Vakencorner
|
Varning för Thomas Bodström
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Pär Ström skrev en debattartikel i dagens Svenska Dagbladet om övervakningssamhället. Han varnar för Thomas Bodströms och andra europeiska justitieministrars galna beslut om ökad övervakning. Se länk:
www.svd.se
Posted on: 2006/1/16 10:11
|
|||
|
”Look at things not with the eyes in your face but with the eyes in your heart."
Leonard Crow Dog, medicinman |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Varning för Thomas Bodström
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
"Byfånen" Bodström är det ryggradslösa missfostrets (Göran Perssons) högra hand. Om du vill se hur det framtida samhället kommer att se ut,..."föreställ dig då en stövel som trampar i ett ansikte - i evighet".
Eller varför inte,...som en kvinnlig bekant till mig brukar säga;...det skulle kännas mycket uppfriskande att hoppa med spetsiga högklackade skor i Göran Perssons ansikte - i evighet. |
||||
|
||||
|
Re: Varning för Thomas Bodström
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
He he, jag har alltid varit nyfiken av mig, och kommer säkert att vara det resten av denna inkarnation.
Hoppas det iallafall, det är lärorikt.Jag håller med er båda om att Herr Bodström inte verkar vara så sympatisk som man skulle kunna tro. Förr trodde jag också att han var en hygglig prick, men ack vad fel man kan ha... Han är en ypperlig springpojke åt Illuminati och högre mörka makters vilja. Att göra som Göran Persson och ställa upp på en massa jippon i media är ett väldigt smart drag. Dessutom verkar det som att många tror att Bodström är "en man av folket" p.g.a. hans förflutna som idrottsman. Är det någon som vet vad Bodström har för kontakter egentligen? Är han frimurare? Jag misstänker att han kan vara en "nyttig idiot", för att använda frimurarnnas egna språk, som är så pass hjärntvättad att han på ren automatik skottar väg för Nya Världsordningens fullbordande.
Posted on: 2006/1/16 20:21
|
|||
|
”Look at things not with the eyes in your face but with the eyes in your heart."
Leonard Crow Dog, medicinman |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login