad o flumma medans någon pervers maktelit våldtar oss mentalt och fysiskt på alla plan.

En del tycker faktiskt att det är skönt. Var lite tolerant nu käre void och förtryck inte andras sexuella preferenser, LOL!!

See User information
Quote:

Goinghome skrev:
void: jag förstår varför ni inte förstår varandra...

du tror att man manipulerar verkligheten där ute genom att försöka att fysiskt förändra den.

novax tror att verkligheten där ute är en reflektion av vårat inre och genom att förändra sitt inre kommer ens yttre upplevelse, var man hamnar, vad man råkar ut för, vilka man drar till sig, hur sårbar man är o.s.v att motsvara det man har inom sig.

Vi tror olika helt enkelt och det är därför som de flesta kommer att råka ut för skit elände och allmän jävulskap och en del kommer att ha the time of their life om än lite gungigt nu när det börjar dra ihop sig...

Sen får man komma fram själv till vilken världsbild som är mest realistisk...

Jag förstår mycket väl, helt och fullt vad folk sysslar med därute...

När jag var under tio år så kunde inte heller jag tänka i banor om orsak och verkan, och vad som följer vad...

Det hör till en materialistisk ljugvärldsbild, och den passerar man om man kommer till lite klarhet... och börjar förstå ett plus ett, andlig förståelse.

De som inte vill ta verkligt ansvar för sitt liv, kommer att stanna vid att vara infoutdelare, pekapåandrapekare, och att kämpa mot väderkvarnarna tills man ligger utslagen... då har just de där krafterna tagit kål på en, och nått sina mål (ens karma ytterst).

Vakna.

"Problemet" är att om man inte vill (fatta) så vill man inte - då spelar det ingen roll att tex jag, eller andra, tex postar:

Do not pay attention to the "world events", they are all orchestrated to make you pay attention
to them.
The struggle you should pay attention to is on a personal level.

Det ger mest att man än hårdare greppar nästa braiga infofolder man har på g - ta inte min filt...

Oandligt tänkande har ändå svårt att vilja klara att ta till sig det som serveras på en bricka. De är då lurade, och det kan vara svårt att vilja inse och erkänna... så peka än mer på "budbärare".

Säg nu rätt ut att detta som tex Insider säger ovan är fel, lögn - vill du säga det nu Void? Om inte vad ska du säga då?

Vakna.

Posted on: 2008/3/12 19:42

Edited by novax on 2008/3/12 20:25:02

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
personligen så vet jag att vare sig Leo är är äkta vara eller falsk så utstrålar han åtminstone nu bara negativ energi..

det känns som dessa negativa energier naturligt klumpar ihopsig av sig självt för att sedan få smaka på sin egen medicin och bli undan moppade.

Anonym
Quote:

Jag är något skeptisk till LZ, om hans uppgifter stämmer så skulle han kunna redovisa detaljerna i tex. deras occulta kalender de använder. Den vi använder är bara till för buisness, dvs. deras buisness. Eller redovisa detaljerna i deras totala besatthet i ritual och symbolik.

Klart skulle han göra det så skulle de definitiv peppra honom.

See User information
Han verkar korkad, gnäller om sin unge, undrar hur han känner för de ungar de offrar i P2, i sina ritualer!

Han ger upp sin religion, vet han inte att alla religioner är frimurare konstruktioner?

Posted on: 2008/3/13 11:40

Anonym
Läs kommentarerna på framsidan av vaken.se för mer info.

Dvs om att han kanske just bara blev muslim för att få gifta sig med henne. Det är iaf vad han antyder i intervjun då han tagit tillbaka sitt riktiga namn och gett upp den muslimska världen.

Ja, det är svårt att veta var man har honom, Jäkla hoppjerka. Han borde tydligt gå ut i en blurb och dissa allt som har med "organiserad stor-relgion" att göra. Det känns lite cirkus över alltihopa just nu.
För djup info om var han står i olika ämnen ta Co Cen intervjuerna med honom från CC. Han tag-teamar med Phelps där också.

Tänk också på att hans snack om "satan", "gud" osv kan vara hans sätt att poängtera fram den ondska som finns i världen. Det betyder inte att han tror på "satan" som någon form av fysisk entitet.

Han lider ju iaf inte av moralisk relativism och säger att allt bara är "a shade of gray"och inget ont finns och inget gott finns, som alla new age:are gör nu för tiden iaf.

Anonym
kolla överhuvudtaget om han suttit i häkte i norge hos polisen
där.ring till norges polis.... snacka med dem..bla bla...
ljug lite och säg att ni är från expressen osv och kolla först om han verkligen varit där.

har han inte ens varit hos polisen verkar det hela lite fishy'.
gör det istället för att anklaga honom på en gång.
ta reda på fakta.
eller blev det för svårt för vissa att lyfta luren? =)

Anonym
Quote:

JohnC skrev:
Han verkar korkad, gnäller om sin unge, undrar hur han känner för de ungar de offrar i P2, i sina ritualer!

Han ger upp sin religion, vet han inte att alla religioner är frimurare konstruktioner?

Det är skillnad på att infiltrera en religion och skapa en religion.

Vilken religion är skapad av frimurarna menar du?

Anonym
ex high ranking illuminati aristocrat leo zagami interviewed by hesham tillawi from current issues.

these are exerpts.
the full length video tells more, how his website was shut down, how the police threatened him etc.
this shorter video skims over how different groups, the jesuits, zionists, aristocratic bloodlines, freemasons and muslims plus russians etc. all play their part in the illuminati.

banking microchipping vatican black pope jesuit general un globalists freedom fascism knights of malta rosicrucians shriners

Ex-Illuminati Leo Zagami on Jesuits, Zionists & Masons

http://www.youtube.com/watch?v=a9gitez0wiM&feature=related

See User information
Quote:

Goinghome skrev:
Quote:

JohnC skrev:

Det är skillnad på att infiltrera en religion och skapa en religion.

Jag skrev alla, med alla menas de fem största.

Posted on: 2008/3/14 12:58
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

Anonym
Quote:

Alla religioner.

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper