Vakencorner
|
Om chemtrails i Svenska Dagbladet
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Israeliska flyplansbränslet förorenat
Kolla denna artikel: http://www.svd.se/dynamiskt/utrikes/did_9564144.asp Mvh Hubben
Posted on: 2005/4/19 19:32
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Om chemtrails i Svenska Dagbladet
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag brukar ta en tur ibland i privata flygplan, 4 sits. Jag funderar på att åka upp och ta ett prov. Vill någon vara med och härja lite? Det kostar inte många hundralappar att fixa detta. Värre är att få provet testat, har någon några kontakter inom detta område? Jag springer gärna in i en rättsal med stora kliv om så behöves...
Tjipp... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
På prisonplanet.com finns en kort film med någon som filmar paris-himmeln under en dag. Den visar hur det kan se ut med mycket chemtrails.
Posted on: 2005/4/21 7:27
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Vad e chemtrails?
Lassew
Posted on: 2005/4/21 18:40
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Flyg som sprider ut olika kemikalier i lufften medans som flyger. Dett är offta tungmetaller, svampar, salter samt olika former av större partiklar.
Detta används officiellt i vissa flygvapen för olika former av övningar, men misstänks (men mycket bevis) vara ett mycket stort fenomen. Du ser ett chemtrail genom att titta på ränderna effter ett flygplan. Om ränderna försvinner effter några 10 minuter eller så så är det ett kondensspår. Men om det stanar kvar mycket längre så kan det vara ett kemspår. Dessa spår bildar offta moln effter sig och kan i många fall tänka en hem himmel efftersom.
Posted on: 2005/4/21 21:37
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Att testa proverna är nog inte så svårt. Jag är mer orolig för om man kan lyckas ta prov från dessa chemtrails, är det inte svårt? Hur gör man?
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det enklaste sättet är att åka upp på samma höjd med ett privat flyg, och öppna alla ventiler i flygplanet när man flyger i "trailet", samtidigt som man andas i en gasmask. Allt som finns i luften samlas i filter och kan sedan jämföras med ett nytt filter. Inga komplicerade anårdningar behövs alls. Jag kom på det när jag lacka en bil senast, funkar utomordentligt.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
cee
Det skulle vara otroligt underbart om du gjorde något test. Fast, man kanske måste göra flera för att få fram fler bevis? Och sen kan man ju inte alltid vara helt säker på att de chemtrails man tror man prövar är verkliga chemtrails. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
En säger si, en säger så, vem fan skall man tro på????????
http://www.ufo.se/fakta/artiklar/kondens.shtml |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det är gott om spins numer... Hyckleri!
Jag har snackat med piloter, trafikledare, flygplanstekniker, kemibusar mm. Om UFO Sverige anser sig veta bäst så får dom anse det, men det är enligt mig lögn upp till hakan. Prover har bevisat att chemtrails är ett faktum. Man tror precis vad man vill, det kallas frihet, man skall därimot tänka på vad fakta säger. US har patent på utrustningen som skapar chemtrails, det säger en del tycker jag. Samma sak gäller nya patentet för mincontrol via TV. Titta inuti Din egen hjärna efter svaret, inte någon annan stans. www.wanttoknow.info är ett bra ställe att börja på. Eller kanske skall man se på manicken chembuster som trycker undan chemtrails, den lämnar kvar contrails, resten försvinner. Det tycker jag är svar nog, ni får själva välja vilket... Själv skall jag överbevisa alla kritiker och göra ett eget test om ett fåtal veckor. Sen kan vi snacka igen :) ... Hare gott folk... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Man skulle ochså kunna starta en kompressor som drar luften genom ett filter, alternativt komprimerar luften in i en tank, man skulle då ha mer av provet kvar.
Posted on: 2005/4/24 9:33
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hej, skall sanningen fram så tror jag absolut att det förekommer, om man ser till hur det ser ut i världen idag, så är det nog fan inte så konstigt om de verkligen försöker att ta död på oss. vi är väl redan över 6 miljarder människor nu???? Att folo vägrar att använda preventivmedel och att" ja nu e jag gravid igen för nittonde gången" är ju en sak, men att begå massmord, vilket förmodligen förekommer strider ju mot livet överhuvudtaget.
Men som min homeopat sade att bush sitter ju på toppen av frimurarpyramiden och när man lyckats komma ända upp till toppen med vad man försöker åstadkomma så kollapsar hela sammhället osv. Vågar snart inte äta vanlig mat längre med tanke på alla j***a gifter som finns däri. Ibland verkar det som att det är mer kemikalier i maten än det som vi verkligen behöver. Jag är mycket intesserad av hur det kommer att gå med eran "provtagning" men sker detta inte på flera tusen meters höjd som tanklfygen åker på,? kan man verkligen gå så högt med ett cessna, det kanske man kan, jag är ingen flygexpert. Nån annan här som amalgamsanerat, och innan varit svårt sjuk i 12år?? har även varit(och är) svårt SJUK av zoloft som hitills tagit två år av mitt liv, kämpar för livet varje dag och har trappa ner i snart ett år, andra jag har kontakt med kämpar på för sin egen överlevnad. Vore roligt om nån kunde dela med sej isåfall?? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Är det någon som förstår syftet med chemtrails?
Finns det någon bra förklaring om vad det hela går ut på?
Posted on: 2005/4/24 12:16
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Frimureri i så fall, befolkningskontroll, plus att "läkemedels"jättarna vill få sålt sin skit som gör oss ännu sjukare. Den teorin att man pumpar ut aluminiumspån för att förhindra växthuseffekten tror jag inte ett skit på, isåfall har dom att göra tills den "riktiga" domedagen, för vad händer när oljan tarslut??
Hur skall dom då fortsätta att kunna sprida aluminiumpartiklar för att förhindra växthuseffekt?? Tror till 100% iså fall att vi skall bli så sjuka att vi till slut mer eller mindre utplånas, Dom räknar ju med att det endast behövs kanske en miljard människor för att hålla systemet igång, så de andra fem miljarderna är ju direkt "överflödiga" eller?? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det finns flera anledningar till chemtrails. Hela vår galax snurrar ett varv på 26000 år. Varje varv passerar vi igenom ett bälte som heter "the photon belt". Detta bälte som vi nu är inne i påverkar el-gridden "nätet" avsevärt, kom ihåg vad som hände i US för en tid sedan. Dom hade stora problem att få igång elgridden igen och skyllde på både det ena och det andra. Under tiden dom försökte få igång detta så sprayades ordentligt med chemtrails över dessa områden. Chemtrails innehåller dels aluminium-oxider som gör att soltrålarna åker upp i ozonskiktet igen, därav global uppvärming, bla... Photonbältet's massiva energi skulle göra oss mycket friskare och trycka på utvecklingen för människan, se Ian Lungolds föredrag om Mayakalendern.
Jag går igenom detta i detalj i mitt föredraget som bara blir längre och längre :) ... Skriva har jag dock aldrig varit en höjdare på då jag lider av mindiarré :) ... Som jag nämt tidigare så kommer vi att ta prover på Gotland då dom sprayar massivt från och till. Nu har det varit lugnt en stund då jag spridit infon och trycket på media har ökat. Inom snar framtid kommer trycket garanterat att bli för stort för Gotlands små tidningar, jag skall ge dom en "eyeopener" dom sent glömmer, tusentals mail och telefonsamtal från alla som går o kollar in föredraget, "Digging for the truth, hand in hand with OneNess".... Det finns inga om, bara när... Dock inte tidsmässigt, tid är en överenskommelse, inte ett faktum. Hare gott... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Kan rapportera nu i skrivande stund att det förekommer mängder av "giftstrimmor" på skyn över göteborgsområdet, korsvis och helt klart inga "kondensstrimmor". Känns obehagligt, se till att få upp ett flyg snart och ta lite prover. Just nu har även halva företaget insjuknat i "influensa" det var ju inte länge sedan sist. Konstigt eller, tvivlar nu inte på detta fenomen längre. Nästa gång skall ja ta fars stjärnkikare och se vad det är för "flygplan".
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Stockholm är igenslammat varje dag, luften är seg, och näsan är täppt, varje dag. Dom trappar upp, och ingen bryr sig. Vad skall man göra. Ser 20 000 personer varje dag, men ingen ser sig omkring upp i luften och ingen ifrågasätter. Men en dag får dom astma. Ligger i släkten. Jo jo. eller Ms, eller Altz. Jo Jo, men det är klart då mins dom ju inte vad dom skulle tycka....
Jag har inte sett en enda dag utan chemtrails i stockholm sedan jag började titta. Inte undra på att lågprisbolagen i skyn har goda tider, sponsrade av CIA? Ryan Air har köpt 100 nya Boeing. Va kul. Undrar om dessa har ett sprinkler system innbygt?
Posted on: 2005/4/30 1:56
|
|||
|
||||
|
Re: repost
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Man skulle ochså kunna starta en kompressor som drar luften genom ett filter, alternativt komprimerar luften in i en tank, man skulle då ha mer av provet kvar. Om man nu vill testa, och det vill man ju. Hoppas jag.
Posted on: 2005/4/30 2:10
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Det tycks råda stor okunnighet om chemtrail
Nyttiga länkar finns på http://www.politiken.biz Läs också om HAARP och Echelon Hälsningar Yrsa Häggström
Posted on: 2005/5/13 12:27
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Tyvärr så blir man utskrattad och idiotförklarad av alla som man vill förklara för, och då hela jordens befolkning inte tror på detta, och nä men så kan de väl inte göra mm, så ansluter jag mej nu till de som inte tror på detta, och går vidare med mitt vanliga liv-
Detta kommer ALDRIG att bli erkänt osv, ubgefär som med amalgamet, de dör hellre, så varför sitta här och bry sej när alla andra ger fan i vad som händer. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det man kan göra är att vidta åtgärder för sin egen del i första hand, många är de idioter som kommer att falla offer för Chemtrails, fluor, aspartam, glutamat, och en hel räcka gifter som kommer att paja deras hjärnor, lungor och gener.
Man behöver inte vara en av dessa, man kan enkelt vidta åtgärder för sin egen räkning. Se till att sätta partikelfilter på sin bil och att ordna med riktiga filter till sin bostad. Att många andra aldrig kommer att fatta gör inte min luft bättre att andas. Den som inte vill tro på chemtrails, kan ju lugnt andas tills astman sätter in. Jag skall personligen skratta åt en sån person när han sedan kippar efter andan. "Sent skall syndaren vakna" Jag fick lära mig ett ordspråk när jag var liten: "Är huvudet dumt får kroppen lida" Precis samma i denna sak. Jag har ochså till viss del tröttnat på att informera folk så jag vet hur du känner, men jag tänker inte sälla mig till deras skara. En sak kan man vara säker på:, även om man är den enda personen på planeten som har rätt, är man den enda personen på planeten som har rätt. Vissa av dessa "svenssons" som vägrar att fatta, kommer att behöva offras för att andra skall kunna vakna, det är min slutsats. Men jag tänker inte låta mina lungor fyllas av fibrer och metaller. Plus en massa annan skit. Va fan, jag slutade ju att röka, dags att sluta andas chemtrails. Innan blir beroende.
Posted on: 2005/5/18 21:22
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Sant, men man kan ju alltid hoppas att dom ignoranta vaknar till. Ingen anledning att skratta åt deras missöden..
Posted on: 2005/5/19 6:27
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det finns bra luftrenare man kan införskaffa och ha i hemmet. Luften hemma är tre gånger så smutsig som utomhus. Luftrenarna tar bort mycket sporer, damm, metallpartiklar och liknande. Kan var till fördel då man vistar sig mycket inomhus hemma.
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login