Vakencorner
|
Re: Behöver er hjälp
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag själv ser mig som relativt nyvaken, och det är faktiskt de senaste veckokrna som jag upptäckt detta med chemitrails i och med att jag surfat runt mycket på sidor som denna.
När jag såg bilder på dessa chemitrails så fick jag en deja vu upplevelse, och försökte minnas varifrån. Jag har inte upplevt exakt det du berättar, men jag minns ett tillfälle 2004 då jag fotograferade himlen när jag var i mariefred eftersom jag tyckte det såg lite skumt ut... ett par 3 parallella linjer uppe i skyn... underligt nog så ifragasatte jag inte detta utan antog att det var vanliga "spår" efter kommersflyg... vet inte hur jag kan ladda upp bilden så ni kan se...
Posted on: 2006/4/6 14:52
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag har svårt att veta när det är ett vanligt contrail och när det är chemtrail. Jag skulle vilja he lite exakta vetenskapliga uppgifter.
Smo jag försår det så ska contrails försvinna snabbt och kan bara bildas i vissa höjder. Men om det är riktigt kalt tex så borde vattenkristaller eller liknande kunna vara kvar rätt länge på samma ställe. Kan någon ge klarhet i de exakta förhållanderna som skapar contrail som när det måste vara chem.
Posted on: 2006/4/6 15:37
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Har lagt upp bilden på min nya blogg; http://spaces.msn.com/anmu79/ Bilden heter "Mariefred"
Posted on: 2006/4/6 20:25
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jävla vacker himmel plus skiträndrna - men de gjorde sig bra de med - hö, hö... Jag tänkte jg skulle komentera lite grann - men då var jag tvungen att fixa detta med pass-port och sånt gillar jag inte - så det får vara... men det är nog en bra grejj det där - lägger du upp varenda "rand" - där nu?
samt: plus: (Grymling)
Posted on: 2006/4/6 20:37
|
|||
|
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"
Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
skitränder hehe... skaffade sidan precis... vet inte riktigt vad jag vill med sidan, men jag har mina aningar
Posted on: 2006/4/6 20:41
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login