vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »

Anonym
Re: Bevis att plan träffa WTC
Miksjo,

Du kan inte tala i termer som "orweliskt dubbel-tänk" med malmöiten.
Som du ser så förnekas dubbeltänket, men det är mer en fråga om att han inte vet vad det är

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:
Vad jag säger är:
Mindre plan eller en missil, ja. Inga hologram, nej.

Saken är den att du inte själv vet vad du säger, du är väldigt yr.

Vad är det för plan privata videokameror har fångat på film då?. blev alla privata video kameror manipulerade oxå? är du seriös?. om dom inte blev manipulerade så måste det ha varit ett hologram.

Så du vet inte vad du själv säger.

Alla video kameror blev manipulerade! FBI tog allas kameror men ingen har talat ut om det!

Dom la delar från ett plan på taket av WTC 5!

Dom flög mindre super snabba plan som ingen kunde se!

Sluta göra så att seriösa personer ser ut som idioter, ni förstör rörelsen. ni sprider propaganda

Quote:
Du kan inte tala i termer som "orweliskt dubbel-tänk" med malmöiten.
Som du ser så förnekas dubbeltänket, men det är mer en fråga om att han inte vet vad det är

Arthax... det var inte dubbeltänk för det är bevisat att plan flög in i tornen, men du förstår inte detta så du följer dom andra freaksen för du är själv svag mentalt.

Hoppas ni blir ut sparkade från alla ställen ni går till och försöker prata om 911 med era inga plan. ni är små barn som letar efter något spännande att tro på.

Ni förstår inte själva vad man skulle behöva göra för att manipulera videos på det sättet, ni har ingen aning. ni kan inte förklara det rent tekniskt haha!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Du sa i en tråd "Jag får lov att säga att jag vill se folk döda, för gissa vad? jag vill se folk döda :) jag vill se bin laden som mördat människor död."
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=109275#forumpost109275

Vad tror du egentligen hände den 11 september 2001?

Varför tror du ens att Bin Laden lever?

Vet du ens vem Tim Osman var?

Anonym
Många av de privata filmerna där plan flyger in i tornen är redan avslöjade som manipulerade.

Du har inte ens tittat på September Clues, eller hur?

Du får gärna vara kritisk, men kom gärna med lite mer substans i din kritik.

Om man sitter i en rättegång, är det då inte en fördel att ta del av bevis från BÅDA sidorna innan man dömer?

Jag har nu upprepade gånger utmanat dig att "debunka" några scener från September Clues som jag beskrivit i no-planetråden.
Eftersom du är så säker på din sak kan det väl inte vara några problem?

Som du ser nu så har jag ställt tre frågor i det här inlägget, skulle vara kul att se om du kan bemöta dem sakligt.

Anonym
Vad har det med denna tråden att göra? jag förstår inte. varför svara du inte på något av det jag sa istället?.

Vad jag tror hände? det finns inga bevis på att bin laden ligger bakom det, men där var riktiga "kapare" som var agenter för USA/CIA det mest trovärdiga är att dom trodde allt var en träning och blev gasade sedan blev planet styrt med fjärrkontroll, det ska finnas audios där man hör folk hosta från planen osv, tänker inte säga med 100% säkerhet att dom finns men jag har ett startk minne av att jag hört det, ska försöka leta upp det, någon kanske vet vilka jag menar?.

Jag tror inte att bin laden lever men om han gör det så önskar jag honom inte väl.

Tim osman var tydligen hans CIA namn, men har inte sett någon källa på det vad jag kan minnas.

Anonym
Resized Image

Vad har du frågat om?

Varför säger du att du vill se Bin Laden död om du är övertygad om att han redan är död?

Resized Image

Edited by c0mputerr0r on 2008/11/21 2:37:12

Anonym
Precis, vad vill du ha svar på? Har inte sett någon direkt fråga till mig här. Svarar gärna på frågor, om du vill vara så vänlig att svara på mina.

Anonym
Quote:
Många av de privata filmerna där plan flyger in i tornen är redan avslöjade som manipulerade

Stor lögn. Du har inga bevis. bara klipp där no planers har klippt i dom i efterhand.

Men vad du säger är att FBI tog allas kameror och manipulera dom och ingen har talat ut om det. haha!

Du kan inte förklara för mig hur man gör när man manipulera en video på det sättet, du bara säger att det är möjligt.

Dom la plan delar på taket av WTC 5 för att luras!. Mycket smart gjort.

c0mputerr0r. Jag har sett det dokumentet innan men det är ingen källa.

whatreallyhappened är en mycket bra sida som brukar ge källor, men inte i detta fallet.

Anonym
Quote:

Malmoesoldier skrev:
c0mputerr0r. Jag har sett det dokumentet innan men det är ingen källa.

whatreallyhappened är en mycket bra sida som brukar ge källor, men inte i detta fallet.
Då kan man nog nästan säga att du tror på det du vill tro på. Vilket går stick i stäv med att du tar vissas ord som sanning bara det passar dig.

Jag säger som Novax. Vakna!

Anonym
Quote:

malmö malajen skrev:

Arthax... det var inte dubbeltänk för det är bevisat att plan flög in i tornen, men du förstår inte detta så du följer dom andra freaksen för du är själv svag mentalt.

Och du förstår antar jag? Det har du ju bevisat tidigare.

För att vända på frågan så undrar jag hur du definerar mentalt stark? Är det kanske när man gjort lumpen och lekt kring med bb guns och tagit emot trams ifrån en såkallad överordnad?

Min uppfattning om vad som flög in i wtc är inget jag beskrivt i detalj här, så du får sluta ljuga om min uppfattning, ok?

Du bjuder på många guldkorn!

Anonym
Quote:
Då kan man nog nästan säga att du tror på det du vill tro på. Vilket går stick i stäv med att du tar vissas ord som sanning bara det passar dig.

Jag säger som Novax. Vakna!

Haha, komedi!. Du säger att jag tror på det jag vill tro på och att jag inte är vaken för att jag ber dig om en källa??

Det är DU som tror på vad du vill, du tror på något som INTE har en KÄLLA, så du tror alltså på vad du vill, saker du läser på internet som inte har någon källa.

Var kommer dokumentet ifrån? det är EN sida från ett dokument, det står inget om VILKET dokument det är eller VAR den kommerifrån, alltså är det inte en riktig källa.

Jag tror bara på saker som har en källa och är bevisat.

Du har visat tidigare att du tar ord från hemsidor som inte har någon källa som bevis, så detta förvånar mig inte.

Quote:
Och du förstår antar jag? Det har du ju bevisat tidigare. Min uppfattning om vad som flög in i wtc är inget jag beskrivt i detalj här, så du får sluta ljuga om min uppfattning, ok?

Jag har bevisat tidigare att jag har rätt i allt jag säger och förstår saker bättre än dom flesta lögnarna som skriver här. Du är en jubelidiot som följer andra som ett får bäää du väljer vem du gillar och inte gillar och följer dom du gillar även om dom har fel, du bryr dig inte om informationen eller vem som har rätt och fel.

Quote:
Som du ser så förnekas dubbeltänket

Det är ett citat från dig, där säger du "Jag stödjer dig i att det var dubbeltänk från malmoes sida"

vilket betyder att du säger att det INTE är bevisat att plan träffa tornen.

Men det ÄR bevisat att plan träffa tornen, därför var det inte dubbeltänk från min sida.

Anonym
Nu ger jag upp med dig Malmösoldaten.

Klart och tydligt har du inte ens tittat på bevisen i September Clues. Du sticker huvudet i sanden, precis som vilken Svensson som helst.

Här har du arkivet över alla TV-sändningar från 9/11:
http://www.archive.org/details/sept_11_tv_archive

Gå in där och jämför med de bilder som visas i September Clues.
Eftersom no-planers är så hårt attackerade av Alex Jones fotsoldater borde det ha avslöjats på en gång om no-planers har manipulerat TV-bilderna.

Men jag tror att du inte än är redo att ens undersöka saken, att du har din uppfattning klar för dig. Bevisa gärna motsatsen.

När du har undersökt bevisen och kan förklara på vilket sätt September Clues är manipulerad kan vi prata mer.
Tills dess, lycka till..

Anonym
För en gång skull har Malmoesoldier rätt när de gäller planen och alla ni andra ta och säg för mig och Malmoesoldier exakt med bra bevis vad det var som flög in i WTC 1 och 2.

Anonym
Jag är glad att Malmoesoldier får medhåll av Zink.
Jag har iofs aldrig sagt annat än att det var 767:or som flög in i WTC1&2, men Malmoesoldier snackar så mycket skit så det är komiskt.

Nu är alltså de enda som kommit till Malmömalajens försvar Bennybear och Zink.

Anonym
Quote:

c0mputerr0r skrev:
Jag är glad att Malmoesoldier får medhåll av Zink.
Jag har iofs aldrig sagt annat än att det var 767:or som flög in i WTC1&2, men Malmoesoldier snackar så mycket skit så det är komiskt.

Nu är alltså de enda som kommit till Malmömalajens försvar Bennybear och Zink.

Om även du håller med om att det var två Boeing 767 som flög in i WTC 1 och 2 så håller jag med dig om det.

Anonym
Quote:

zink skrev:
Om även du håller med om att det var två Boeing 767 som flög in i WTC 1 och 2 så håller jag med dig om det.
Tack. Fast jag och Malmömalajen fungerar lite olika... Han tror att håller man med honom om någon pyttesak så håller man med honom i hela hans resonemang.

Du och jag håller iallafall inte med om extrautrustningen på planen

Anonym
Då Global Hawk ofta dyker upp i plan diskussioner då undrar jag om de som vill ha med det planet har kontrollerad dess data:

Length: 44 ft 5 in (13.5 m)
Wingspan: 116 ft 2 in (35.4 m)
Height: 15 ft 2 in (4.6 m)
Empty weight: 8,490 lb (3,850 kg)
Gross weight: 22,900 lb (10,400 kg)
Powerplant: 1 × Allison Rolls-Royce AE3007H turbofan engine, 7,050 lbf (31.4 kN) each
Performance

Cruise speed: 404 mph (650 km/h)
Endurance: 36 hours
Service ceiling: 65,000 ft (20,000 m)

10 ton som mest är de inte en litet plan då Flight 11, Boeing 767-200ER, väger max 179 ton och Flight 175, Boeing 767-200, väger max 142 ton alltså mer än 10 gånger mer än en Global Hawk.

Anonym
Quote:

c0mputerr0r skrev:
Quote:

zink skrev:
Tack. Fast jag och Malmömalajen fungerar lite olika... Han tror att håller man med honom om någon pyttesak så håller man med honom i hela hans resonemang.

Du och jag håller iallafall inte med om extrautrustningen på planen

Nu har jag nog inte följt debatten i detalj för vad menar du med extrautrustningen?

Anonym
En Global Hawk är det väl ingen som tror flögs in i WTC? Det tror jag alla är överens om...

En Global Hawk flögs in i pentagon.

Resized Image

Resized Image

Zink: Förlåt... Jag blandar alltid ihop dig med zpz2. Jag ber om ursäkt. Jag menar ingenting illa med det, men jag antar att det är pga att det är diskussioner av liknande karaktär med er.

Det jag menar är fly-by wire. Se här: http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... ype=&topic_id=262&forum=4

See User information
Försök föreställ er vad som händer när ett ihåligt aluminiumskal, som ju ett plan i princip är, dundrar in i en vägg av stål. Väggen var ett massivt nätverk av väggelement, som vägde 22 ton styck, sammanfogade omlott. Bara massan av väggen som en 767 skulle möta är oerhörd jämfört med planets egen massa.

"In all there are 5,828 of these panels, each about 10 ft wide, 36 ft high, with the heaviest individual panel weighing about 22 tons. Each panel consists of three box columns, 14 in. square, made up of plate up to 3 in. thick and, connected by 54-in, deep spandrels."

Resized Image

Posted on: 2008/11/22 11:52

Anonym
miksjo. Du vet inte vad vetenskap är för något.

See User information
Quote:

Malmoesoldier skrev:

Jodå. Jag är civilingenjör, teknisk fysik och elektroteknik. Vad har du själv för utbildning?

Posted on: 2008/11/22 13:04

Anonym
Quote:

miksjo skrev:
Quote:

Malmoesoldier skrev:

Jodå. Jag är civilingenjör, teknisk fysik och elektroteknik. Vad har du själv för utbildning?

Bra då vet du säkert hur denna simulering är uträknad.

http://www.youtube.com/watch?v=cddIgb1nGJ8

Själv är jag utbildad kemist och har jobbat på ett laboratorie och några år även på den metallurgiska avdelningen på samma laboratorie.

Anonym
Quote:

c0mputerr0r skrev:
En Global Hawk är det väl ingen som tror flögs in i WTC? Det tror jag alla är överens om...

En Global Hawk flögs in i pentagon.

Det resonemanget håller ännu sämre då Pentagon var ännu mer stabilt byggd än WTC 1, 2 och 7.

Planet kraschade i den renoverade delen av Pentagon som var byggd för att klara av bilbomber så det finns i en scen i en dokumentär där en brandman försöker med en stor slägga slå sönder en fönsterruta men misslyckas.

När bomberna mot USA ambassaden i Nairobi, Kenya exploderade så dog de flesta av glassplittret och detta har man alltså förhindrat genom att sätt in flera centimeter tjockt pansarglas som blev så tungt att man fick förstärka väggarna. Det är därför fönsterrutor är hela i närheten av där planet kraschade in.

Det finns inte ett enda vittne vid Pentagon som såg en Global Hawk så jag undrar vad basera alla som satsar på det planet era uppgifter på?

« 1 (2) 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper