Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hon struntar nog högaktningsfullt i det hela... Varför anser du hon är kränkt?
Självklart ska han inte ha något skadestånd dock och kommer förmodligen inte få det heller. Vad dom kräver är väl ingenting att reta sig på eftersom det oftast inte blir vad de kräver om ens alls... Hans ersättning är ju en tvistefråga dessutom. Att du jämför detta med våldtäkt är vara för att smutskasta invandrare och hör absolut inte till diskussionen. Man har rätt att utöva vilken religion man vill i sverige och det borde väl ni som är nationalister stödja, eftersom ni älskar detta landet så... Eller är det bara naturen ni älskar? De vackra sjöarna och så vidare? Som en konsekvens att han 'utövade sin religion' fick han ersättningen indragen och det är väl klart att han nu försöker allt för att få in pengar... Dessutom vet jag massor av muslimer som skakar hand med kvinnor, så hans beteende har ingenting med religionsutövande att göra... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Du är en första klassens ordbajsare! Och du fattar ingenting, tydligen.
Du är väl en av de få här på vaken som inte fattat att Sverige och västeuropa håller på att arabifieras, helt enligt elitens planer. Man gör allt för att sätta etniska Svenskar på undantag. Man har redan infört lagar som mer eller mindre tvingar Fastighetsbolag, arbetsgivare och på olika utbildningsinatanser att sätta "invandrare" före i bostadsköer och på arbetsmarknaden med hot om böter för "Diskriminering" om man inte kvoterar främlingar före svenskar. Dessutom räknas inte etniska svenskar som folkgrupp enligt gummiparagrafen "Hets mot folkgrupp", fast däremot alla andra etnisiteter och Bögar ( Som en folkgrupp borde ju det första kriteriet vara att kunna reproducera sig och få barn ) räknas som just "Folkgrupp". Att just etniska utomeuropéer är gravt överrepresenterade bland våldtäktförövare är tydligen något du inte bryr dig det minsta om, och att väldtäktsfrekvensen ökat med över 700% sedan massinvandringen började ta fart på 80-talet i Sverige! Bryr du dig det minsta om alla de unga svenska flickor och kvinnor som är de som oftast drabbas av dessa bestialiska dåd???
Posted on: 2008/5/23 10:49
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Varför skulle det vara att smutskasta invandrare för att man gämför med skadeståndet för en våldtäkt? Hur som att det är hans religion att inte skaka hand med kvinnor så undrar jag hur han överhuvud taget kan leva i sverige eftersom det antagligen måste ske saker som bryter mot hans religion dagligen. Min gissning är att snubben har satt det i system att leva på bidrag(jag känner själv folk som gör det). Med våran höga skatt så tycker jag att det är helt rätt att sätta det i system att leva på bidrag även om jag skulle bli tokig av att göra det själv.
När man lever på soc så måste man ta massa praktik jobb och skit men det har man ju ingen lust med eftersom man vill sitta hemma o spela tv spel och röka brass eller vad det nu e han gör. Så då beter man sig konstigt och gör massa saker för att slippa jobba. Han använder sin religion och diskrminering som vapen för det funkar jävligt bra i sverige. Sen har han spelat offer för massa sosse hjärntvättade tjänstemän och får reda på att han kan får en jävla massa deg för det. Han skrattar hela vägen till holken.
Posted on: 2008/5/23 10:55
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Skrev min post innan jag läste bennybears andra post. Han gjorde väl liknelsen med våldtäckt pga att det e utom europeer som begår mest.
Kan du posta en källa på det Benny?
Posted on: 2008/5/23 10:59
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
bennybear: Du kallar mig ordbajsare? Men du rabblar om samma skit hela tiden... Samma lögner och ständigt hur överrepresenterade de är i brottstatistiken... Någonting du knappast kan hänvisa källa på om det inte är SD's hemsida... Du svarade förresten inte på min fråga... Vi glömmer iofs nu att nordbor också är invandrare. Personer från Finland, Norge, Danmark och Island... Dessa är GRAVT överrepresenterade i brottsstatistiken... Till skillnad från hur det ser ut i andra länder minskar brottsligheten bland andra generationens invandrare i Sverige förresten... Men det nämner du aldrig. Du menar ju främst araber om jag förstått dig rätt... andra nordbor står för över 50% av de brott som begås av invandrare. Så ut med danskjävlarna då? och alla dessa finnar som har svenska som andraspråk, men envisas ändå med sin groteska brytning... Norrmännen kan väl gå på tur i sitt eget hemland, för här är deras hurtiga språkförpitchning inte välkommen! Andra nordbor är väl de för övrigt som främst inte läras sig vårat språk... "Det går så bra och göra sig förstådd på mitt hemspråk, jag behöver inte lära mig något nytt språk" Är en vanlig attityd.. Nej bennybear... Ut med alla jävla nordbor, så är invandrarna inte längre så överrepresenterade. Brottslighet sitter inte i människors DNA. Personer oavsett härkomst begår fler brott utomlands än i sitt eget land, det gäller även svenskar. Tre faktorer som gör att invandrare begår brott är: Det är svårt att bryta upp från hemlandet och bosätta sig i ett nytt land. Invandrare har en sämre social situation än genomsnittssvensken när det gäller utbildning, arbete och inkomst. Det mottagande som invandrare får i Sverige har brister. http://vittoljud.levandehistoria.se/a ... rinte/03_jagarinte_6.html http://www.bra.se/extra/faq/?module_i ... on_question_show.339.0.=1 |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Bennybear //
Din retorik är skrämmande. Först är det nedtryckningsretorik för att sedan komma med massa jibberish. Är det inte bättre du postar din främlingsfientlighet på passande sidor som NSF, sverigedemokraterna? Med andra ord, där du hör hemma. ![]()
Posted on: 2008/5/23 11:15
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Fakta är fakta. Kalla det Jibberish eller ej!
Om man inte vill ta upp den oerhört negativa båldsbrottsutvecklingen i Sverige och dess orsaker och den destruktiva plan som satanisteliten genomför bl.a medlest massinvandring till Europa, så har man inget att göra på ett forum som kallar sig, vaken.se
Posted on: 2008/5/23 11:26
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Och vad har en bidragstagare med våldtäkter att göra? Det har inget med varandra att göra, men kan man inte gämföra skadestånden ändå? Du högg till på Bennys post för du vet att han är Rasist eller nationalist eller vad det kallas för mot invandring och islamifiering av landet i alla fall. Det tycker jag han har all rätt att vara. Islam enligt min personliga uppfattning e mer fucked up än någon annan av dom stora som också e fucked up, och det är den mest expansiva av dom. Islam är ett lika stort hot mot vårat(mitt) sätt att leva som det som kallas NWO. Men det får man ju så klart inte tala om.... då e man ju islamofob. Jag tycker du kunde ha svarat sakligt på hans post istället för att hoppa på honom för hans åsikter. Jag befinner mig förövrigt i ett muslismkt land nu i Malaysia. Här kan vi snacka om att diskremeniring och orättvisor finns gentemot dom som inte e muslimer. Så man tycker ju kanske att om muslimerna själva tycker det e så jävla viktigt att dom ska få utöva och sprida sin religion och inte assimileras till vårat samhälle så kan du väl fan jobba internationellt med mångfald också. Speciellt i mellan östern och asien. Muslimerna utnyttjar ju helt töntiga västerlänningar som inte står på sig. ps: för att gardera mig så menar jag självklart inte 100% av alla muslimer men jag pratar om religionen i stort, dess ledare och även gräsrötter. passa er snart kommer det crab people~
Posted on: 2008/5/23 11:33
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
BRÅ jobbar aktivt med "sanningsministeriet", Forum för levande historia, världens enda statliga Historiedepartement, helt enlig George Orwells, "1984".
BRÅ är ett propagandaorgan, som Bl.a Leif B W Persson uttryckte för nåt år sedan ( Det borde ju han veta eftersom han jobbade för de. ) Jag har en bekant som gick till Tingsrätten i Göteborg för några år sedan och gick igenom alla domslut gällande våldsbrott sedan mitten på 80-talet. Det visade sig att över 80% av de dömda hade utomeuropéiskt urspung. Angående BRÅ´s tillförlitlighet: http://www.bgf.nu/propaganda/braa.html
Posted on: 2008/5/23 11:49
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Att dra upp vad någon BEGÄRT och jämföra detta med vad någon FÅTT UT för att ha blivit utsatt för ett brott går inte att jämföra... Killen i bennybears exempel kommer inte att få en spänn, men han har ytterlikare en gång nött in sitt skitsnack om att invandrare begår våldtäkter mer än svenskar Quote:
Du hade PRECIS samma åsikter innan den rapporten som nu... Bara det att du lutar dig enbart på titeln av rapporten. Hade du faktist läst den hade du sett som sagt att våra egna grannar är värst. Faktum är att de från utomeuropeiska länder gör minst. Nordafrikanerna t ex är de som gör minst brott procentiellt till hur många de är i sverige... endast 0,7% Men det är utomeuropéerna som syns... Sitt ofta svarta hår och mer mörkhyade. Dessutom tror jag fler invandrare skulle känna sig betydligt bättre välkomna om de slapp såna falska uttalanden som från dig. Du är bara främlingsfientlig och rädd och du är inne på helt fel spår. Det vi borde ägna betydligt mer krut på är att återinsätta familjevärderna. Det dyker upp artiklar om hur forskare nu säger att vi inte är lämpade för monogami osv. Och OM detta nu skulle ha någon sanning är vi TÄNKANDE varelser och det är vår förbannade SKYLDIGHET att ta hand om de barn vi sätter till världen. Att skydda våra barn från att familjen splittras. Jag ser inte ett ord av på SD's hemsida och på andra främlingsfientliga partiers/organisationers hemsidor att NORDBOR är de som är mest överrepresenterade... Nästa gång du läser en rapport bennybear, ta den direkt från källan... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Och hur är det med Illuminati/nwo/zionisternas plan att undergräva den västerlänska kulturen och skapa rotlösa, förvirrade människor? Wow, du kan väl inte ha missat att vi måste visa mer förståelse för muslimer!? Kolla vad Fördraget, Eurabia säger. Vad säger Illuminatis 7 huvudpunkter?
Självklart begår även nordbor många brott, men det handlar ju inte om det!!! Likväl som när man diskuterar den såkallade "förintelsen" så spårar många ur och kallar folk för judehatare när man försöker förklara judarna (Rothschilds) roll i det hela, och att dom använder "förintelsen" som en skjöld för att dölja och driva igenom sina rasistiska och förintelselika aktioner i skapandet av stor Israel, Salomos rike. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det gjorde jag anser jag själv. Han pratar ständigt om samma sak. Det håller jag med om men det du sa följande Quote: Och vad har en bidragstagare med våldtäkter att göra? Och nu var det så att DO har lämnat in en stämningsansökan till arbetsförmedlingen på 160 580 vilket är sjukt mycket. Det här en svensk myndighet vi pratar om. DO har i uppdrag att motverka etnisk diskriminering. Med etnisk diskriminering menas diskriminering på grund av etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning. Den lagstiftning som styr verksamheten är svensk lagstiftning mot etnisk diskriminering, FN-konventioner och EU-direktiv. DO behandlar inte diskriminering mot den som har svensk etnicitet. http://sv.wikipedia.org/wiki/Ombudsma ... mot_etnisk_diskriminering
Posted on: 2008/5/23 12:32
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag hade faktiskt ingen aning om att DO inte behandlade diskrimenering för den som är svensk. Vilket är jävligt absurd om lagen e blind.
Vad gör man om man e svensk och söker jobb i t.ex en moske och inte får det för att man inte e muslim eller liknande? Vad räknas som svensk etnicitet btw?
Posted on: 2008/5/23 12:42
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Btw undrar om man kan anmäla DO för diskrimenering mot svenskar?
![]()
Posted on: 2008/5/23 13:12
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Om en kulturberikare skriker "jävla skit svennar" så får han endast för störande av allmän ordning/ofredande.
Om en vit kristen (dom man är ute efter) skriker "jälva sv* sk*ll..." så åker han dit för "hets mot folkgrupp". Så mycket för rättstat och likhet in för lagen. Det är ungefär som att domare Långben säger till Kalle Anka att han har sig själv att skylla när Svarte Petter snor hans bil och bakom gradinerna står Joakim von Anka och garvar åt samtiliga idioter. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Rotlöshet skapar illuminati genom sex och splittringen av famliljerna. Quote:
Invandrarnas brottslighet står dessutom för desperation... kan man inte skaffa sig en bra karriär, skaffar man sig en dålig. Visste du för övrigt att det finns svenska rånare som rånar för att sätta sina barn i dyra privatskolor? Är inte detta så man kan spy??? Dessutom finns det många nationalister (Som dom kallar sig) som begår brott för att finansiera 'sin kamp'. Om dessa som säger sig vilja sitt lands bästa rackas det aldrig ner på minsann... Det var förresten länge sedan en polis mördades i sverige av en invandrare. (Jackie Arklöf räknas inte... han ville ju bara sveriges bästa enligt de nationalister han hängde med)
Edited by Wowbagger on 2008/5/23 15:22:35
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Några frågor till ang ett hypotetiskt möte. Det här handlar om den svenska mentaliten och har absolut inget med rasism eller nått att göra.
Svara gärna på frågorna så utförligt som möjligt och varför ditt svar är det som det är. Ni som inte är svenskar får gärna svara också. Scenario: Du träffar en mörkhyad person som pratar ren svenska eller med rinkebydialekt utan brytning eller med lite brytning. Det här sker dagligen på t.ex din arbetsplats. Byt sen ut mörkhyad mot vit. Personen ifråga har också ett utländskt namn. Frågor 1. Hur lång tid tar det innan du frågar var hon kommer ifrån? 2. Hur lång tid tar det innan du frågar varför hon kom hit? 3. Hur lång tid tar det innan du frågor om släkten (vilka som e kvar, vilka som e här, varför osv)? Mina svar Vit 1,2,3 Inom en vecka. Jag är intresserad av det och jag vet att det inte kommer att vara några som helst problem att fråga om det, och personen kommer glädjeligen att berätta. Mörk 1. Lång tid 1 månad. Jag undrar om personen kanske kommer bli arg för att personen tycker att han hon är svensk. Och kanske är född här. Men hur ska jag kunna veta det , jag tycker det är intressant och veta var hon kommer ifrån. 2. Ojoj det här kan vara kännsligt kanske jag aldrig vågar fråga eller så blir det en följd fråga efter 1 beroende på responsen.Hon kanske missförtår min fråga, som om att jag hellre ville att hon skulle åka någon annan stans. Nu tror hon säkert att jag är rasist. 3. Den här kommer man nog aldrig till kan vara allt för kännslig. Jag har åkt på riktigt jobbiga på hopp när jag frågat vissa saker ibland till vissa invandrare. Sjukt jobbigt och onaturligt tycker jag att det är.
Posted on: 2008/5/23 14:49
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Att illuminati vill islamisera världen som bennybear säger är bara löjligt. Dessutom är det inte illuminati som förvirrar med rotlöshet osv, det är alla främlingsfientliga puckon. Invandrarnas integrering skulle se mycket bättre ut om det inte var får såna inskränkta åsikter. Så du tycker att vi skall ta in ännu mer kulturberikare? Vad är rasism om det inte är att eliminera raser? Skall vi inte försöka bevara alla raser (Jag vet, det är svårt att rent antropologiskt kategorisera raser eftersom vi flyttat runt på jorden), Vita, svarta, asiatiska, latio etc etc är ju en del av helheten, av oss. Vi har alla rött blod. Skall vi istället medvetet blada upp oss för att ta ifrån oss all våran grund, vår kultur? Men debatten som Bennybear för är inte av ondo, eller rasistisk (tycker jag). Frågan måste upp, och att du påstår att islamiseringen av europa är en lögn? Hur tänkte du där? Vi frågar mona, Allah ska med Du hänger upp dig på nationalister och dylika, och kallar bla mig för att tillhöra den typen av individer. Innan du spyr ut personliga etiketter på mig, så kan du själv släppa din överdriva "offer-mentalitets-snyft" när du blir tilldelad en etikett du inte anser dig tillhöra, eller inneha .. ok? Fair n square. Släpp nu dator för en stund och gå ut i det fina vädret och möt människor! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
"But if the shoe fits..." Quote:
Men som en paradox kan jag nämna om en tjej en gång som jag jobbade tillsammans med. Hon kom från iran, eller irak. Hon klarade sällan av att slutföra de uppgifter jag delegerade henne och när hon fick kritik för detta gick hon till min närmsta chef som förflyttade mig för att jag skulle vara rasistisk och/eller hade svårigheter med kvinnor. Tre månader efter detta fick hon iofs sparken för att hon naturligtvis fortfarand shabblade till det på jobbet och utan mig som backade upp för henne gick det illa... "Man ska inte bita den hand som föder en." |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Om jag hade orkat ta den skit man får efter att ställa sånna frågor ibland så hade jag gjort inte heller brytt mig om hudfärg. Det jag menar på är att vi har ett stort problem i det här landet att hantera invandring för det är så stigamtiserat sen 90 talet med ny demokrati, finanskrisen och laser mannen. Skulle vi kunna komma ur vårat dead lock så tror jag att det skulle bli bättre för alla. Också att byta invandrings politik från integrering till assimilering.
Självklart ska man låta folk utöva sin religion osv men har man blivit omhändertagen i ett annat land så får man också se till att anpassa sig. T.ex acceptera och respektera hälften av befolking dvs kvinnor. Den som gjorde fel var ju helt klart muslimen som inte ville skaka hand med kvinnan. Och att sen en svensk myndighet lägger tid och resurser(våra skatte pengar) på att försöka få kvinnan skyldig till ett brott är helt bizzart! Integrering betyder att sverige måste anpassa sig till islam också, inte att muslimer måste anpassa sig till sverige. Men som sagt väldigt infekterat ämne och diskutera det här och många undviker ämnet eller passionerat försvarar den svenska invandringspolitiken. Dom som brukar yttra sig är ofta extremister, vilket inte gör saken bättre för då sätts det lika med tecken mellan någon som helt enkelt vill diskutera det och en som vill kasta ut alla eller gasa alla. Den här frågan går att gämföra med 911 eller global warming. Den går inte att diskutera med sovande människor. Och många vakna vill inte röra det här ämnet för att dom inte vill liknas med .tex skinheads.
Posted on: 2008/5/23 15:48
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
bennyboy när ska du förstå att du elitens vägar när du uppmuntrar människor att slåss mot människor? Eliten skrattar sej lycklig när du göder på hat. Vi är alla människor det kan inga gränsdragningar motbevisa. Spelar det någon roll vem som begår brotten eller våldtäckterna? Att dom begås är väl det vi ska kämpa emot?
Längtar tills dagen du får fly till ett nytt land och känna av sådana som dej i det nya landets hat...
Posted on: 2008/5/23 15:51
|
|||
|
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
bennyboy när ska du förstå att du elitens vägar när du uppmuntrar människor att slåss mot människor? Eliten skrattar sej lycklig när du göder på hat. Vi är alla människor det kan inga gränsdragningar motbevisa. Spelar det någon roll vem som begår brotten eller våldtäckterna? Att dom begås är väl det vi ska kämpa emot? Orkar inte läsa igenom alla Bennys poster men i denna göder han i alla fall inte hat och det här är ännu ett sånt påhopp jag pratar om som gör en diskussion omöjlig. Läs mina poster blood. Jag skulle gärna förska få igång en diskussion om det här på ett civilizerat sätt.
Posted on: 2008/5/23 16:00
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login