vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »

Anonym
Re: Ett hett tips till vaken.ses ledning!
Quote:

maggot skrev:
Och vilka här är rent främlingsfientliga och vad har du för kritirier för det ?
( Om du menar mig så hoppas jag att du hört i min blurb där jag förklarar mig syn på det hela)
Hör den på www.tankefrihet.se tryck på "Ladda ner filmer och filer" och sedan " Maggot blurb 1 "
Om du tar åt dig förväntas du ju leva upp till kriteriet... Jag har läst dina åsikter om muslimer

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Hjulet snurar men hamstern är DÖD.

Jag kritiserar ISLAM (du vet religionen) inte i första hand muslimer.

Är man kritiker mot kristendomen behöver man ju inte ha något emot kristna ?

Är man emot socialdemokratin betyder det inte att man avskyr 30% av sveriges befolkning.

Du är så totalt kokt i skit !

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Alla ismer är infiltrerade av makten. Kommunisk, feminism, nationalism mm mm.

Bara för att de är infiltrerade av makten betyder inte att de är bra eller dåliga.

Var medveten om att det är så och du kommer att se igenom lögnerna som matas ut via dessa samtidigt som du kan uppskatta det posetiva som dessa grupper gör.

Nationalism har sina för och nackdelar. Feminsim har sina för och nackdelar, New-age kulturen har för och nackdelar.

Om du tror att man kan välja ut de rätta ismerna och peka ut de felaktiga ismerna så kommer du gå vilse. För snart styrs din ism av makten och du är dess tjänare.

Posted on: 2008/4/15 18:20
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Maggot, vad jag förstår så kritiserar du mest invandringen och mångkultur. När det gäller Islam så verkar det som om du inte har tillräckliga kunskaper om detta ämne för att kunna kritisera religionen. Jag har gett dig chansen och kan fortfarande ställa upp att ge dig bättre kunskaper, men det du gjorde var att kopiera och klippa in konstiga citat från hemsidan fomi. Du ställde t.ex. aldrig frågan, "vad tror du på" eller, "vad är Islam?" utan riktade direkt in dig på kvinnornas situation vilket är den vanliga måltavlan när man "kritiserar". Jag säger som Sheik Yasin Khalifa: "Don´t ask me, ask my mother!

Så jag kritiserar din kritik av Islam eftersom det är normalt inte Islam du kritiserar, utan muslimska handlingar vilket Du tror ingår i Islam, och begreppet Mångkultur, Invandring.

Posted on: 2008/4/15 18:25

Anonym
Maggot - jag håller med om att det är fan så viktigt att ha en debatt om invandringen...en debatt som vi skulle ha initierat redan under 70-talet, när det inte längre var självklart att de som kom hit skulle rätt in i produktionsapparaten och integrerades "per automatik".
Att invandringsdebatten varit sån tabu har ju lett till främlingsfientlighet och alienation från infödda svenskar såväl som invandrare. Vad som luktar illa är att många som säger sig vilja ha en "invandringsdebatt" egentligen menar att alla svartskallar och blattar ska ut ur landet...och jag tror fan inte det är det du menar.

Hela vårt samhälle verkar ju vara byggt på vattentäta skott mellan etnisitet, kön, sexuell läggning, regional tillhörighet, ålder (inte minst) etc. etc. (tjoho, tänk va bra att vaken.se finns, där en massa människor av olika tillhörigheter kan mötas (så länge de kan skriva och använda sig av språket).

Bögar har fan ingenting med pedofili att göra per någon som helst jävla definition, det vet du. Hetero vita män är klart överrepresenterade när det gäller att åka till Tailand och knulla barn, mörda små flickor i dalarna eller sprida barnporr via internet.

Orwell sa massa bra saker. Huxley också. Att säga bra saker betyder inte att de har rätt i allt. Och jag misstänker att Orwells syn på patriotism växlade rätt ordentligt genom livet...före och efter Sovjet t.ex.

Hippies? Det sägs ju att man inte ska gene-ra-lisera...sluta generalisera så mycket herr Maggot. Din definition på vad som är hippies, new age, flum eller viktigt andligt uppvaknande kommer du att förändra genom livet - liksom Orwell. Du är alldeles för intelligent för att fortsätta definiera så trångt.
Läs Castaneda vet ja! (Om du törs dvs.)

Anonym
En del citat hämtades från fomi det är sant, MEN det gör väl inte det hela mindre trovärdigt när jag dessutom kopierade citaten från min egen koran och la ut citaten ur de valda surorna, så är det givetvis så att det står i koranen.

See User information
jag undrar bara ifall denna förnedring av kvinnor som praktiseras av muslimer, slöjbärandet är lagligt i sverige länge till..jag skulle vilja ha ett totalförbud direkt mot slöjbärande kvinnor för att skydda dom mot förtrycket...det måste väl ändå vara ett riktigt lågt själförtroende som detta bottnar i?..samma sak som får män att slå kvinnor..som för övrigt ochså är ett av de pikanta inslagen i islam.

När en kvinna inte ens kan ta med sitt barn på badhuset och simma lite så måste ju nåt vara alldeles åt helvete fel.

Posted on: 2008/4/15 18:50

Anonym
EXAKT Micro!
Om man kollar de flesta religioner (och många ismer), så börjar de alla likadant: någon bryter sig loss från det konservativa och stereotypa och börjar tänka själv och dra egna slutsatser och sprider dessa för att få folk att...vakna...men snart nog drar sig översteprästerna dit, som flugor till skit och kapar hela rörelsen för sin egen makts skull...

Quote:

micro skrev:
Alla ismer är infiltrerade av makten. Kommunisk, feminism, nationalism mm mm.

Bara för att de är infiltrerade av makten betyder inte att de är bra eller dåliga.

Var medveten om att det är så och du kommer att se igenom lögnerna som matas ut via dessa samtidigt som du kan uppskatta det posetiva som dessa grupper gör.

Nationalism har sina för och nackdelar. Feminsim har sina för och nackdelar, New-age kulturen har för och nackdelar.

Om du tror att man kan välja ut de rätta ismerna och peka ut de felaktiga ismerna så kommer du gå vilse. För snart styrs din ism av makten och du är dess tjänare.

Anonym
Quote:

I_Am skrev:
Maggot - jag håller med om att det är fan så viktigt att ha en debatt om invandringen...en debatt som vi skulle ha initierat redan under 70-talet, när det inte längre var självklart att de som kom hit skulle rätt in i produktionsapparaten och integrerades "per automatik".
Att invandringsdebatten varit sån tabu har ju lett till främlingsfientlighet och alienation från infödda svenskar såväl som invandrare. Vad som luktar illa är att många som säger sig vilja ha en "invandringsdebatt" egentligen menar att alla svartskallar och blattar ska ut ur landet...och jag tror fan inte det är det du menar.

Hela vårt samhälle verkar ju vara byggt på vattentäta skott mellan etnisitet, kön, sexuell läggning, regional tillhörighet, ålder (inte minst) etc. etc. (tjoho, tänk va bra att vaken.se finns, där en massa människor av olika tillhörigheter kan mötas (så länge de kan skriva och använda sig av språket).

Bögar har fan ingenting med pedofili att göra per någon som helst jävla definition, det vet du. Hetero vita män är klart överrepresenterade när det gäller att åka till Tailand och knulla barn, mörda små flickor i dalarna eller sprida barnporr via internet.

Orwell sa massa bra saker. Huxley också. Att säga bra saker betyder inte att de har rätt i allt. Och jag misstänker att Orwells syn på patriotism växlade rätt ordentligt genom livet...före och efter Sovjet t.ex.

Hippies? Det sägs ju att man inte ska gene-ra-lisera...sluta generalisera så mycket herr Maggot. Din definition på vad som är hippies, new age, flum eller viktigt andligt uppvaknande kommer du att förändra genom livet - liksom Orwell. Du är alldeles för intelligent för att fortsätta definiera så trångt.
Läs Castaneda vet ja! (Om du törs dvs.)

Ang det första så är det en YTTERST liten del av de invandringskritiska som vill kasta ut alla invandrare ur sverige det rör sig nog om max 10000 människor då dessa partier som arbetar för detta får tillsammans 2000 röster.

Ang "vita män" så är vita inte alls över-representerade i att mörda småflickor utan det är faktiskt svarta män
(invandrare begår mer mord en svenskar)
Ang porrindistrin så är det framförallt judar som kontrollerar den och inte "den vanliga svensson"

Jag kan väl utan några som helst problem läsa den där boken ska dra till biblan och se om de har den i slutet av denna månad.

See User information
Maggot, jag tror inte du äger någon Koran och om du skulle äga Koranen så tror jag inte du kan läsa den, då översättningar inte få heta Koranen.

Att plocka ut lite citat här och där kan ju få en person som Geert Wilders att framstå som islamolog. Det är ju intressant att all form av kritik ensta naggas mot samma frågor. Det är precis som att det finns en agenda i att skrämma folket från Islam, eftersom under den yta Du och många andra är och naggar på, så finns skatten vilket varken media, skolor/utbildningar tar upp. Du kan få en intressant länk av mig som du kan studera:

http://www.tafsir.com/

Posted on: 2008/4/15 18:56

Anonym
ang muslimer så tycker jag Henix i Nationaldemokraterna har sunda tankar kring det

"Folkpartiet (fp) har kommit med förslaget att man ska tvinga elever med utländsk bakgrund att delta i sexualundervisningen i skolan, samt att simlektionerna ska genomföras som brukligt i de svenska skolorna – allt utan undantag.

Nationaldemokraterna anser att det är fel att tvinga eller ens försöka förmå andra folkgrupper att anpassa sig efter vår kultur"

http://www.nd.se/nyheter/dokument.asp?dokID=576

See User information
nja, de flesta texter är skrivna så att 10 läsare kan tolka dom på 10 sett...många kan inte läsa..andra orkar inte..dom få som läser tolkar saker olika..dom som läst och tolkat är olika starka..dom starkaste kan gå sina egna vägar.

Den stora massan vill bara ledas av den dom tycker verkar starkast, och lyssnar på vad dom säger.

så tror jag det är.

kommer så väl ihåg när jag skulle konfirmeras..prästen läste en massa..och jag frågade lite..ifrågasatte..och redan första träffen sa prästen att jag kanske inte var mogen att konfirmera mig..alt att jag kanske skulle göra nåt annat : ) och jag fick en lång håltimme varje torsdag den våren.

Posted on: 2008/4/15 18:59

Anonym
Jag har ju själv visat dig bilder när jag strycker under dessa citat ur koranen där det står att man ska hugga armar och ben av människor och manen står över kvinnan mm

(har läst ca 20% av koranen)

Jag har en koran på svenska köpt här (godkänd av sveriges imaner)

http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=9146203222

Anonym
Visa mig statistiken ang. invandrare. Tills vidare kan du ju läsa här (googlade lite snabbt):

http://dansmaffian.se/index.php?optio ... sk=view&id=2053&Itemid=56
eller:
http://www.bra.se/extra/pod/?module_i ... 12&action=pod_show&id=479
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=531&a=747760
http://antigayretorik.blogspot.com/2007/06/vrlden-idag-idag.html
http://www.consequentia.se/?page=26

Inte ens denna tidning drar några kopplingar mellan invandrare och pedofiler: http://www.den-svenske.com/tidningen/dsns2-2005.pdf

Appropå Castaneda: Det är flera böcker...den första halva (Samtal med Don Juan) är bra, andra halvan är bara dravel (som han själv tar avstånd från)...de följande 2-3 böckerna handlar rätt mycket om hans experiment med tre olika halucigena droger...
Men alla böckerna är väldigt intressanta och beskriver mycket väl ett helt annat sätt att se på världen...samma värld, andra ögon.
Flummigt: visst satan är det det, men om man ger sig lite tid kommer man finna en del mycket märkliga saker (om hur man vaknar i drömmen t.ex. - där kan man snacka om kraftfulla (och billiga droger))

Quote:

maggot skrev:

Ang det första så är det en YTTERST liten del av de invandringskritiska som vill kasta ut alla invandrare ur sverige det rör sig nog om max 10000 människor då dessa partier som arbetar för detta får tillsammans 2000 röster.

Ang "vita män" så är vita inte alls över-representerade i att mörda småflickor utan det är faktiskt svarta män
Ang porrindistrin så är det framförallt judar som kontrollerar den och inte "den vanliga svensson"

Jag kan väl utan några som helst problem läsa den där boken ska dra till biblan och se om de har den i slutet av denna månad.

Anonym
Quote:

maggot skrev:

Jag har en vän som kallar dig vän... Jag kan inte förstå detta, men av hänsyn till hans val av dig som vän ber jag dig att stanna upp lite och titta på vad det är du skriver. Jag vet att du är ung och ungdomen gör misstag, men du har visat kapacitet förr, var vänlig att gör det nu också. Det är ingen som vill dig illa här maggot. Jag struntar totalt i det du säger om mig... Men det finns ingen utländsk barnmördare i sverige. Anders Eklund, Ulf Ohlsson och Thomas Quick är alla svenskar. Nämn en enda utländsk barnamördare.

See User information
du har missat hela grejen med alla unga tjejer som ramlar från balkonger??..eller som råkar springa ut i vägen??..kanske dom hänger sig utan anledning på sitt flickrum....

men näe..inte är det nån av dom som har mördats..hur kan nån tro det.

Posted on: 2008/4/15 19:44

Edited by molgan on 2008/4/15 20:05:25

Anonym
Quote:

molgan skrev:
du har missat hela grejen med alla unga tjejer som ramlar från balkonger??..eller som råkar springa ut i vägen??..kanske dom känger sig utan anledning på sitt flickrum....

men näe..inte är det nån av dom som har mördats..hur kan nån tro det.

Molgan...jättebra, men...nu var det pedofili den här tråden handlade om här på slutet...i början handlade den om tips om uppstyrning av debatten på vaken.se, som Niclas tyckte hade blivit alldeles förbålt störd av olika invandrartoleranta individer och en massa "new-age-flum". Sen reagerade jag väldigt starkt på Maggot som även drog in smygkommunister, bögar, feminister och pedofiler - liksom över en kam. Och där är vi nu. Är bögar egentligen pedofilernas stormtrupp och är de flesta pedofiler invandrare?

Hedersrelaterade mord är en annan debatt - starta gärna en sån tråd också.

See User information
sorry..var tänt som en reply till

Men det finns ingen utländsk barnmördare i sverige. Anders Eklund, Ulf Ohlsson och Thomas Quick är alla svenskar. Nämn en enda utländsk barnamördare.

fast helt utan bevis..

Hursomhelst.. att fundera på vilken folkgrupp som har flest pedofiler per capita är intressant, eller inte.

En iaktagelse är att så fort det näms pedofil i nåt sammanhang så tar det inte länge förns nån börjar pratas om bögar eller tidelag : )

Pedofili är alltid fel, utom när det inte är fel...tex när en 16 årig tjej har en 14 årig kille etc etc men jag tror ingen tänker eller säger pedofil i såna sammanhang utom amerikanska myndigheter kanske.

Posted on: 2008/4/15 20:04

Anonym
Jag har inte sagt att vita elller svarta är överrepresenerade i barnamod utan i just att invandrare är överrepresenterade i mord.
Sedan så har jag väldigt svårt att tänka mig att vi västerlänningar skulle ha en mer pedofiler och liknande en ex arabländer eller afrika där 8 åringar gifts bort med 40 åriga män osv

(glöm ej att mohameds islams heliga profet hade en fru som var 9-13 år gammal när han själv var över 30)

Ang min ålder så är det extremt irrelevant men du får det att låta som jag är 16 men är ju själva verket 23 och visst är det väldigt ungt

Anonym
Maggot - DÄR haru en poäng! Är det fortfarande fel med pedofili, när det är kulturellt accepterat? Är det rätt med faraonsk omskärelse, eller ska vi kritisera detta? Jävligt intressant fråga egentligen - får vi lov att döma andra utifrån våra egna värderingar.

23!?! Du skriver ofta som om du faktiskt var betydligt äldre (och visare) än så. Själv är jag 73 år och tycker att ålder, kön, sexuella preferenser mm är helt jävla ointressant. Tankarna däremot...de är väldigt, väldigt intressanta!

Quote:

maggot skrev:
Jag har inte sagt att vita elller svarta är överrepresenerade i barnamod utan i just att invandrare är överrepresenterade i mord.
Sedan så har jag väldigt svårt att tänka mig att vi västerlänningar skulle ha en mer pedofiler och liknande en ex arabländer eller afrika där 8 åringar gifts bort med 40 åriga män osv

(glöm ej att mohameds islams heliga profet hade en fru som var 9-13 år gammal när han själv var över 30)

Ang min ålder så är det extremt irrelevant men du får det att låta som jag är 16 men är ju själva verket 23 och visst är det väldigt ungt

See User information
klart du måste döma utifrån dina egna värderingar...eller har du kommit på nåt nytt?

Posted on: 2008/4/16 19:29

Anonym
Ang min ålder så stämmer den ja men det kan vi nog lämna åt sidan nu.

Jag som nationell vill inte göra anspråk på något annat folks land eller berätta för dom hur de ska styra deras autonomi, jag kräver endast rätten till mitt eget land och de som missbrukat våran gästvänlighet ska genast ut ur vår gemenskap.

See User information
Fakta är Fakta: Bögar ÄR gravt överrepresenterade bland Pedofiler:

http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=27431

Report: Pedophilia more common among 'gays'
Research purports to reveal 'dark side' of homosexual culture

--------------------------------------------------------------------------------
Posted: April 29, 2002
1:00 am Eastern

By Jon Dougherty
© 2008 WorldNetDaily.com

Child molestation and pedophilia occur far more commonly among homosexuals than among heterosexuals on a per capita basis, according to a new study.

"Overwhelming evidence supports the belief that homosexuality is a sexual deviancy often accompanied by disorders that have dire consequences for our culture," wrote Steve Baldwin in, "Child Molestation and the Homosexual Movement," soon to be published by the Regent University Law Review.

Baldwin is the executive director of the Council for National Policy in Washington, D.C.

"It is difficult to convey the dark side of the homosexual culture without appearing harsh," wrote Baldwin. "However, it is time to acknowledge that homosexual behavior threatens the foundation of Western civilization – the nuclear family."

Though the homosexual community and much of the media scoff at such accusations, Baldwin – who chaired the California Assembly's Education committee, where he fought against support for the homosexual agenda in the state's public schools – says in his report that homosexual activists' "efforts to target children both for their own sexual pleasure and to enlarge the homosexual movement" constitute an "unmistakable" attack on "the family unit."

Baldwin's research is substantiated in a recently completed body of work written by Dr. Judith Reisman, president of the Institute for Media Education and author of numerous authoritative books debunking sexual myths, including "Kinsey, Crimes & Consequences."

In her thesis – also written for the Regent University Law Review – Reisman cited psychologist Eugene Abel, whose research found that homosexuals "sexually molest young boys with an incidence that is occurring from five times greater than the molestation of girls. …"

Abel also found that non-incarcerated "child molesters admitted from 23.4 to 281.7 acts per offender … whose targets were males."

"The rate of homosexual versus heterosexual child sexual abuse is staggering," said Reisman, who was the principal investigator for an $800,000 Justice Department grant studying child pornography and violence. "Abel’s data of 150.2 boys abused per male homosexual offender finds no equal (yet) in heterosexual violations of 19.8 girls."

Jay Heavener, spokesman for PFLAG – Parents, Families and Friends of Lesbians and Gays, counters that federal crime data refute claims that homosexuals molest children at higher rates than heterosexuals.

"According to data from the Federal Bureau of Investigation (FBI), this claim is false," he told WND by e-mail. "The gay and lesbian community calls into question any dubious research which flies in the face of our own experience."

And Gary Schoener, a clinical psychologist who has been diagnosing and treating clergy abuse for 28 years, told Salon.com, "There are far more heterosexual cases than homosexual."

In terms of sheer numbers, that may be true. But in terms of numbers of children abused per offender, homosexuals abuse with far greater frequency; and boys, research shows, are the much-preferred target.

Baldwin says evidence he examined disproves the assertion that child molestation is more prevalent among heterosexuals. Both he and Reisman found that media coverage of adult homosexual abuse of minors is also slanted.

"The National Lesbian and Gay Journalists Association (NLGJA) recently boasted that although homosexuals are less than two percent of the population, three-fourths of the people who decide the content of the front page of the New York Times are homosexual," Reisman wrote.

That one fact is especially noteworthy, experts point out, given the recent child sex scandals taking place within the American Catholic church.

A survey by WorldNetDaily of recent news reports found that rarely did the media describe priestly sexual abuse as "homosexual" or "gay" activity – even though the worst incidents involved male-to-male contact, and a spate of investigative reports has revealed that the Vatican is concerned about an upsurge of homosexuals in seminary schools throughout the world.

Gay press promotes sex with children

Baldwin says his research not only "confirms that homosexuals molest children at a rate vastly higher than heterosexuals," but it found that "the mainstream homosexual culture" even "commonly promotes sex with children."

"The editorial board of the leading pedophile academic journal, Paidika, is dominated by prominent homosexual scholars such as San Francisco State University professor John DeCecco, who happens to edit the Journal of Homosexuality," Baldwin wrote.

During his research, he also found:

The Journal of Homosexuality recently published a special double-issue entitled, "Male Intergenerational Intimacy," containing many articles portraying sex between men and minor boys as loving relationships. One article said parents should look upon the pedophile who loves their son "not as a rival or competitor, not as a theft of their property, but as a partner in the boy's upbringing, someone to be welcomed into their home."

In 1995 the homosexual magazine "Guide" said, "We can be proud that the gay movement has been home to the few voices who have had the courage to say out loud that children are naturally sexual" and "deserve the right to sexual expression with whoever they choose. …" The article went on to say: "Instead of fearing being labeled pedophiles, we must proudly proclaim that sex is good, including children's sexuality … we must do it for the children's sake."

Larry Kramer, the founder of ACT-UP, a noted homosexual activist group, wrote in his book, "Report from the Holocaust: The Making of an AIDS Activist": "In those instances where children do have sex with their homosexual elders, be they teachers or anyone else, I submit that often, very often, the child desires the activity, and perhaps even solicits it."

In a study of advertisements in the influential homosexual newspaper, The Advocate, Reisman found ads for a "Penetrable Boy Doll … available in three provocative positions. She also found that the number of erotic boy images in each issue of The Advocate averaged 14.

Homosexual newspapers and travel publications advertise prominently for countries where boy prostitution is heavy, such as Burma, the Philippines, Sri Lanka and Thailand.
Homosexuality 'youth-oriented'?

"Research on the homosexual lifestyle confirms it is almost exclusively a youth-oriented culture," Baldwin wrote. "Very few gays exhibit preference for older men."

"Some admit to focus on teenage boys," he said, "some on prepubescent boys, and many cross over between categories."

A 1988 study detailed in Baldwin's report found that most pedophiles even consider themselves to be "gay." According to the study, "Archives of Sexual Behavior," some 86 percent of pedophiles described themselves as homosexual or bisexual. Also, the study found, the number of teenage male prostitutes who identify as homosexuals has risen from 10 percent to 60 percent in the past 15 years.

When asked what he thought about critics who attempt to debunk his research, Baldwin said the results speak for themselves.

"For them to say this theory is false is to call many of the homosexual movement's leaders liars," he said. "Most of my evidence comes right from the gay community."

"I managed to find enough evidence that my thesis – child molestation is an integral part of the homosexual movement – is a valid thesis," Baldwin told WorldNetDaily.

Other experts have also found a distinct pattern between child sex abusers and the incidence of homosexuality.

"How long can psychologists be in denial about the significance of the dark side, and ignore what it implies about the homosexual condition? And there's a matter of even greater concern. How long will psychologists eagerly throw open the door to gay life for every sexually confused teenager?" writes Joseph Nicolosi, Ph.D, on behalf of NARTH – the National Association for Research and Therapy of Homosexuality – a group that says it exists to "provide psychological understanding of the cause, treatment and behavior patterns associated with homosexuality, within the boundaries of a civil public dialogue."

The North American Man-Boy Love Association, or NAMBLA, is "a group that openly promotes sex with minor boys and claims that boy-lovers respond to the needs of the boys they love," Baldwin said in his report.

The group is often endorsed by "many of the homosexual movement's most prominent leaders," he said.

Advocacy moving to schools

Promotion of the "gay and lesbian lifestyle" is increasing in the nation's public schools.

A WND survey of homosexual-oriented websites found that almost every group has some sort of program to "educate" teachers, school administrators and other school employees about the homosexual lifestyle:

GLSEN – the Gay Lesbian and Straight Education Network – bills itself as "the largest national network of parents, students, educators and others" specifically formed to end "discrimination based on sexual orientation and gender identity/expression in K-12 schools. Two recent press released boasted of the Broward County (Fla.) school board approving GLSEN-sponsored "training for teachers."

A student activist working with GLSEN officials has managed to "give voice" recently to "gay, lesbian, bisexual and transgendered students" at California schools;

PFLAG has created a national campaign called, "From Our House to the Schoolhouse," distributing to school officials – among other materials – a booklet entitled, "Just the Facts About Sexual Orientation and Youth: A Primer For Principals, Educators, & School Personnel. [Editor's note: Readers need the Adobe PDF reader to open and read this file.]
Though most school-related programs are sold to administrators and parents as programs designed simply to end persecution of homosexuals and lesbians, none disclose what Baldwin says is compelling evidence that homosexuality is harmful to children.

"What … does the academic literature say about the relationship between homosexuality and child molestation? Quite a bit, actually," he wrote, quoting data compiled by the Family Research Institute: "Scientific studies confirm a strong pedophilic predisposition among homosexuals."

The institute, after reviewing more than 19 studies and peer-reviewed reports in a 1985 "Psychological Reports" article, found that homosexuals account for between 25 and 40 percent of all child molestation.

"But this number is low," Baldwin says, "due to the fact that many reporters will not report if a child molester is a homosexual, even if he knows that to be the case."

Posted on: 2008/4/16 20:18

See User information
Håll er till ämnet. Inte invandring, utan heta tips till vaken.se.

Posted on: 2008/4/16 20:28
Administratör och grundare av vaken.se

« 1 (2) 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper