vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anonym
Fuckbush / bushfuck, vart???
Vart har användaren Bushfuck / fuckbush tagit vägen???

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Fuckbush / bushfuck, vart???
han kanske tröttnade på allt cencurerande och all intern lobby'ing..

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Vad är det här för jävla kontrollbehov?
Ska det anses vara normalförfarande att en admin startar diskussionstråd avseende ens försvinnande om man väljer att sluta skriva? Ska Vaken-insamlingen gå till mer taggtråd eller vad?

Posted on: 2007/3/23 13:25

Anonym
Jag tyckte han skrev bra saker och mycket inlägg på vaken.se så jag tyckte det var konstigt att han dragit. Gav mig sin MSN för någon vecka sedan, så jag trodde inte han hade någon ambition att sluta här. Tråkigt med engagerade som bara försvinner. Undra bra vart han tagit vägen, thats it.

See User information
FuckOff är inte heller kvar

Posted on: 2007/3/23 16:20

See User information
Jag hade för mig att Buckfush var FuckOff, dom/han kanske bara har semester eller nåt.. Eller så sysslar han mer lite genuint IRL aktivism

Posted on: 2007/3/23 18:07
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Maybe he thought: I´m gonna fuck off and make a buck in the bush!

Posted on: 2007/3/23 18:10
Religion separerar - Andlighet förenar

Anonym
Sorry. FuckOff hette han ju...

See User information
Tja, han lever ju upp till sitt namn i alla fall.

Posted on: 2007/3/23 18:24

See User information
Quote:

void wrote:
Sorry. FuckOff hette han ju...

Trodde han hade blivit avstängd, så mycket personliga attacker som han levererade, men det är väl kanske vad du tycker är bra engagemang...

Har samlat på lite "best of" av honom...

Zagamis dokument är äkta och genuina eftersom jag har liknande dokument, gissa vad vad vi ska göra med ditt bajshål. lol

Utesluten? Man blir inte utesluten av att argumentera med idioter som du. (Men du kan väl påstå att du är shit hit och dit), fan fuck off, jävla goyim.

Jag vill introducera "Zink" som Säpo/FRA idiot som alltid snackar absurd shit, ex. varför använder inte Rönnskärsverken flygfotogen, asshole. Hoppas dina odrägliga skitungar får lära sig samma feedback funktion ifrån av microchips som du skall.

Asshole.

Din djävla disinfotönt, vem som helst kan se att B-25 som krashade i WTC är vedertagna händelser, så vida du inte tror att NBC and ABC ljuger igenom att att påstå att händelsen har inte skett.
[notera att FuckOff inte verkar veta att Empire state building är ett annat hus än WTC]

www.google.com WTC och B-25, något som SÄPO idioten hoppas att du inte gör. Och sluta klipp och klista in en massa skit som lägervakterna i Halliburton's läger har kokat ihop, må dina barn ha microchip och dina barnbarn bli autistiska, fast då hamnar de i organ banken där de hör hemma.

Varför vill inte ZPZ angripa psykologi och sociologi på samma grunder som han angriper astrologi? Enkelt svar, han är en jävla idiot som bör hålla sig till "skeptiker" forum.

Posted on: 2007/3/23 18:24

See User information
Allvarligt, sitter du och klipper ut hans påhopp. Bra jobbat skicka dom till polisen nu så kanske du kan stämma honom när du ändå sänker dig till den nivån!

Posted on: 2007/3/23 18:31
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Well, det ser inte vackert ut det han skrev Fuckoff.

Posted on: 2007/3/23 18:37

See User information
Jag har inte heller kunnat undvika att lägga märke till några av hans mer infantila kommentarer. Här är en klassiker från en tråd där han får chansen att referera till feminismen på ett kreativt sätt:

"Jag tycker de kan köpa en bättre vibrator."

Man kan diskutera hans bortfall. Men uppenbart är att han valde att inte längre stå för sina utspel. Personen i fråga gömmer sig bara. Han finns kvar, det kan ni lita på. Kommer dyka upp i fler lustiga former för att sprida mer smuts och desinformation.

Posted on: 2007/3/23 19:13

See User information
Många vänster stalinister/nazister tål ingen genuin kritik av deras egen ideologi och deras egentliga sponsorer. De är lika illa om inte värre än "Novus Ordo Seclorum".

Posted on: 2007/3/23 21:22

See User information
Och jag är av den enkla uppfattningen att man torde arkebusera COINTELPRO som zink, zpz2, verkligen osv. Varför inte ställa dem emot en vägg och "fire away"? Det är ju helt uppenbart vem de jobbar åt.

Posted on: 2007/3/23 21:26

See User information
Och feminister som vill ha privilegier som någon NWO neo-feudalist vill ha utöver likhet inför objektiva lagar kan fan skaffa sig bättre vibratorer eftersom de är samma shit som Rothshild som råkar äga 300 trilljoner och finansierar "Feminism" och "Co2 Bullshit" ända ifrån början, tom. Rockefeller erkänner det i sina egna memoarer att han finansierade "women liberation" och vet jävligt väl att boskap inte läser hans böcker.

Posted on: 2007/3/23 21:34

See User information
Haha som på beställning. En ny helt rabiat användare från ingenstans. Precis när man trodde man var av med skiten så dök hans ersättare upp. I samma tråd till och med.

Posted on: 2007/3/23 21:42

See User information
STFU, commie scum, du är fan inget bättre än zink och zpz2, vet du varför, du är samma skit man finansierade i Ryssland ifrån Wallstreet, 1913. Varför inte njuta av de 250 miljoner vita kristna som kommunist shits mördade och som det ovannämda försöker hemst gärna inte låtsats om. Det finns ingen vits att avslöja ena armen av NWO och deras 9/11 inside job om man inte gör det samma med vänster armen av samma skit.

Posted on: 2007/3/24 0:01

See User information
PS.

Zpz2 är en stor fet DESINFOHORA avlönad av SÄPO/CENTCOM/CIA, sitter och spelar dum och flinar medast cash:ar in deras betalningar.

DS.

Posted on: 2007/3/24 0:07

See User information
Prisa gud, FuckOff är återuppstånden!!!

Härligt att han är här och bidrar med sånt fint engagemang igen, eller vad säger du void?

Posted on: 2007/3/24 0:10

See User information
Är inte det otroligt att det här sk. forumet tillåter personer som motsäger sig självt åtminstående tre gånger endast i syfte att distratera/irritera det som egentligen borde göras, dvs. information blitzkrieg.

Jag kör åtminstånde med "Freeway Blogging".

Posted on: 2007/3/24 0:48

Anonym
Sleeplijn/fuckoff: Jag undrar varför du har raderat din gamla användare och skaffat en ny. Fattar inte varför, detta är bara förvirrande. Kommer du på nästa vaken-möte i stockholm?

See User information
Jag raderade mitt konto eftersom Micro tycker inte att jag ska kalla Chomsky för en gatekeeper hora och jag blev pissed off, jag kallar en spade för en spade och han tycker att jag ska vara "allvarlig" i att stödja Miljöpartiets extremist program. Well, Piss off.

Posted on: 2007/3/24 1:09

See User information
Dessutom är www.vaken.se full med gatekeeper shits som borde bannas och om ägaren inte tycker att man borde dumpa korkat disinfo shit som zink och zpz2 så kan man fan undra vem han egentligen jobbar åt.

Posted on: 2007/3/24 2:54

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper