vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Förutspådde

See User information
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article6925657.ab

För några år sedan studerade jag Mayakalendern ganska ordentligt. Jag försökte klura ut dess betydelse och försökte också komma underfund med hur framtiden skulle se ut med tanke på dom uppgifter som fanns.

Ian Lungold är den som jag hyllar mest i samband med Kalendern då har var inne på dess betydelse i koppling till vårt eget samt det kollektiva medvetandet.

Varför jag kom fram till följande känner jag att jag inte har så många svar på, känslan jag fick var dock att de så kallade "bad boys" får det väldigt svårt då dom utövar makt över andra, och att det skulle bli mer eller mindre omöjligt ju närmare skiftet vi kommer, 2012.

Det snackades en del på forumet om Kalendern, och frågan ställdes vad som kommer att hända med dom som är helt ovetande samt dom som utövar makt, det enda jag kunde komma fram till var att dom kommer att bli mer eller mindre "crazy".

Jag har följt utvecklingen och ser att det jag såg då för några år sedan stämmer mer och mer, fler och fler gör bort sig, fler och fler blir galna, och som videon visar, mannen får inte den makt han kräver och blir därför förbannad, (han som slänger av sig micken).

Sidorna blir allt tydligare och tydligare! Tiden är dock ute för dom som åker med/på "the powertrain"! Kan inte få det till något annat. Hoppas bara att resten jag såg inte stämmer till 100%

Peace

Posted on: 2010/4/11 11:36
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Förutspådde

See User information
<p>Ian Lungold plockade väl allt sitt material från http://www.calleman.com/</p>
<p>En svensk...</p>

Posted on: 2010/4/11 11:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Dom jobbade tillsammans, Ian var mycke nere i Mayatrakterna och pratade med "The Mayan Elders" Calleman var bla den som fysiskt bevisade många teorier, om man nu kan lägga fram det så.

För att spinna vidare lite, "more and more possibilities".
Medvetandet skall bli mer och mer, förstå mer och mer, det är därför det heter med-veten, man är/blir medveten om. Just nu har vi tillgång till drygt 8 "levels of creation", vi är inne i den åttonde just nu. Efter den kommer "The Universial Consciousness", även kallat "co-cration".

I grund och botten så behöver medvetandet en grund och stå på, en plats att leva och utvecklas på, det som hotar denna möjlighet är dom som åker på "the power train" och dom kommer att filtreras bort, allt som är "pro life" stannar kvar och får åka vidare. Typ alla trädkramare, love peace and understanding folk, djurälskare, fredsaktivitser mm.

Varje skapelse skyddar sig själv, kryper det upp insekter på ett träd som förstör så försöker trädet försvara sig, samma sak gäller djur, samma sak gäller en enkel liten blomma, en jordgubbe etc. Planeten och den större bilden gör det samma, den försvarar sig, och medvetandet försvarar sig garanterat också, för allt har ett medvetande, även en sten!

Posted on: 2010/4/11 11:47
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
<p>Ian var i vilket fall en intressant personlighet som jag också gillar</p>

Posted on: 2010/4/11 11:52

See User information
Håller med, en ruskigt mysig människa!

Posted on: 2010/4/11 11:56

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper