Vakencorner
|
Re: Byggnad faller haha :D
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Bevisen är ju inte så lätt att få fram nu.. det borde ju utredarna fått fram då För i officiella 911 rapporten står det ju typ bara "WTC7 rasade" om jag förstått rätt. Det är lite skumt att dom inte utredde det lite mer.. Vad är det "foliehattarna " ska motbevisa? Ok att brand inte fäller ett 47 våningshus.. Om det var brand som orsakade detta så borde det vara rökförbud i hela NYC... Sen som du säger.. OM det var en demolering var den riktigt proffsigt gjord. Det var väl "proffs" som gjorde det iofs ![]() För jämför man med vanliga demoleringar så syns ju knappt några explosioner. Och hade det funnits tydliga(re) tecken på demolering så hade väl planen kanske gått åt h-vete...
Posted on: 2007/4/9 23:06
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Zebe(: har du sett denna Tål att upreras, (jag vet att zink har det ).
http://www.youtube.com/watch?v=-cwO8loSeaA&mode=related&search= Vad tycker du Zebe? Är det som man gör som proffs...? ok zebe.. Har läst dina inlägg och du verkar vara en ganska normal begåvad människa(till skillnad från dom övriga som bara tittar , å inte vill SE Men.. Tycker inte du att det är något som är iallafall "lite" skumt med WTC7? Helt rätt Ravine (6,5 sec) Den största anledningen (vad jag förstår) till kollapsen är branden, sa Zebe, Kan du förklara varför rampen (att inte raket bränsle :t. Smälter stålet i ställnigen är ju av stål å inte betong , eller hur?
Posted on: 2007/4/9 23:33
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Hur vet du att man hörde explosioner i WTC7 precis innan det kollapsade ?
Posted on: 2007/4/10 16:13
|
|||
|
All it took to measure the circumference of earth was a man with a stick and a brain
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Zepe och Zunk är samma person och han älskar att köra lite "false debunking", han vet mycket väl att ingen hörde något i WTC 7 eftersom byggnaden var evakuerad eftersom de skulle som Silverstein sa "pull it".
Zepe/Zunk kan inte ens säga vad "pull it" betyder eftersom det helt enkelt ändrar betydelse helt beroende på om man talar om: WTC 6 eller WTC 7
Posted on: 2007/4/10 16:26
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Dom håller fortfarande på att utreda WTC7, bara en prliminär rapport har offentliggjorts hittils, så det borde skingra dina misstankar. Quote:
Lite larvig kommentar va ? Quote:
Kan inte riktigt se var jag säger det. Tycker du följande teori är mer trolig: ? Man har obemärkt apterat (flera hundra kilo ?) sprängladdningar i WTC 7 där bla CIA, Department of Defence, Secret Service, SEC, IRS, American Express mfl satt. Man hade turen att bråte från norra tornet föll på WTC 7 så man fick en bra anledning att spränga den, och slapp släpa ut alla sprängämnen igen. Man spränger WTC 7 utan att någon hör eller ser något. Man spränger WTC 7 för att dölja sina spår, förstöra bevis från eventuella skumraskaffärer (SEC?) mm. Och för att riktigt försäkra sig om att ingen ska hinna bevara några av dessa bevis väntar man 8 timmar med demoleringen. Dessutom skulle det vara intressant att veta NÄR plockade dom bort alla sprängämnen från Capitoleum, för det såg ju ingen heller ?
Posted on: 2007/4/10 16:34
|
|||
|
All it took to measure the circumference of earth was a man with a stick and a brain
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Vad EXAKT sa Silverstein då? Kan du lägga ut det här UTAN att ta det ur context ?
Posted on: 2007/4/10 16:38
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Gissa vem som skulle kunna ha gjort det, Al-CIAda eller CIA. Rökridå, vem skulle höra explosioner i en evakuerad byggnad men samtidigt så avfärdar zunk alla som hörde sådana i WTC 1 och WTC 2. Rökridå argument, det fanns inget plan och skylla på. Strawman, man har aldrig placerat några sprängämnen i Capitol Building eftersom då skulle skiten antagligen bara ha "pannkakat ihop" i strid med vittnesuppgifter, NIST, naturlagar. Men det är som vanligt, det enda som skiljer vilket att Zink's troll alts som skriver dyngan.
Posted on: 2007/4/10 16:42
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Du har fel, jag har inte avfärdad vittnen som hörde explosioner i WTC1 & 2. Jag tror också det förekom explosioner. Om du bara kontrollerar fakta innan du slänger ur dig nått sånt så slipper vi dessa patetiska lögner. Nu pratar vi WTC 7 och explosionerna i WTC 1&2 hördes lång väg, men varför hördes inget i WTC 7 ? Quote:
Så den enda byggnaden man INTE placerade sprängämnen i var just målet för planet som inte kom fram ? Och du glömde visst att svara på: Vad EXAKT sa Silverstein då? Kan du lägga ut det här UTAN att ta det ur context ?
Posted on: 2007/4/10 16:55
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Kontext heter det på svenska, eller vet ni inte det på NORTHCOM?
http://video.google.com/videosearch?q=larry+silverstein+pull+it
Posted on: 2007/4/10 17:01
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
http://radio.about.com/library/reagan_bomb.mp3 Ja, om man nu skall väga Silversteins ord på guldvåg så säger han väl att det var brandkåren som "rev" WTC 7 (för att inte riskera fler liv), själv satt han på andra sidan telefonledningen. Vad säger brandkåren själva? Om det nu vore sant, varför säger man inte det rakt ut ? Vem skulle kritisera dom för att ta ner en osäker byggnad efter vad som hände tidigare under dagen ? För att sen se det från en mer praktisk synvinkel, hur gjorde man ? 1) Osynliga brandmän (och demoleringsexperter?) fixar fram hundratals kilo sprängämnen apterar detta på rekordtid i en osäker byggnad och spränger utan att det hörs eller syns ? 2) Dessa konspiratörer har i hemlighet apterat hela WTC 7 och väntar bara på att Silverstein ger ordern, vilket han senare helt ogenerat berättar för hela världen på TV ?
Posted on: 2007/4/10 17:32
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Quote:
Jo lite kanske.. Men vi lever ju farligt om husen inte tål sådana bränder.. för vad jag har sett så var det ju ingen gigantisk brand. Wtc1,2 säger man att brandskyddet föll bort iom smällen från planen men det kan dom ju inte ha gjort i 7an... Då stål konstruktioner är lite kännsligare för brand än tex betong brukar det va ganska noga med att skyddet sitter som det ska.. iaf här i sverige. Quote:
Quote:
Var lite otydlig där... fattade inte själv vad jag menade ![]() Men "som du säger" var väl menat till denna mening som jag håller med dig om: Quote:
Quote:
Både ja och nej (Som jag sa i mitt första inlägg så tycker jag varken officiella eller konspiration teorierna låter 100% trovärdiga). CIA, Department of Defence och Secret Service skulle ju inte göra det svårare om det skulle va staten som ligger bakom. Men det är klart att dom skickade säkert inte ut mail till alla CIA anställda med medelandet "11 september spränger vi kontoret". Kanske mer åt det här hållet: "Ursäkta röran ,vi bygger om" Hehe nu vet jag iofs inte om det är någon som vittnat om några "misstänkta" hantverkare i Wtc7... men en tanke bara. Det där med bråten.. Huset var nog inte så skadat som dom hade hoppats på antar jag ![]() Så dom hade nog sprängt det i vilket fall... Bara att tända på 2-3 våningar ,så rasar hela skiten. ![]()
Posted on: 2007/4/10 21:49
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
För att sen se det från en mer praktisk synvinkel, hur gjorde man ? Ja kolla på länken dom visar hur ![]()
Posted on: 2007/4/10 22:00
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Intressant video. Men nu var ju en kurs i demolering inte riktigt vad jag menade.
Posted on: 2007/4/11 15:57
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2007/4/11 16:06
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
"Ja, vad säger brandmännen själva?"
Dom säger att det hördes explosioner när WTC 2 rasade. Något mer du vill veta ? "Pull it" as in "with cables" http://www.youtube.com/watch?v=boBq0jM6Mmo Eller "Pull it" as in "the operation" ? http://www.jod911.com/Roberts_WTC7_Lies.doc
Posted on: 2007/4/11 16:52
Edited by zebe on 2007/4/11 17:09:15
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ja du Zepe, vad tror du det innebär?
Squibbs = 1 Explosioner = 1 Total inside job = 2 Så nu gör vi något som PsyOps pajasar inte vill att folk ska göra: 1 + 1 = 2
Posted on: 2007/4/11 17:24
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Squibbs och Explosioner, vad snackar du om ?
Posted on: 2007/4/11 17:27
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Explosioner:
http://www.youtube.com/watch?v=9kaxRUCA6kk Squibbs: http://www.youtube.com/watch?v=KRZ0ZUQU-3U Och sen kan du klippa och klistra vilket PsyOps shit som helst, Zunk.
Posted on: 2007/4/11 17:34
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Ha,ha, Du har tydligen inte märkt att dom 30 senaste inläggen handlat om WTC 7 !
Posted on: 2007/4/11 17:38
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ja men jag håller inte på med en proxy och låtsas att vara fyra olika personer så du kan:
![]()
Posted on: 2007/4/11 17:41
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Om du verkligen tror att nån skulle gå igenom besväret att använda proxy för din skull, har du nog lite för höga tankar om dig själv. Såna kommentarer visar bara vilken fantasivärld du lever i.
Posted on: 2007/4/11 17:49
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
![]()
Posted on: 2007/4/11 17:49
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Har videon "dykt upp" än ?
Posted on: 2007/4/11 17:55
|
|||
|
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login