vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

New World Order going down?

See User information
Först var det IMF's Strauss-Kahn som trampade i klaveret:

IMF-chefen åtalad för sex-övergrepp
http://www.e24.se/makro/varlden/imf-c ... sex-overgrepp_2812877.e24

Och nu är det allas "Ill Be Back"-Schwartzenegger som trampad i sexklaveret:

”Hade sexnäste – på sitt kontor”
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article13042283.ab

Är det en yttre maktfaktor som hängt ut dessa två eller är det interna Bilderberg-stridigheter mellan USA och EU, tydligen så tjänar Sarkozy på att Strauss-Kahn är ute ur leken då han tydligen var påtänkt som premiärminister i Frankrike.

– Sa att kvinnorna skulle fälla honom
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13044847.ab

"57 procent av fransmännen anser att Dominique Strauss-Kahn är offer för en komplott. Det visar en opinionsundersökning som tidningen 20 Minutes och Radiostationen RMC publicerar i dag, onsdag. 29 procent av de tillfrågade tror att president Nicolas Sarkozy är den som skulle tjäna mest på att Strauss-Kahn inte kan ställa upp valet 2012."

Hursomhelst så står det just nu:
New World Order - Free Humanity 0-2

Posted on: 2011/5/18 19:03
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: New World Order going down?

See User information
Eller så står det 2 - 0

Två motarbetande element har plockats bort. Dockor som inte gjort som de blivit tillsagda. Eller så är de bara sjuka av all makt...

Posted on: 2011/5/19 7:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Moskvakommunisterna använde sig av bordellaffärer av olika slag för att förvilla och skaka sina motståndare. Det praktiserades redan under nazismens första år då flera allvarliga bråk inom nazistpartiet med åtföljande interna stridigheter som sedan skadade rörelsen på lång sikt åstadkoms av röda agenter.

I Sverige hade vi ju bordellaffärerna under 70-talet då den första borgerliga regeringen lockades mangrant i fällorna medan östagenten(?) Palme flinande tittade på. På den tiden var åtskilliga östtyska agenter verksamma i Sverige helt upp i riksdagen.

DDR styrdes i många år av Walter Ulbricht, som i sitt hemland i viskningar omtalades som "der Ludowig aus Leipzig" vilket betyder bordellkungen från Leipzig. Hans spikraka karriär inleddes när han fick höga nazikoryfeer att krypa omkring på golvet i ateljeerna och få smisk på rumpan av kvinnor med korsett och mycket höga klackar.

Tyvärr har snoppar inga separata hjärnor och den saken har inte ändrats ens i den senaste högst upplysta tiden...

Men det är intressant att se att "rödskinnen" och deras hantverkare tydligen övervintrat och är igång i högönsklig välmåga. Dags att omvärdera berlinmurens fall, tror jag. Det släpptes nog ut något samtidigt som västinfluenserna strömmade in i f.d. DDR... en liten svart skugga sprang bort och försvann nånstans.

Posted on: 2011/5/19 7:51
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Kanske står det 2-0 till oss just nu, men vilka spelare kommer ut på planen efter att dessa är nu är diskade? (eller får dom bara gult kort?) Dommaren tillåter ju alla andra i Global-Elit laget att göra vad som helst annars? Och varför tillåter dom den kenyanske..öhh,förlåt Hawaianska spelaren att spela så regelvidrigt att livstids avstängning borde vara oundviklig? Som sagt, det skulle inte förvåna mej om allt detta är skapat för att få in några nya "bättre" spelare på plan, men vilka är dom?

Har vi tur så är dommaren på vår sida, men jag är inte så säker på det.

(nu har jag förövrigt dragit allt jag kan om fotboll)

Posted on: 2011/5/19 20:32
Never believe anything until it has been officially denied

See User information
Nu är även Knugen i än värre knipa.. Detta har gått från en sexskandal till att numera påminna om en gangsteruppgörelse i undre världen..?

Kolla in intervjun med Markovic, lyssna noga i slutet på intervjun vad han säger..
Citerar en mening: "För att skydda mig själv, en kriminell stat som bedriver kriminell verksamhet". Låter som att detta vore nåt för corruptio att dissekera.

http://www.tv4play.se/nyheter_och_deb ... rna_19_00&videoid=1648698

Posted on: 2011/5/19 20:51
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Hehe, tänkte precis samma sak när jag såg inslaget.
Blir intressant att se vad som kommer ur det där, vill höra om han har några bevis för den kriminella verksamheten staten bedriver!
Tvivlar inte, vill veta.

Posted on: 2011/5/20 15:20

See User information
En gangster är en gangster, men det finns en sak som är värre än så, och det är en skurkaktig politiker.
en man som låtsas upprätthålla lagen och som samtidigt tar emot mutor från dem som bryter mot den - en gangster
med självrespekt har ingen förståelse för en sådan figur. Han kan visserligen köpa honom, precis som allt annat
som kan köpas, men han hatar honom ändå av hela sitt hjärta.

Al Capone

Capitalism is the legitimate racket of the ruling class

Al Capone

Posted on: 2011/5/21 8:50
Bara dom som är indoktrinerade tror på sagor.

See User information
Vem har vi att göra med?

All det jobb "dom ledande"(Ej att växlas med dom vi kallar folkvalda) har lagt ner, kommer inte att ges upp så lätt. Nog har "ledarna" förberett sig väl.

Nog närmar sig "kulmen" med raska steg och det kommer vara omöjligt för deras del. Så snart mänskligheten kommer till insikt att det inte kommer att behövas ett slagord, kula eller ett tillhygge för att få till en ändring, ju mindre "friktion" kommer det behövas. Det är min övertygelse att så är fallet, det är helt upp till oss (var och en) att välja hur vi vill ha det och sluta lyssna på vad andra säger det "bör" vara.

Så snart vi enkelt lär oss att välja säga "Nej tack" och inte går med på spelet som vi dragits in i, "frivilligt". Allt det dessa "ledare" gör och kommer undan med, är för att "vi" låter dom och ger "dom" vår tillåtelse till det.

Svaret på problemet är enkelt, men så länge vi luras till att spela spelet och överlåta val till dessa "skurkar". Så snart vi väljer att ta ansvar för våra egna handlingar och inser att inte välja, är även det en passiv handling och medför att dessa "ledare" får hålla på som dom gör.
Om var och en, väljer att säga "Nej tack, jag låter inte er föra min talan längre" kommer förändring ske ganska så "smärtfritt".
Men denna insikt gäller var och en, från soldaten, polisen till dagisfröken. Var och en, bör fundera på varför vi låter andra sätta upp gränser för våra liv och acceptera det för egen del.

Hur kan en människa välja att gå in i ett krig, för att skapa fred, är för mig fullständigt obegripligt. Framför allt för att någon annan säger/tycker det, låt dom göra det själva i så fall (Vilket dom aldrig kommer göra).
David Icke har rätt, fred finns enbart där krig inte existerar. Orsak spelar ingen roll alls.

Hur kan vi välja att betala skatter (Sjölag), när vi inte lagenligt behöver det. Det står ingenstans i lagboken(AB Sveriges företagspolicy) att en människa måste betala skatt, utan du väljer att identifiera dig som ett företag som är reglerad till det.

Länder, stater, företag, pengar, lagar... Är enbart en idé/uppdiktad fantasi, vi "väljer" att tro på, utan att vi känner till/tar reda på andra valmöjligheter.

Ta reda på vem du är och vilken din verkliga "demokratiska" rätt/makt du verkligen har. Ingen står över eller under dig, det sker bara via var och ens frivilliga val.
Framför allt som ofta missas, är att samma rätt du själv erhåller, borde var och en även ge andra. Om ingen skall kunna kräva något av dig, skall du ej heller kräva något av andra, mot deras vilja.

När mänskligheten "kommer ihåg" detta, har den så kallade NWO redan förlorat innan slaget börjat. Tyvärr ser jag att poläriteten än behövs, för att driva på människor till insikter. Vi behöver mogna till lite till för att vara redå att ta vårt ansvar. Ju fortare detta sker, ju mer smärtfritt kommer förändrigen att ske. Sedan spelar det inte heller någon roll vilka grundlagar eller andra fiktiva regelverk dom skriver och hittar på... Dessa ledare kan skrika sig hesa och sitta gråtandes i sin ensamhet för att ingen väljer att underställa sig deras tycke...

Detta handlar inte om Anarki, utan helt enkelt var och ens moraliska ansvar.

Vi kan heller inte göra detta själva, enbart påbörja med sig själv. För en förändring som detta, behövs alla och utan tvång... Nog kommer det bli bättre, men det finns några gupp på vägen före det blir bättre...

Nu skall jag sluta med mitt ordlavemang.

Tack för ordet och må bäst, där ni är!

Ta det ni gillar och förkasta allt annat.
Valet, har som alltid, varit ditt.
Vi kan ändå bara göra detta tillsammans, för era barn och kommande generationer...

Det finns inga gränser, enbart dom du själv väljer att sätta upp för dig själv. Du väljer till och med att sätta upp dina egna hinder och din acceptans i den träldom du befinner dig i. Valet till våld, valet träldom, valet till att frånsäga dig din rätt... Är ditt! Så även valet att inte acceptera det, vilket för mig är ett mer "moget" och medvetet beteende.

I fred och <3!

Posted on: 2011/5/21 12:50

Edited by Avatar on 2011/5/21 13:17:48
Edited by Avatar on 2011/5/21 13:21:29

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!

See User information
Tack, men nej tack!

Posted on: 2011/5/21 19:20
Administratör och grundare av vaken.se

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper