Vakencorner
|
Re: Såhär bekämpar du NWO och lever tryggt och lyckligt.
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag önskar dig lycka,
och instämmer i det du säger, att fantisera och skapa en utopi i tanken och sedan i världen, paradiset ligger bortom tröskeln, tror jag
Posted on: 2008/4/24 18:45
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Rätta takter:)
Mer sånt. Hoppas nån duktig programerar är på hugget...
Posted on: 2008/4/24 19:58
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Vad jag skulle behöva är:
Webbutvecklare och grafiker så jag kan bygga ett Online-Community. Senare behövs marknadsföring, men det löser sig då. Först ska communityt utvecklas. Förr eller senare kommer detta community finnas, det är bara en tidsfråga :). I värsta fall får jag ta fram enkla versioner av det själv ;). Själva idén med communityt är att se till så alla medlemmar lyckas och når framgång med sitt liv = tjänar pengar. För i dagens samhälle behöver vi pengar. Men ju mer vi går emot ett nytt samhälle, ju mer kommer vi inse att allting löser sig. Fast vägen dit innebär att vissa av oss måste använda vad vi kan, vet och har kunskap i så vi kan leda resten till den nya tiden som kommer. Den nya tiden av ett nytt samhälle där vi inte är styrda av NWO. Allting handlar om utbildning, communityt kommer på ett enkelt sätt bemöta sina medlemmar på deras nivåer och hjälpa de framåt. Communityt ska ta över lunarstorms popularitet då detta community HJÄLPER sina medlemmer till ETT BÄTTRE LIV! :) Även om det inte är inriktat på att befria världen som vaken.se, så gör det det INDIREKT, eftersom folk blir LYCKLIGA. Finns något som heter lyckligt ovetande, det är ibland bra. Då RÄDSLA är det som NWO, Illuminati osv livnärar sig på. Kärlek, förståelse och att ha roligt är det som räknas! Det tar död på orättvisorna vi ser i dagens samhälle! Allting BLIR bättre! Bara folk får chansena att leva ett bättre liv! Det är så du bekämpar NWO och lever tryggt och lyckligt, genoma att njuta av livet! Det gör de flesta inte på sina 7-16 jobb, dessa jobb i sig gör NWO starkare, när folk hatar men ändå går till sina jobb... We need thoose positive vibes. Säger en trött seilon
Posted on: 2008/4/24 20:21
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login