Vakencorner
|
Re: Leo Zagami
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Man kan bli lite fundersam, det har du rätt i. Men alla kontroller är inte implementerad inom EU ännu, men jag kan tänka mig att denna info kanske släpps medvetet i USA för där är det nästan försent för befolkningen att kunna återta rebubliken!
Känns lite som om dom saker som har implementerats i USA nu kommer över till EU såsom övervakning,lagar osv ..
Posted on: 2006/12/25 14:23
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
I see your point, though I also see the fact that USA was part of a bigger plan...a weapon or TOOL for globalism (planetism?)
Seeing that the power stuctures are similar all over the world, Leo perhaps is part of the plan. Question: WHere are THEY headed? Does LEO mention this?
Posted on: 2006/12/25 16:26
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Zagami... it all seems like an obvious trap...
a hoax... Think about it...
Posted on: 2006/12/30 17:04
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Vad jag har hört från intervjuerna så säger han att han endast kan bli dödad om påven ger order om det för att han är en högt uppsatt i deras blodslinje typ.
Men hur det än är tycker jag han verkar väldigt programmerad.. han pratar hela tiden om satan och djävulen och hur gud skulle vara en straffande gud! Nej för mej luktar det lite skumt hära.. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jo men precis, jag menar om han nu var så högt uppsatt så borde han veta att religioner etc är kontrollverktyg. Som du säger snackar han om djävulen och gud hela tiden, han låter mer som en religiös fanatiker än något annat. Jag menar om det visar sig att han har rätt...man blir ju mörkrädd, Islam har rätt. Take me away from here.
Som en vän till mig sa när vi disskuterade världspolitik. "*Suck*, - Det skulle inte förvåna mig om Islam har rätt." Quote:
Posted on: 2006/12/31 0:43
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Nej är Zagami medveten om att religioner är kontrollverktyg. Han följer sin egen väg som bygger på koranen men tar avståbd från det mesta.
Jag håller dock med om att han verkar ha de västerlänska religionerna som en stark referens vilket jag tror inte är så bra för att se hela bilden. Men klart man är hjärntvättad som Illuminat. Annars skulle de ju sluta vara onda och börja vara snälla?!
Posted on: 2006/12/31 16:13
|
|||
|
Administratör och grundare av vaken.se
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login