vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Varning för Thomas Bodström

See User information
Pär Ström skrev en debattartikel i dagens Svenska Dagbladet om övervakningssamhället. Han varnar för Thomas Bodströms och andra europeiska justitieministrars galna beslut om ökad övervakning. Se länk:

www.svd.se

Posted on: 2006/1/16 10:11
”Look at things not with the eyes in your face but with the eyes in your heart."
Leonard Crow Dog, medicinman
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Varning för Thomas Bodström
tjaba nyfiken! du har ju varit nyfiken här ett bra tag nu och skulle vilja påstå att du blivit lite mer än så vid det här laget.

Thomas Bodström har jag åtminstone försökt hänga ut här ett par gånger men det verkar som om folk inte vill ta denna livsfarliga personlighet på allvar..
Han är nog den politiker som flitigast ställt upp i tv i allt från sport program till andra jippon som tydligen mjuknat upp bilden av sig själv i folkhemmets ögon.

Det har funkat alldeles utmärkt här, till och med jag trodde han var en sån där "skjysst" politiker i början för ett par år sedan..

Nu skulle jag mer än gärna se han få jätte sparken från sitt ämbete snarast möjligast..

den här tråden behövs och det skulle vara kul med lite mer bakrund på han om det går...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
"Byfånen" Bodström är det ryggradslösa missfostrets (Göran Perssons) högra hand. Om du vill se hur det framtida samhället kommer att se ut,..."föreställ dig då en stövel som trampar i ett ansikte - i evighet".
Eller varför inte,...som en kvinnlig bekant till mig brukar säga;...det skulle kännas mycket uppfriskande att hoppa med spetsiga högklackade skor i Göran Perssons ansikte - i evighet.

See User information
He he, jag har alltid varit nyfiken av mig, och kommer säkert att vara det resten av denna inkarnation. Hoppas det iallafall, det är lärorikt.

Jag håller med er båda om att Herr Bodström inte verkar vara så sympatisk som man skulle kunna tro. Förr trodde jag också att han var en hygglig prick, men ack vad fel man kan ha... Han är en ypperlig springpojke åt Illuminati och högre mörka makters vilja.
Att göra som Göran Persson och ställa upp på en massa jippon i media är ett väldigt smart drag. Dessutom verkar det som att många tror att Bodström är "en man av folket" p.g.a. hans förflutna som idrottsman.

Är det någon som vet vad Bodström har för kontakter egentligen? Är han frimurare?

Jag misstänker att han kan vara en "nyttig idiot", för att använda frimurarnnas egna språk, som är så pass hjärntvättad att han på ren automatik skottar väg för Nya Världsordningens fullbordande.

Posted on: 2006/1/16 20:21
”Look at things not with the eyes in your face but with the eyes in your heart."
Leonard Crow Dog, medicinman

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper