Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Alex Jones Endgame
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Toppen med svensk text - ser fram emot det !
Hittade en torrent på PB - laddar hem just nu, inte hunnit se ngt av denna version ännu ... men här är den iaf http://thepiratebay.org/tor/3858797/E ... nt.For.Global.Enslavement[2007]Alex.Jones[Eng]-Pr Rock on typ - lissom ... ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Endgame finns garanterat redan på googlevideo för dom som vill se men desto fler desto bättre för alla
Just nu ligger jag på 45% klar med uppladdningen, har sett filmen och visst är den bra men jag trodde på mer av all hype av Alex (iof är det alltid så när man hypar sina egna saker )Den är värd att sprida med resten av alla bra föreläsningar/filmer som finns!
Posted on: 2007/10/26 9:13
|
|||
|
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ja, fick mail från prisonplanet.tv
"ENDGAME: Blueprint For Global Enslavement - Watch It Online Now! For the New World Order, a world government is just the beginning. Once in place they can engage their plan to exterminate 80% of the world's population, while enabling the "elites" to live forever with the aid of advanced technology. For the first time, crusading filmmaker ALEX JONES reveals their secret plan for humanity's extermination: Operation ENDGAME." Men då tänkte jag, Live forever with the aid of advanced technology???? Errr.. ok WHAT is the proof of this? Maybe it is in the film, will watch soon. There had better be concrete evidence, otherwise Alex and co are just as good as Icke lizard man
Posted on: 2007/10/26 10:33
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Han menar snarare idéen om ett evigt liv, han säger aldrig att dom kan
Dom vill men inget om att dom kan...88% klart!
Posted on: 2007/10/26 10:39
|
|||
|
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Filmen är uppladdad och genomgår en undersökning av googlevideo... får se hur lång tid det tar...
Posted on: 2007/10/26 11:17
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Lorax, att man skulle kunna "leva föralltid" är varken sci-fi eller en nyhet, man kan i dagens läge få celler att sluta åldras. Bara en tidsfråga innan det blir möjligt för människor...
Och att "dissa" icke för sina teorier om reptiler är både korkat, oansvarit och exakt den inställningen jag tycker man ska jobba att inte ha..
Posted on: 2007/10/26 11:20
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Har bara sett halva än så länge, den här dator stolen is killing me.
Muglert vad mer hade du velat se i filmen?, det finns väll inte så mycket mer att säga än vad vi redan vet, och det är att folk måste vakna inse och tillsamans plocka ner deras pyramid vi är ju trots allt grundpelarna. Tyvärr är jag inte så optimistisk.
Posted on: 2007/10/26 11:25
|
|||
|
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ni kan ju se efter själva, den är nu klar av google:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7019594031080459964&hl=en
Posted on: 2007/10/26 13:29
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Dra ned dem med bittorrent, 260 kB/sek.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
"Bilderbergers right there"
Har inte sett hela än så dumt att kommentera den innan dess. Georgia guidestones riktlinjer skrivet i sten , 500 miljoner människor världspopulation limit , f.n. 7-8% av världens befolkning.
Posted on: 2007/10/26 15:50
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Med life-extensions menas att man kan förlänga livslängden, ni kan ju fundera på hur mkt pengar som lagt ner på denna forskning som utförts i skymundan från all press, media, forskare, professorer osv..
Vad skulle ni utforska om ni hade alla pengar i världen? Speciellt om ni var gamla gubbar som Rockefeller och company!
Posted on: 2007/10/26 16:58
Edited by TeBe on 2007/10/26 18:09:17
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ja, är man så maktkåt som världseliten faktiskt är, så vill man nog kunna leva "för evigt", för att kunna styra för evigt. Makt är nog den största drogen för dom psykopaterna.
Posted on: 2007/10/26 17:28
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Nice! Fick ner den på 30 minuter.. Tack för länken... Muglert, tack för tråden och google video länken... Blir en lysande frdag med lite conspirationer och smirnoff, man blir glad i allt elände.... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tänk vad lite videokonspirationer och sponken kan ge ge livet mening ändå.
Posted on: 2007/10/26 19:05
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Sale sa:JA ja där ser ni ,där ser ni var vad det jag SA , var var det jag sa.:) Fattar du inte detta novax har du ingen humor.)
Posted on: 2007/10/26 19:19
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Gott att jag hjälpte en kväll iaf
Hoppas på att fler får upp ögonen för det hela med denna film också... Nu är det ju dags att sprida den rent fysiskt och genom det vida internet!
Posted on: 2007/10/26 19:31
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Mitt inlägg var just det - kanske lite överkurs för somliga... för subtilt haha...
Posted on: 2007/10/26 19:44
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2007/10/26 20:44
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Sätt 40 min in tycker den är mycket bra får se om man orkar se hela
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
hehehe
Som person så gillar jag Alex han står och gapar och provocerar bilderbergare och bohemian club medlemar det är min melodi jag är lite avundsjuk hoppas de ska till Sverige snart igen för då ska det gapas och filmas |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Hehe lustigt att både Carl Bildt ca 27 min in i filmen och Leif Pagrotsky ca 40 min in i filmen finns med namn och leif med både namn och bild.
Men annars mycket svårsmält film med få bevis mest spekualtioner..
Posted on: 2007/10/27 11:44
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Oops, postade länken till den i 911 delen, sorry!!
Posted on: 2007/10/27 11:47
|
|||
|
"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det är så Alex brukar göra, han vill att man ska söka dessa svar själv och därför gör han inte en 30timmar lång film med all fakta... lite som jag uppfattar det iaf ![]()
Posted on: 2007/10/27 12:12
|
|||
|
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login