vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: FRA-demonstration i Göteborg 28 juni - Faktasspridningsintresserade?
Det kändes som den förmedlade att det var par hundra personer (demonstrationen var runt 1000 pers) som stod och visade faktan kring 11 september när det var betydligt färre.

Missade detaljen att det endast är trafiken över Sveriges gränser.

(Ja, jag är petig.)

Sista bilden var riktigt passande.

PS: Inte insatt alls i det spirituella men vad jag fått förklarat är att om man känner/utropar hat, ilska m.m så stärker det den "onda sidan". Kanske har fel, kanske har rätt men det känns som den "onda sidan" har kopplingar till egoism, hat, krig och liknande för i de senaste 100 åren har man sett att förstörelse, egoism m.m. verkligen har frodat.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Krus jag respektera på 100% din tänkande.

Det kändes som den förmedlade att det var par hundra personer (demonstrationen var runt 1000 pers) som stod och visade faktan kring 11 september när det var betydligt färre.

I know...

Angående trafiken som jag har fattat (men kanske jag har fel) de gäller även all trafik inom Sverige, motsatsen skulle vara konstig eftersom en direkt kontroll av servern i landet är betydligt enklare ärn dom i utlandet (du vet vad jag arbetade med, vissa fakta kan jag).

PS: Inte insatt alls i det spirituella men vad jag fått förklarat är att om man känner/utropar hat, ilska m.m så stärker det den "onda sidan". Kanske har fel, kanske har rätt men det känns som den "onda sidan" har kopplingar till egoism, hat, krig och liknande för i de senaste 100 åren har man sett att förstörelse, egoism m.m. verkligen har frodat.

HELT RÄTT. Men för att citera från "The cronical of Riddick" ibland man behöver en annorlunda typ af onda för att bekämpa onda.

Glöm inte vem finns bakom den s.k. "Dialog Polis"

Resized Image

People titta igen på videon, kolla kommentarerna!!!

Vi har vakna halva Jorden! Tack igen till alla som va med nu på Lördag, och tack igen till alla er for att ställa upp mot Djävulen!

http://www.youtube.com/watch?v=3h-3p-0bs_U

Posted on: 2008/6/29 18:55
Fuck the NWO. FUCK IT FUCK IT FUCK IT!!!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

Det var lite det jag ville komma fram till

Anonym
Quote:
Angående trafiken som jag har fattat (men kanske jag har fel) de gäller även all trafik inom Sverige, motsatsen skulle vara konstig eftersom en direkt kontroll av servern i landet är betydligt enklare ärn dom i utlandet (du vet vad jag arbetade med, vissa fakta kan jag).

Så de gör är att all trafik i kabel som går in och ut ur Sveriges gränser skall göras en exakt kopia och skickas till FRA för analys.

Ungefär samma sätt som det tyder på att AT&T har gjort i några år i USA, där det har monterats något på datakablar för att plocka ut en kopia av datan till rum som bara vissa personer kan komma in i.

Jag skulle inte bli förvånad om liknande AT&T sker i Sverige idag. Efter att man rotar i det hela är Sverige lite mer korrupt än att politiker köper Toblerone på statens bekostnad så varför skulle inte detta också vara möjligt? (KONSPIRERAR!!!)

See User information

#85 - Most Viewed (Today) - Education - Germany
#32 - Most Viewed (Today) - Education - Italy
#39 - Top Favorites (Today) - Education
#25 - Top Rated (Today) - Education

Redan

Vad var de nu? 4, kanske 5 timmar på YT?

Allså, att vara efter 5 timmar nm. 25 (!) på YT.....

Posted on: 2008/6/29 20:36

Anonym
Jag lade upp bilderna och krus återberättelse som en liten nyhet på vaken. Fint och inspirerande!

Stegal: Youtube filmen du satte ihop är fin, men jag skulle helst att sett utan retandet/förlöjligandet mot polisen. Det går att återberätta exakt vad dom gjorde och vad dom bad er göra, utan att retas mot dem (pigs, etc). Jag tycker det är viktigt att vi ska vara kyliga och lugna med sådana gliringar. All cool?

Bra jobbat allihopa!

Anonym
Poliser skall vi ha med oss framöver. Prata med enskilda Poliser och ge dom information.

Hepp.

See User information
Mina vänner jag är inte aggressiv mot Polisen elle nåt sånt, men en gång till -DENNA VIDEO ÄR RENA RAMA PROPAGANDA-, för att se till ATT FOLKET VAKNAR, och nu vaknar dom MÅNGA när idag videon är nm. 16 - educational på YT.

Synd att ni har inte tyckte om den, glöm inte att alla ni som var på demonstrationen fick veta direkt från mig att jag ville använda materialen för propaganda MOT NWO. Inte som ICA reklam.

Men kanske vi kan göra så att nästa gång ni ta hand om median och kanske vi kan dela ut godis påsar och kaffe på torget och få med oss 1.000.000 människor att fatta att vi lever på lånad tid. 3? 4 år till?

Även ett lotteri med gamle mormors Märta hemmagjorda knäck skulle inte va så dålig som ide.

Eller vaknar vi själva innan vi kan kan vakna folket hoc om ni tittar på länken nedan ni kanske förstår att de stora grabbar är stora INTE för att de är kända för deras gratis bryggkaffe.

Men för ATT DOM HÖRS. VÄL.

http://www.youtube.com/watch?v=hzzTyU70A5s

Posted on: 2008/6/30 22:02

Anonym
Nu missförstår du både mig och Void. Polisen är ett maktmedel dom använder för att kuva oss. Men människan bakom uniformen är fortfarande en människa, om än sovande sån.

Det har vi ett flertal tillfällen visats att många poliser är mottagliga för information genom vänligt bemötande.

Jag tror inte att vi kan skaka, slå, skrika, eller håna liv i dom som sover djupt. Men dom som slumrar kan vi så ett frö hos, och på så vis få dom förstå att vårat uppsåt inte är att skapa kaos genom verbalt våld.

Vi måste välja våra tankar och rikta vår energi åt rätt håll!

Kärlek!

See User information
Jag måste förklara en sak och troligen ber en ursäkt.

De var a73 en gång som frågade mig via PM om jag var en "hetsig italienare" och då svarade jag "nej" för att jag faktiskt tycker inte så.

Men nu i diskussionens anser jag att de är jag hetsig i jämförelse med er, vänligen bli inte "rädda" för mig, jag är den som jag är

Van till en hetsig liv, men ärlig och engagerad mot djävulen.

Ja, jag tror att vi kommer att hitta en "mittimellan läge" mellan oss.

P.S. jag har personliga vänner inom Polisen. Men när de gäller aktivitet jag lita inte ett dugg på dom, mer sjukkassan sänks mer deras löner höjs i balans med reaktionen i samhälle.

Har du en snut på 40.000 kr. i ficka och som har huslån fru och barn och han riskera de hela, har du en batong mellan framtänderna.

Fred. Och FUCK THE NWO :)

Posted on: 2008/6/30 22:46

Anonym
Quote:

stegal skrev:

De var a73 en gång som frågade mig via PM om jag var en "hetsig italienare" och då svarade jag "nej" för att jag faktiskt tycker inte så.

Men nu i diskussionens anser jag att de är jag hetsig i jämförelse med er, vänligen bli inte "rädda" för mig, jag är den som jag är

P.S. jag har personliga vänner inom Polisen. Men när de gäller aktivitet jag lita inte ett dugg på dom, mer sjukkassan sänks mer deras löner höjs i balans med reaktionen i samhälle.

Har du en snut på 40.000 kr. i ficka och som har huslån fru och barn och han riskera de hela, har du en batong mellan framtänderna.

Rätt skall vara rätt.

Jag välkomnade dig i gänget....

"Trevligt med en Temperamentsfull Italienare i gänget."

Det är ju en vanlig syn på " Sydlänningar " bland oss Nordbor ( Fördom ?? ) att folk från Södra Europa är mer temperamentsfulla.

Anonym
Quote:

A73 skrev:
Quote:

stegal skrev:

Rätt skall vara rätt.

Jag välkomnade dig i gänget....

"Trevligt med en Temperamentsfull Italienare i gänget."

Det är ju en vanlig syn på " Sydlänningar " bland oss Nordbor ( Fördom ?? ) att folk från Södra Europa är mer temperamentsfulla.

Instämmer med A73! Välkommen ombord!

Du skall dock ha en eloge för att du insåg att du kanske gick litet överstyr. Sånt händer alla här.

Nu tar vi fokus!

Anonym
Känns inte som jag behöver tillägga något mer kanske, A73 och arthax redde väl ut det mesta här ovan.

Jag skrev ova att jag tyckte "videon var fin" och jag tycker om den, jag menar bara att det ur min synvinkel är ännu bättre om man fimpar gliringarna/öknamnen mot polisen(samt andra grupper) nästa gång. Det går att göra gliringar på ett mjukare sätt, och det tror jag är mycket bättre i längden.

Anonym
Använde Expressens färdig gjorda mail till riksdagen om FRA.
Tänkte posta deras svar, samt mitt. Är inte säkert att jag har -helt- rätt i mitt svar, skrev i vredesmod.

Håll till godo.

"Hej, Tack för ditt mejl om FRA. Det är lite synd att du inte skickar ettpersonligt mejl utan använt dig av Expressens massmejl, eftersom detinnehåller felaktiga påståenden. Ett mejl mellan två svenska användarekommer inte som Expressen påstår att "avlyssnas av FRA" oavsett om detskulle passera landsgränsen. Inrikes trafik förmedlas utan att den som kommunicerar kan påverka hurdetta sker. Operatörerna väljer vanligtvis den billigaste transportsträckanvilket kan medföra att inrikestrafik kommer att gå över landets gräns ochtillbaka. Därför kan det inte helt uteslutas att inrikestrafik renttekniskt skulle kunna bli åtkomlig för FRA. Det innebär dock inte atttrafiken får inhämtas - för det krävs att trafiken är relevant för svenskutrikes-, säkerhets- eller försvarspolitik eller för kartläggning av yttrehot mot landet. Om sådan trafik ändå skulle hamna i FRA:s system finnstydliga bestämmelser om förstöring av kommunikation som saknar relevans försignalspaningens ändamål. Om du har andra frågor du vill ha svar på kan du titta på dessa frågor ochsvar som finns på regeringens hemsida.http://www.regeringen.se/sb/d/3013/a/78411 Mvh / Roger"

Svar,

"Hej Roger,

Tack för ditt svar. Mitt mass-mail från expressen är bara ett i raden av "upplysnings"-mail jag har skickat.
Som jag ser det, och som Leif GW Persson öppeterkänt så har avlyssnigen av Sveriges befolkning pågått länge. Samt den Internationella avlyssningen som sker i England (där även sverige ingår). Att dom succesivt bygger upp ett närverk av kontroll är ingen lögn. Frågan är mer när dom väljer att ingripa mot organisationer och tvingas exponera sin egen verksamhet (som är -hemlig-) Det är ett beslut som vägs på våg.

Den viktigaste frågan är således inte FRA förslaget i sig, utan syftet bakom. Att människor luras ge upp lite av sin frihet för att få mer säkerhet. Det vet både du och jag att det är ett skämt. Vi har ingen frihet sålänge vi har en korrumperad regering.

Våran egna, "folkvalda" statsminister medverkade ju själv på Bilderberg mötet. Vad som sägs där är inget vi i det demokratiska sverige får reda på. Där skulle vi använt oss av en "human fra-lag" för att få reda på vilka direktiv han fått av sina ledare.

Än värre är att människor inte förstår hur viktigt det är att Irländarna röstar, Nej till Lissabon fördraget. Valéry Giscard d'Estaing Frankrikes fd president säger själv
"att folkomröstningar liknande den som hölls i Irland om Lissabonfördraget helt enkelt kommer att ignoreras av byråkraterna i Bryssel, då det förhindrar utvecklingen mot ett integrerat Europa."

På den frågan, vilket vi inte folkomröstade om, har våran kära regering svarat, Ja. (På order av den styrande eliten som vill centralisera Europa.)

Tack för ditt mail Roger.

Vad är din personliga inställning till FRA och Lissabon Fördaget!?

mvh,
Stefan"

See User information
Jag har åxo fått den och besvarat i en bästemd men inte irriterande sätt.

Nu hittar jag en email i min brevlåda, jag är säker att den är en hoax men ändå adressen är CIA.gov

Dear Mr Stefano G.

We have discovered that you are claiming to be a terrorist and also some discrepancies in your perceptions regarding the 9/11 incident.
We strongly would like to recommend that we meet in person to clarify any misunderstanding.

We will pick you up at anyplace, if not adviced it might happen randomly.

Regards

Scott Dale
Special Agent, Nordic Op:s

Mitt svar:

Dear Mr Scott D.

I have never claimed to be a terrorist but to be, whit all the others innocent people and not related to crimes as terrorism, threated like one if i dare discuss the doubts about the 9/11 whit anyone i know in a public place.

This goes against my guarantee freedom of speech and this and only this is the reason of my protest. Not directly the facts about the 9/11 but the violation of my constitutional rights about simple discussion, who can be about 9/11 or football or prepare meals.

"We will pick you up at anyplace, if not adviced it might happen randomly."

You are more than welcome to do so, when you want but in my own civilized country usually people call each other by phone and decide a time for a meeting, i will be more than happy to discuss what you see as a problem whit you, your staff and my italian and swedish lowers that are receiving a copy of this in the same time you are reading it.

Personally i believe that this is a joke, but i don't like jokes like this and as a CIA officer you should know better that to warn a "suspect" (of freedom of speech?) before you pick up somebody.

Best Regards

Stefano Galli,

Humane being , working father.

Någon av er som har fått liknande email?

Jag tror att det är bara ett sätt att skrämma människor och den brevlåda är inte mitt officiella, den senaste är bara 4 från Vaken och Regeringen via Expressen-brev som har fått den.

Ska öppna ny information 3D för alla om detta.

Posted on: 2008/7/2 21:43

See User information
Hehe, jag skulle gissa att nån skämtar med dig aprillo.
Kollat epost-headern och undersökt avsändarens IP?

Posted on: 2008/7/2 21:46

See User information
Ja :D jag tror att jag har hittat snubben och har reporterad honom till hans host + krävt förlåtelse "annars jag anställer en amerikansk avokat som plokar un när som helst" hehehehheh!

Posted on: 2008/7/2 22:46

See User information
Bara för att göra så ni skratta lite:

Hello.

I'm receiving hate emails from this email address bound to your net.

This person declare to be a CIA agent and is using a false "CIA.gov" host from your net, you can understand the following legal problems when i perform a legal action on this person so i urge you to shut him down now.

From - Wed Jul 02 23:07:25 2008
X-Account-Key: account2
X-UIDL: 1215028396.26044_0.vivaldi31
X-Mozilla-Status: 0003
X-Mozilla-Status2: 00000000
X-Mozilla-Keys:
Return-Path: <jali@jali.us>
X-Spam-Checker-Version: SpamAssassin on mail.register.it
X-Spam-Status: No, score=2.9 required=10.0
Delivered-To: therecovery-se-info@therecovery.se
Received: (qmail 25975 invoked from network); 2 Jul 2008 19:53:15 -0000
Received: from unknown (HELO jali.us) (208.131.133.7)
by vivaldi31.register.it with SMTP; 2 Jul 2008 19:53:15 -0000
Received-SPF: none (vivaldi31.register.it: domain at jali.us does not designate permitted sender hosts)
Received: (from jali@localhost)
by jali.us (8.13.1/8.13.1) id m62JrClK012090;
Wed, 2 Jul 2008 13:53:12 -0600
Date: Wed, 2 Jul 2008 13:53:12 -0600
Message-Id: <200807021953.m62JrClK012090@jali.us>
To: info@therecovery.se
Subject: Meeting
From: scott.dale@cia.gov
X-Antivirus: avast! (VPS 080702-0, 2008-07-02), Inbound message
X-Antivirus-Status: Clean

The WHOIS is:

OrgName: WestHost, Inc.
OrgID: WESTHO
Address: 164 N Spring Creek Pkwy
City: Providence
StateProv: UT
PostalCode: 84332
Country: US

NetRange: 208.131.128.0 - 208.131.159.255
CIDR: 208.131.128.0/19
OriginAS: AS29854
NetName: WESTHOST-NOC
NetHandle: NET-208-131-128-0-1
Parent: NET-208-0-0-0-0
NetType: Direct Allocation
NameServer: NS1.WEST-DATACENTER.NET
NameServer: NS2.WEST-DATACENTER.NET
NameServer: NS3.WEST-DATACENTER.NET
Comment:
RegDate: 2005-12-13
Updated: 2008-04-04

RAbuseHandle: WESTH1-ARIN
RAbuseName: WestHost Inc
RAbusePhone: +1-435-755-3433
RAbuseEmail:

RTechHandle: WESTH1-ARIN
RTechName: WestHost Inc
RTechPhone: +1-435-755-3433
RTechEmail:

OrgAbuseHandle: WAD6-ARIN
OrgAbuseName: WestHost Abuse Dept
OrgAbusePhone: +1-435-755-3433
OrgAbuseEmail:

OrgTechHandle: WESTH1-ARIN
OrgTechName: WestHost Inc
OrgTechPhone: +1-435-755-3433
OrgTechEmail:

# ARIN WHOIS database, last updated 2008-07-01 19:10
# Enter ? for additional hints on searching ARIN's WHOIS database.

The text of the email is:

Dear Mr Stefano G.

We have discovered that you are claiming to be a terrorist and also some discrepancies in your perceptions regarding the 9/11 incident.
We strongly would like to recommend that we meet in person to clarify any misunderstanding.

We will pick you up at anyplace, if not adviced it might happen randomly.

Regards

Scott Dale
Special Agent, Nordic Op:s

We can say like this.

If you are just a kid trying to fuck around whit me ok, i understand and maybe we don't share same point of view.
In this case just apology, i forget the whole story and if you whis so we can talk about the reasons of you hanging on my back. Thats it.

If not, or you don't want to apology i will have an american lower to "pick you up at anyplace, if not adviced it might happen randomly". And i hope that you have plenty of money 'cose the inside of a jail cell is not i pretty thing to see, i know it personally.

By the way it doesn't exist any "Scott Dale" in any kind of CIA Nordics Ops my friend.

Best Regards, Stefano.

Posted on: 2008/7/2 22:51

See User information
Fett bra!

Posted on: 2008/7/6 18:55
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Alltså älskar allt energi från folk och framförallt viljan att kämpa! Men har ni inte missförstått FRA lagen en aning? Allt detta med lagen och göra har dem gort nu sen kallakriget ^^ så vad är skilnaden utom all publicitet och att de finns på papper ! och vad är det för fel på den lagen för glöm inte FRA struntar i vad som händer inrikes för det mästa deras upgigt är nästan enbart att hålla koll på Ryssen. Jag menar hör en massa finniga snubbar va helt till sig för att dem måste sluta ladda ner film och spel eller va dem nu tankar ner .. Men är säker på att FRA gerblanka fan i att dem tankar ner allt de dära . är tacksam om någon skriver tillbacka med annan syn på de hela så kanske dela perspektiv på de hela Konfedersam

MVH: Bannane

Posted on: 2008/8/9 0:38

See User information
Quote:

Bannane skrev:
Alltså älskar allt energi från folk och framförallt viljan att kämpa! Men har ni inte missförstått FRA lagen en aning? Allt detta med lagen och göra har dem gort nu sen kallakriget ^^ så vad är skilnaden utom all publicitet och att de finns på papper ! och vad är det för fel på den lagen för glöm inte FRA struntar i vad som händer inrikes för det mästa deras upgigt är nästan enbart att hålla koll på Ryssen. Jag menar hör en massa finniga snubbar va helt till sig för att dem måste sluta ladda ner film och spel eller va dem nu tankar ner .. Men är säker på att FRA gerblanka fan i att dem tankar ner allt de dära . är tacksam om någon skriver tillbacka med annan syn på de hela så kanske dela perspektiv på de hela Konfedersam

Du ska nog inte stirra dig blind på enbart FRA-lagen, vilka integritetskränkande lagar har tillkommit de senaste åren? vilka kommer?
Du måste titta på helheten.

Vart tror DU att vi är påväg?

Samma utveckling sker i hela Europa, och USA, tror du alla vill lyssna på ryssen?

Posted on: 2008/8/9 21:09

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper