vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Leo Zagami

See User information
Never met Leo Zagami myself, but have been reading through his stuff he has put up online and red ice.

So a friend of mine said a wise thing in regards to this High-placed former (former?) Illuminati Mason etc...

Suppose this is just part of the plan, I mean he is STILL alive..

Apparently these people kill PRESIDENTS... so...

Now it COULD be time to reveal the "evil" or chaos-reaction-solution apparatus, expose ALOT of stuff...

To create..

MORE CHAOS etc..according to plan.
They no longer need these structures and organisations, time to move to space? Mars? Moon?
What thew hell do we know?

And the ones behind it have already planned this and are 2-5 steps ahead...WHAT is their next step?

Think 5 steps ahead....WHERE are they heading?

Literally UNDERGROUND?
2km under?

THINK about it.

Now, the information is very interesting and informative, though these organizations are NOT stupid, and regarding the theories have been up to this stuff for THOUSANDS or HUNDREDS of years, they excell at betrayal deciet and hiding...

Internet (illuminati creation through military) controlled by Big Business(masons etc) Watched by technologies we will never see for the most part for 20-40 years, so advanced...
As the military is always decades ahead..with techs...

They are watching, letting it all happen.. the INTERNET GSM TV....watching keeping tabs...

Leo Zagami never met the guy, who is he?
Really...

I mean, Its like Dick Cheyney coming out and revealing 911 or something...the truth that is... and THEIR involvement..create chaos, while the planners move along in the darkness, after offering a few members, betray a few, cut the loses, move on..

So, Leo Zagami

WHAT was he doing all this time in these circles huh?
Nice cutsie social wonderments for all those years or aiding and abetting his fellow brothers?

So, why did he suddenly stop?

Illumined he was????

So, he was so stupid that he never saw this coming?
That he was part of an evil organization?

Leo Zagami, never met him, did you?

Posted on: 2006/12/25 12:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Leo Zagami

See User information
Man kan bli lite fundersam, det har du rätt i. Men alla kontroller är inte implementerad inom EU ännu, men jag kan tänka mig att denna info kanske släpps medvetet i USA för där är det nästan försent för befolkningen att kunna återta rebubliken!

Känns lite som om dom saker som har implementerats i USA nu kommer över till EU såsom övervakning,lagar osv ..

Posted on: 2006/12/25 14:23
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
I see your point, though I also see the fact that USA was part of a bigger plan...a weapon or TOOL for globalism (planetism?)

Seeing that the power stuctures are similar all over the world, Leo perhaps is part of the plan.

Question: WHere are THEY headed?

Does LEO mention this?

Posted on: 2006/12/25 16:26

See User information
Zagami... it all seems like an obvious trap...
a hoax...

Think about it...

Posted on: 2006/12/30 17:04

Anonym
Vad jag har hört från intervjuerna så säger han att han endast kan bli dödad om påven ger order om det för att han är en högt uppsatt i deras blodslinje typ.

Men hur det än är tycker jag han verkar väldigt programmerad..
han pratar hela tiden om satan och djävulen och hur gud skulle vara en straffande gud!

Nej för mej luktar det lite skumt hära..

See User information
Jo men precis, jag menar om han nu var så högt uppsatt så borde han veta att religioner etc är kontrollverktyg. Som du säger snackar han om djävulen och gud hela tiden, han låter mer som en religiös fanatiker än något annat. Jag menar om det visar sig att han har rätt...man blir ju mörkrädd, Islam har rätt. Take me away from here. Som en vän till mig sa när vi disskuterade världspolitik. "*Suck*, - Det skulle inte förvåna mig om Islam har rätt."

Quote:

EttHund wrote:
Vad jag har hört från intervjuerna så säger han att han endast kan bli dödad om påven ger order om det för att han är en högt uppsatt i deras blodslinje typ.

Men hur det än är tycker jag han verkar väldigt programmerad..
han pratar hela tiden om satan och djävulen och hur gud skulle vara en straffande gud!

Nej för mej luktar det lite skumt hära..

Posted on: 2006/12/31 0:43

See User information
Nej är Zagami medveten om att religioner är kontrollverktyg. Han följer sin egen väg som bygger på koranen men tar avståbd från det mesta.

Jag håller dock med om att han verkar ha de västerlänska religionerna som en stark referens vilket jag tror inte är så bra för att se hela bilden.

Men klart man är hjärntvättad som Illuminat. Annars skulle de ju sluta vara onda och börja vara snälla?!

Posted on: 2006/12/31 16:13
Administratör och grundare av vaken.se

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper