Vakencorner
|
Re: Ovninen ar global, inte bara i sverige
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
källa tack. :)
Posted on: 2007/4/25 12:28
|
|||
|
Unknown.se - Sveriges (snart)största site om det okända. ;)
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
rymd ninja: Kan bara tolka det som att du hellre blir sprängd i bitar av en ickesvensk! De flesta känslomässigt normala människor vill väl fan inte bli sprängda alls. Vilket jäkla flummigt resonemang!
Posted on: 2007/4/25 13:22
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det ar inte mitt ansvar att lagga fram kallorna. Jag orkar inte leta efter sidan dar jag laste det, men det var iallafall fran en alex jones sida. Du for garna lyssna pa propagandan som sprids har, om att det endast ror sig om ovningar i sverige sa hindrar jag inte dig fran att tro det.
Alltsa, vi kommer att fa varldsregering ovsett vad vi tycker om det. Vaken,se ar sa full av gycklare och motsagelsefulla idioter sa att jag bara spyr, aven fast nastan allting som sags har ar sant. Problemet med denna organisation ar mentaliteten som ar skrammande. Ni tror ni har brytit er loss fran tanke monstren som dom vill trycka in i manniskor, men ni har sa mycket kvar av skiten. Detta beror pa att varje gang jag har last pa forumet, sa forstarks mina fordomar om idioterna som befolkar detta forum (jag orkar inte med och ta buddhist snacket, jag vet att jag ar arg mot folk eftersom jag har fordomar om allt.). Ni ar inte mindre hjarntvattade an den vanliga svt svensson. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
rymd ninja: Ehrrrm... ursäkta jag ställer frågan men vilken planet har du rymt ifrån? Vadå "Problemet med denna ORGANISATION"? Vilken ORGANISATION? Vilka är det som är ORGANISERADE? Det vore bra om du talade om det så jag får veta om jag också ingår i denna fantasiprodukt du skapat! ![]()
Posted on: 2007/4/25 16:51
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Vi vet att denna övning pågår även på andra platser i Europa och i USA, det är ingen hemlighet..
Vad har ninja för övriga funderingar runt 9/11 mm.. är du med på att dom flesta här vet att det är ett insider job?
Posted on: 2007/4/25 18:13
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Alltsa, vi kommer att fa varldsregering ovsett vad vi tycker om det. Vaken,se ar sa full av gycklare och motsagelsefulla idioter sa att jag bara spyr, aven fast nastan allting som sags har ar sant. Problemet med denna organisation ar mentaliteten som ar skrammande. Ni tror ni har brytit er loss fran tanke monstren som dom vill trycka in i manniskor, men ni har sa mycket kvar av skiten. Att identifiera problemen är väl en bra start. Att veta att någonting är fel. Alla som bor på planeten Jorden är givetvis hjärntvättade / mindcontroled i mer eller mindre grad. Du säger att nästan allting som sagts på vaken.se är sant! Hur kan du veta vad som är sant? Är du ett orakel? Quote: motsagelsefulla idioter / fr3D |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
![]()
Posted on: 2007/4/26 0:52
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Organiserade? Jag tror att skulle man samla ihop alla som brukar skriva här så skulle de bli problem att ens ha alla i samma rum.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Sale: Den kopplingen var skitrolig! Du menar ungefär som när lea kärringar och sura gubbar ringer in till TV:s klagomur istället för att stänga av TV:n. ![]()
Posted on: 2007/4/26 11:19
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
sjalvklart tror jag att 9/11 var en handelse planerad och utford av USA's regering i samarbete med hemliga sallskap. Den som tror att deras regering inte gjorde det, ar en dumskalle som jag tycker synd om. Men sen finns det andra idioter med, Jag litar knappast pa vaken,se eller alla som ar bakom denna sida av sanningen. Hela sanningsrorelsen ar styrd av dom for att avleda oss fran den riktiga sanningen. Det finns alltid en plan B.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det finns ingen plan B, om inte A funkar så måste de försöka en ännu större plan A. Om kolossen stannar av så kommer den att kollapsa eftersom alla de lägre lagren i pyramiden utom det allra högsta är bara lojala så länge som de har något att hämta. Har du hört talas om ett pyramid spel?
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ja, En person har kontakt med en person hogre an sig, och har massor av personer under sig.
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login