vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 4 5 6 (7)

Re: 6 inlägg per dag (Nu upphört)

See User information
inläggs begränsningen är fortfarande begränsad, nu är den bara personlig och osynlig.

Annars kanske jag inte skulle behöva skriva via proxy..

*fotnot*

mitt ip är inte bannat för tillfället då "ipbann" Soptunnan måste tömmas ibland. (har hänt minst två gånger tidigare för mig som haft samma ip i över 4 år, och varit utesluten/bannad/utvisad/utlåst/stigmatiserad m.m m.m)

Posted on: 2009/12/29 0:24
what goes around comes around
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
shit novax jag blir nästan imponerad av dig nu, du träffade rätt för engångskull.

Jag besitter nämligen ingen självkänsla längre utan är numera självmedveten.

;)

Posted on: 2009/12/29 0:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag får också hålla på med proxy. De som är admins (av någon anledning) har spärrat ip-nummer som kända etablerade sajter för proxysurfning har. Det är sanslöst och väldigt vaket.

Någon (inte jag) postade en tråd om att när personen surfade med mullvad så kom det bara upp en blank sida. De märkte jag också när jag hade mullvad (kostar 50/månad).

http://www.mullvad.net/sv/

Om det vore förnuft och ryggrad på detta forum så skulle ni hiva iväg alla ip-banningar då det har stora konsekvenser, i er komasträvan.... Jag vet också att ett bibliotek hade blivit spärrat, det gick inte att nå vaken via deras datorer.

Posted on: 2009/12/29 0:30

See User information
om du ska lägga pengar på vaken så kan du lika gärna skicka dom till micro direkt..

*host* nej...
jag menade så klart att "donera" via "paypal"..

LOL

Allvarligt projsar du för proxys novax, vilken skojare du e asså, köp ett comviq surf istället där du får ny ip vid varje inloggning.
Något jag kommer göra..

annars så kolla in

http://proxy.org

SIEG VAKEN!

Posted on: 2009/12/29 0:38

See User information
Nej jag betalar inte för proxusurfning. Mullvad är vpn, inte proxy.

Jag har inte ändrat i mina nätverksinställningar för att surfa via proxy, utan bara nyttjat sådana sajter som tex
http://anonymouse.org/
http://surfy.nl

Jag har fiber i väggen och Bahnhof, ... och vill nog inte betala för comviq surf också.

Edit:

Sieg vaken.

Posted on: 2009/12/29 0:45

Anonym
Alla kan posta hur många inlägg dom vill, ingen regel finns kvar.

Givetvis hoppas vi att folk använder forumet för relevant information och vi ska sträva efter kvalitet.

Vill man bråka, chatta, tramsa, skrika, leka, umgås, eller inte har något bättre för sig än förstöra och sabotera kan man skicka PM till varandra eller addera varandra på MSN/ICQ.

Det är ingen idé att göra detta forum till en chatt.

Tack för att ni förstår och fortsätter hjälpa varandra!

[tråd låst]

« 1 ... 4 5 6 (7)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper