vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Then he laughed

See User information
Jag blev inspirerad utav Xtas och mediterade. Jag frågade skaparen hur vi fixar saker och ting. Vi är skapare av oss själva var svaret jag fick. Vilket jag visste. Men jag hade inte insett det, det var så klockrent när skaparen sa det till mig.

Skaparen har skapat oss till skapare. Det är ganska så otroligt och vi borde hedra skapelsen oftare än vad vi gör. Jag menar, vi hedrar kungar, kändisar, fantasi figurer, osv. Med fantasi figurer menar jag gudar som påstår existera. Du bestämmer ditt egna öde. Ställ dig vid en klippa och se vad du tänker. Är det dina tankar? Vem eller vad är du?

Jag har varit förlorad, och är förlorad, hur många versioner finns det av mig och dig? Oändliga såklart, så det är nuet som räknas, för det är där ditt medvetande finns.

Vi har två val. Låta jorden döda oss.

Eller ändra jorden och hela hennes samt oss själva.

Val 1 är inte att föredra, men det är sista utvägen och dödenf inns ändå inte. Vi är minnen och blir vi medvetna så har vi sparats kan man säga. Skaparen ser sin skapelse och sparar precis som vi sparar. Lyssna på hip-hoppens spirituella delar. De har makt att försätta dig i trans.

Hela världen är i trans, ganska kul att se. Det är vår fantasi som sprungit iväg lite väl mycket. Men nu finns botemedlet: Vetenskap.

Som tyvärr manipulerats. Så många är totalt vilseledda trots att de tror vi lever.

Vad de som inte tror på skaparen är blir cancer då de glömmer att alla är en själv. Så det jag gör mot dig, gör du mot mig. Skaparen dödar dock inget, allt är. Vi är som sagt skaparen i egen hög person.

Det vi gör emot jorden är mord på sitt vis och de som styr genom hemliga sällskap är skyldiga. Vi är multidimenisonella varelser som följer skaparens regler för dimensionen.

Jag dömer ingen, jag älskar alla, och jag pratar aldrig problem utan bara lösningar.

Jag lär mig om allt och alla. Gör du? Utan att döma eller ha fördomar? Utan att blunda för andras åsikter?

Det ger mig en överblick, och det är så jag tror skaparen ser oss alla. Vi har glömt bort allt och gett oss in i vårt universum. Det har varit ett oändligt äventyr så nu är vi hemma.

2012 är snart här. Det är moder jords deadline innan hon tar bort oss om vi inte skapar fred. Varför?

Hon flyttas till en ny dimension, en dimension där vi lever i balans och harmoni med skapelsen, det som skaparen skapade som vi existerar inom. Vi har genom vår skapelse skapat en cykel som innehåller alla cykler. Vi är universum, galaxer, stjärnor i ett perfekt universum. Sagan om Ringen är en metafor för vårt universum. One Ring/Universe to rule them all. Skaparen har själv inkarnerat sig, och vi är skaparen.

Det som inte är i balans flyttas till en vibration som de kan hantera utan att "försvinna" eller "raderas". Vissa delar av skapelsen är alltid på ett sätt för att det är så det fungerar. Det finns ingen "högsta" eller "lägsta" vibration i den bemärkelsen att en är noll och att en är ett.

Om någon hatar denna texten.

Är du då en cancer? Eller är du skaparen inkarnerad? Kommer du återgå till att glömma bort dig genom att inte sluta reinkarnera?

Endast skaparen kan bli skaparen. Cancer är alltid cancer.

Anledningen att 2012 är viktig är för att moder jord är den feminina aspekten av gud. Hon har gått från omniversum till universum till vår galax (milkyway) till vår planet för att ta med oss hem och inte bara det, vi har även utvecklats och lärt oss älska allt.

Om vi ska slippa bli bortsköljda av t.ex. en tsunami behöver vi bara älska varandra. Och om vi inte gör det så frågar vi oss varför och försöker finna en anledning att älska allt.

Det vi existerar inom är en gemensam skapelse inom skaparen. När man älskar allt ser man lösningar för allt, utan att det bryter emot den skaparens vilja. Vissa väljer faktiskt frivilligt att inte vara medvetna, vem är jag att bestämma om de ska eller inte ska vara medvetna. Men är de inte medvetna och är cancer i din verklighet så måste de bort.

Jag ser hur många är vilseledda av ignorans. För mig är kunskap godhet och ignorans är ondska, men jag älskar båda delarna. Hur kan vi annars vara medvetna? :)

Det finns bara kärlek eller rädsla, och att inte vilja tro sig vara skaparen är en rädsla, en rädsla för ens krafter. Vi är oändliga, det har skaparen sett till. Lita på skaparen. Men vet också att djävulen är lika smart som gud. Så se vad dina handlingar leder till så vet du vilken väg du går på. Har du bra minne? Isåfall är du påväg att bli skaparen och älska allt. Annars är påväg att somna.. igen... :)

Människokroppen är en underbar gåva, ta hand om den!

Oändligehten är en gåva, ta hand om den! :)

Ying/Yang, Gud/Djävulen, Högerhjärna/Vänsterhjärna.

Allt är ett, och ett är allt.

- seilon

Posted on: 2009/9/14 20:05

Edited by seilon on 2009/9/14 20:22:43
Edited by seilon on 2009/9/14 20:25:01
Edited by seilon on 2009/9/14 20:26:01
Edited by seilon on 2009/9/14 20:26:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper